Życie jest grą - case study

Życie jest grą - case study

Brief.pl / Inspiracje

Game Is Not Over to interaktywna platforma z grami retro, które nigdy się nie kończą. Projekt przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT dla marki Tiger.

-

Kreacja zaczęła od prostej obserwacji - życie jest jak gra komputerowa. Każdy z nas ma swoje misje, zadania, przeciwników, zbiera swoje punkty. Tiger to napój energetyczny, który pomaga nam grać dłużej.

Tak powstała Game Is Not Over - interaktywna platforma retro gamingowa. Zasada jest prosta - gdy kończy się energia, Tiger pomaga wrócić do gry.

Wizualnie nawiązaliśmy do klasycznych gier z przełomu lat 80 i 90-tych, dodając jednak współczesny twist. Kultowa, pikselowa estetyka na tle ujęć filmowych tworzy pierwsze tego typu retrofuturystyczne kolaże. – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Pod adresem gameisnotover.pl można zagrać w trzy tytuły.

Anatomia - to klasyczna platformówka o studencie medycyny, który musi zakuwać przed poprawką z anatomii. Strzelając brodą, pokonuje mniej lub bardziej agresywne organy i zbiera za nie oceny.

Tiger retro Anatomia

 

Party! - to interaktywna impreza w towarzystwie japońskiej dziewczyny
i jej milusińskich przyjaciół w samym sercu Tokio - stolicy kultury kawaii. Stylistycznie PARTY! nawiązuje do klasycznych tytułów z gatunku beat'em up.

Tiger retro Party!

 

Deadline - to symulator statku kosmicznego, w którym pracownik współczesnej korporacji przygotowuje raport inwestycyjny, strzelając do nadlatujących danych.

::

Za koncepcję, kreację i produkcję gier na gameisnotover.pl odpowiada agencja 180heartebats + JUNG v. MATT. Muzykę
przygotowała agencja Sounds Made Up. Kampanię w Internecie zaplanował dom mediowy Codemedia.

::

Edit 9.10.2014 Kampania otrzymała Grand Prix na festiwalu Golden Drum w kategorii Digital

Tagi:

Retro games tiger

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.