„Twoje pocałunki Mołotowa”

„Twoje pocałunki Mołotowa”

Brief.pl / Patronaty

„Twoje pocałunki Mołotowa” jest najpopularniejszą sztuką dramaturga Gustavo Ott. Została przetłumaczona na język angielski, duński, niemiecki, francuski, grecki i jest wystawiana z powodzeniem w kilkudziesięciu krajach na świecie.

-

Czasem w zabawny, a czasem w przejmujący sposób mówi o hipokryzji, uprzedzeniach, terroryzmie i wyborach życiowych, które zawsze mają swoją cenę. W czasach, gdy wszyscy dookoła się rozwodzą, gdy instytucja małżeństwa traci swoją wartość, poznajemy parę czterdziestolatków, dobrze sytuowane małżeństwo z paroletnim stażem. Do szczęścia brakuje im tylko dziecka. W najmniej odpowiedniej chwili bohaterka dostaje przesyłkę od FBI, a w niej plecak, który zgubiła dwadzieścia lat temu i który okaże się prawdziwą puszką Pandory.

„To Twojego strachu się boję” – zastanów się, jak dobrze znasz swojego partnera i ile jesteś w stanie mu wybaczyć...

Producentem spektaklu jest Kultura W Regionach

Prapremiera polska odbędzie się 11.01.2014 r. o godz.19:00 w Teatrze IMKA, który jest współproducentem spektaklu.

Autor: Gustavo Ott,
Reżyser: Wojciech Błach
Obsada aktorska:
Wiktoria - Ewa Gorzelak
Daniel – Zbigniew Dziduch / Wojciech Błach
Tłumacz: Rubi Birden
Oprawa muzyczna: Maja Prochowicz
Scenografia: Katarzyna Stando

::

Magazyn "Brief" oraz brief.pl objęły patronat nad przedstawieniem.

Zachęcamy do pilnego śledzenia naszego fan page'a - tuż przed nowym rokiem rozdamy podwójne wejściówki na przedstawienie.

::

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.