PayPal inwestuje w technologię iBeacon

Brief.pl / Technologie

Jeden z liderów na rynku płatności bezgotówkowych, do swojej oferty wprowadził nowy system płatności bezstykowych - PayPal Beacon, który bazuje na applowskiej technologii iBeacon.

-

PayPal będzie instalować w różnych punktach handlowych terminal, który wysyła sygnał Bluetooth 4.0 i łączy się z iPhone'ami i iPadami. Dzięki temu, klienci tych punktów korzystając z aplikacji PayPal mogą dokonać zakupów... nawet nie podchodząc do kasy.

Oprócz wygodnego dokonywania zakupów, PayPal Beacon pozwala też w ciekawy sposób docierać z przekazem reklamowym - klient przechodzący obok sklepu może dostać powiadomienie na swojego iPhone'a o specjalnej ofercie.

Pierwsze terminale PayPal Beacon mają być instalowane w sklepach na początku przyszłego roku. Jak na razie, system będzie dostępny w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Australii, Kanadzie, Hong Kongu i Japonii.

Czy tak będzie wyglądać przyszłość płatności? Prawdopodobnie tak, ponieważ, przynajmniej na ten moment, trudno sobie wyobrazić wygodniejszy sposób dokonywania zakupów. A Wy co o tym sądzicie?

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.