Najpopularniejsze aplikacje na iOSa

Najpopularniejsze aplikacje na iOSa

Brief.pl / Aktualności

Apple opublikował ranking najczęściej ściąganych aplikacji w 2013 roku. Zważywszy na fakt, że App Store oferuje ich ponad milion, dotrzeć na szczyt nie było łatwo.

-

Wśród użytkowników urządzeń przenośnych z systemem iOS największą popularością cieszyła się gra Candy Crush Saga - zarówno właściciele iPhone'ów jak i iPadów ściągali tę uzależniającą grę najczęściej. Co ciekawe, aplikacja zajęła również pierwsze miejsce w rankingu najbardziej kasowych aplikacji, zważywszy na fakt że można ją pobrać za darmo.

Drugie i trzecie miejsce w rankingu najpopularniejszych darmowych aplikacji zajęły odpowiednio Youtube oraz, równie uzależniająca co Candy Crush, gra Temple Run. Najczęściej ściąganą płatną aplikacją, zarówno na iPadzie jak i iPhone'ie była gra Minecraft - Pocket Edition.

Co ciekawe, Snapchat był ściągany częściej od Instagrama oraz Facebooka, co może być bardzo dobrą nowiną dla Evana Spiegle'a, CEO Snapchat, który niedawno podjął decyzję o niesprzedawaniu firmy Markowi Zuckerbergowi.

Obserwując wypuszczony przez Apple ranking można zauważyć różny sposób traktowania obydwu urządzeń przenośnych. Z popularnych na iPhone'ie aplikacji umożliwiających dostęp do portali społecznościowych tylko Facebook dotarł do pierwszej dziesiątki aplikacji ściąganych na iPada. Użytkownicy tego tableta znacznie częściej używają go bowiem do gry, powodzeniem cieszą się również aplikacje związane z hazardem. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.