Czas na Instagram!

Czas na Instagram!

Brief.pl / Aktualności

65 na 100 najbardziej wartościowych marek na świecie wykorzystuje Instagram w komunikacji z klientami.

-

Co więcej, rok temu tylko 42 marki z zestawienia najbardziej wartościowych marek, posiadały konto na tym serwisie.

Zwiększyła się również liczba followersów i częstotliwość postowania na ich kontach (infografika poniżej).

::

Zapytaliśmy Mikołaja Nowaka z Faktów TVN i Artura Smolickiego z newcreative.pl o to, dlaczego marki powinny rozważyć swoją obecność na Instagramie:

Dla Faktów TVN Instagram to nowa – niezwykle praktyczna – platforma komunikacji - mówi Mikołaj Nowak. Po pierwsze – wszyscy mamy go w komórce. Po drugie - z jego pomocą opracowaliśmy formułę, którą stosujemy od ponad pół roku. Codziennie via Instagram robimy zdjęcie prowadzącego na próbach (ok. 18:45), które punktualnie o 19:00 (start programu na żywo) Producent Online udostępnia na naszym Fan Page'u.
Dzięki temu urozmaicamy naszą komunikację i czynimy ją ciekawszą. Dla nas Instagram to także unikatowa galeria w sieci; właśnie tam pokazujemy najwięcej zza kulis oraz docieramy do osób potencjalnie zainteresowany tym przekazem. Prowadzimy dialog z użyciem hashtagów, a dzięki takim jak #TVnews, czy #BehindTheScenes jesteśmy w stanie pokazać, co mamy do zaoferowania tym, których to bezpośrednio interesuje.Zbudowaliśmy tam własną strukturę komunikacji używając konsekwentnie „naszych” hashtagów: #FaktyTVN i #Fakty19 – drugi stosujemy tylko w  przypadku treści ze studia. Jeżeli chodzi o oficjalne konto na Instagramie to Fakty TVN są jednym z pierwszych na świecie programów informacyjnych, który zdecydował się tam być. To nie miejsce tylko dla środowiska biznesowego, ale platforma pozwalająca w ciekawy sposób pokazać to, czego nie są w stanie zobaczyć wszyscy. @faktytvn #FaktyTVN

Firma powinna być tam gdzie jej klienci - uważa Artur Smolicki, NewCreative.pl. W chwili gdy promocja na Facebooku staje się coraz droższym elementem marketingu, dywersyfikacja miejsc, w których zamieścić możemy informacje o naszej marce ponownie wysuwa się na czołowe miejsce podczas planowania strategii. Dodatkowo Instagram pozwala pokazać nasz brand z trochę innej strony, zbliżając się do klienta oraz jego codziennych aktywności.

Instagram statystyki

 

Firma powinna być tam gdzie jej klienci - uważa Artur Smolicki, NewCreative.pl. W chwili gdy promocja na Facebooku staje się coraz droższym elementem marketingu, dywersyfikacja miejsc, w których zamieścić możemy informacje o naszej marce ponownie wysuwa się na czołowe miejsce podczas planowania strategii. Dodatkowo Instagram pozwala pokazać nasz brand z trochę innej strony, zbliżając się do klienta oraz jego codziennych aktywności.

Tagi:

Instagram

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.