wp - grudzien 2016

Czas na Instagram!

Czas na Instagram!

Brief.pl / Aktualności

65 na 100 najbardziej wartościowych marek na świecie wykorzystuje Instagram w komunikacji z klientami.

-

Co więcej, rok temu tylko 42 marki z zestawienia najbardziej wartościowych marek, posiadały konto na tym serwisie.

Zwiększyła się również liczba followersów i częstotliwość postowania na ich kontach (infografika poniżej).

::

Zapytaliśmy Mikołaja Nowaka z Faktów TVN i Artura Smolickiego z newcreative.pl o to, dlaczego marki powinny rozważyć swoją obecność na Instagramie:

Dla Faktów TVN Instagram to nowa – niezwykle praktyczna – platforma komunikacji - mówi Mikołaj Nowak. Po pierwsze – wszyscy mamy go w komórce. Po drugie - z jego pomocą opracowaliśmy formułę, którą stosujemy od ponad pół roku. Codziennie via Instagram robimy zdjęcie prowadzącego na próbach (ok. 18:45), które punktualnie o 19:00 (start programu na żywo) Producent Online udostępnia na naszym Fan Page'u.
Dzięki temu urozmaicamy naszą komunikację i czynimy ją ciekawszą. Dla nas Instagram to także unikatowa galeria w sieci; właśnie tam pokazujemy najwięcej zza kulis oraz docieramy do osób potencjalnie zainteresowany tym przekazem. Prowadzimy dialog z użyciem hashtagów, a dzięki takim jak #TVnews, czy #BehindTheScenes jesteśmy w stanie pokazać, co mamy do zaoferowania tym, których to bezpośrednio interesuje.Zbudowaliśmy tam własną strukturę komunikacji używając konsekwentnie „naszych” hashtagów: #FaktyTVN i #Fakty19 – drugi stosujemy tylko w  przypadku treści ze studia. Jeżeli chodzi o oficjalne konto na Instagramie to Fakty TVN są jednym z pierwszych na świecie programów informacyjnych, który zdecydował się tam być. To nie miejsce tylko dla środowiska biznesowego, ale platforma pozwalająca w ciekawy sposób pokazać to, czego nie są w stanie zobaczyć wszyscy. @faktytvn #FaktyTVN

Firma powinna być tam gdzie jej klienci - uważa Artur Smolicki, NewCreative.pl. W chwili gdy promocja na Facebooku staje się coraz droższym elementem marketingu, dywersyfikacja miejsc, w których zamieścić możemy informacje o naszej marce ponownie wysuwa się na czołowe miejsce podczas planowania strategii. Dodatkowo Instagram pozwala pokazać nasz brand z trochę innej strony, zbliżając się do klienta oraz jego codziennych aktywności.

Instagram statystyki

 

Firma powinna być tam gdzie jej klienci - uważa Artur Smolicki, NewCreative.pl. W chwili gdy promocja na Facebooku staje się coraz droższym elementem marketingu, dywersyfikacja miejsc, w których zamieścić możemy informacje o naszej marce ponownie wysuwa się na czołowe miejsce podczas planowania strategii. Dodatkowo Instagram pozwala pokazać nasz brand z trochę innej strony, zbliżając się do klienta oraz jego codziennych aktywności.

Tagi:

Instagram

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.