Życie jest grą - case study

Życie jest grą - case study

Brief.pl / Inspiracje

Game Is Not Over to interaktywna platforma z grami retro, które nigdy się nie kończą. Projekt przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT dla marki Tiger.

-

Kreacja zaczęła od prostej obserwacji - życie jest jak gra komputerowa. Każdy z nas ma swoje misje, zadania, przeciwników, zbiera swoje punkty. Tiger to napój energetyczny, który pomaga nam grać dłużej.

Tak powstała Game Is Not Over - interaktywna platforma retro gamingowa. Zasada jest prosta - gdy kończy się energia, Tiger pomaga wrócić do gry.

Wizualnie nawiązaliśmy do klasycznych gier z przełomu lat 80 i 90-tych, dodając jednak współczesny twist. Kultowa, pikselowa estetyka na tle ujęć filmowych tworzy pierwsze tego typu retrofuturystyczne kolaże. – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Pod adresem gameisnotover.pl można zagrać w trzy tytuły.

Anatomia - to klasyczna platformówka o studencie medycyny, który musi zakuwać przed poprawką z anatomii. Strzelając brodą, pokonuje mniej lub bardziej agresywne organy i zbiera za nie oceny.

Tiger retro Anatomia

 

Party! - to interaktywna impreza w towarzystwie japońskiej dziewczyny
i jej milusińskich przyjaciół w samym sercu Tokio - stolicy kultury kawaii. Stylistycznie PARTY! nawiązuje do klasycznych tytułów z gatunku beat'em up.

Tiger retro Party!

 

Deadline - to symulator statku kosmicznego, w którym pracownik współczesnej korporacji przygotowuje raport inwestycyjny, strzelając do nadlatujących danych.

::

Za koncepcję, kreację i produkcję gier na gameisnotover.pl odpowiada agencja 180heartebats + JUNG v. MATT. Muzykę
przygotowała agencja Sounds Made Up. Kampanię w Internecie zaplanował dom mediowy Codemedia.

::

Edit 9.10.2014 Kampania otrzymała Grand Prix na festiwalu Golden Drum w kategorii Digital

Tagi:

Retro games tiger

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.