PayPal inwestuje w technologię iBeacon

Brief.pl / Technologie

Jeden z liderów na rynku płatności bezgotówkowych, do swojej oferty wprowadził nowy system płatności bezstykowych - PayPal Beacon, który bazuje na applowskiej technologii iBeacon.

-

PayPal będzie instalować w różnych punktach handlowych terminal, który wysyła sygnał Bluetooth 4.0 i łączy się z iPhone'ami i iPadami. Dzięki temu, klienci tych punktów korzystając z aplikacji PayPal mogą dokonać zakupów... nawet nie podchodząc do kasy.

Oprócz wygodnego dokonywania zakupów, PayPal Beacon pozwala też w ciekawy sposób docierać z przekazem reklamowym - klient przechodzący obok sklepu może dostać powiadomienie na swojego iPhone'a o specjalnej ofercie.

Pierwsze terminale PayPal Beacon mają być instalowane w sklepach na początku przyszłego roku. Jak na razie, system będzie dostępny w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Australii, Kanadzie, Hong Kongu i Japonii.

Czy tak będzie wyglądać przyszłość płatności? Prawdopodobnie tak, ponieważ, przynajmniej na ten moment, trudno sobie wyobrazić wygodniejszy sposób dokonywania zakupów. A Wy co o tym sądzicie?

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.