Życie jest grą - case study

Życie jest grą - case study

Brief.pl / Inspiracje

Game Is Not Over to interaktywna platforma z grami retro, które nigdy się nie kończą. Projekt przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT dla marki Tiger.

-

Kreacja zaczęła od prostej obserwacji - życie jest jak gra komputerowa. Każdy z nas ma swoje misje, zadania, przeciwników, zbiera swoje punkty. Tiger to napój energetyczny, który pomaga nam grać dłużej.

Tak powstała Game Is Not Over - interaktywna platforma retro gamingowa. Zasada jest prosta - gdy kończy się energia, Tiger pomaga wrócić do gry.

Wizualnie nawiązaliśmy do klasycznych gier z przełomu lat 80 i 90-tych, dodając jednak współczesny twist. Kultowa, pikselowa estetyka na tle ujęć filmowych tworzy pierwsze tego typu retrofuturystyczne kolaże. – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Pod adresem gameisnotover.pl można zagrać w trzy tytuły.

Anatomia - to klasyczna platformówka o studencie medycyny, który musi zakuwać przed poprawką z anatomii. Strzelając brodą, pokonuje mniej lub bardziej agresywne organy i zbiera za nie oceny.

Tiger retro Anatomia

 

Party! - to interaktywna impreza w towarzystwie japońskiej dziewczyny
i jej milusińskich przyjaciół w samym sercu Tokio - stolicy kultury kawaii. Stylistycznie PARTY! nawiązuje do klasycznych tytułów z gatunku beat'em up.

Tiger retro Party!

 

Deadline - to symulator statku kosmicznego, w którym pracownik współczesnej korporacji przygotowuje raport inwestycyjny, strzelając do nadlatujących danych.

::

Za koncepcję, kreację i produkcję gier na gameisnotover.pl odpowiada agencja 180heartebats + JUNG v. MATT. Muzykę
przygotowała agencja Sounds Made Up. Kampanię w Internecie zaplanował dom mediowy Codemedia.

::

Edit 9.10.2014 Kampania otrzymała Grand Prix na festiwalu Golden Drum w kategorii Digital

Tagi:

Retro games tiger

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.