Czas na Instagram!

Czas na Instagram!

Brief.pl / Aktualności

65 na 100 najbardziej wartościowych marek na świecie wykorzystuje Instagram w komunikacji z klientami.

-

Co więcej, rok temu tylko 42 marki z zestawienia najbardziej wartościowych marek, posiadały konto na tym serwisie.

Zwiększyła się również liczba followersów i częstotliwość postowania na ich kontach (infografika poniżej).

::

Zapytaliśmy Mikołaja Nowaka z Faktów TVN i Artura Smolickiego z newcreative.pl o to, dlaczego marki powinny rozważyć swoją obecność na Instagramie:

Dla Faktów TVN Instagram to nowa – niezwykle praktyczna – platforma komunikacji - mówi Mikołaj Nowak. Po pierwsze – wszyscy mamy go w komórce. Po drugie - z jego pomocą opracowaliśmy formułę, którą stosujemy od ponad pół roku. Codziennie via Instagram robimy zdjęcie prowadzącego na próbach (ok. 18:45), które punktualnie o 19:00 (start programu na żywo) Producent Online udostępnia na naszym Fan Page'u.
Dzięki temu urozmaicamy naszą komunikację i czynimy ją ciekawszą. Dla nas Instagram to także unikatowa galeria w sieci; właśnie tam pokazujemy najwięcej zza kulis oraz docieramy do osób potencjalnie zainteresowany tym przekazem. Prowadzimy dialog z użyciem hashtagów, a dzięki takim jak #TVnews, czy #BehindTheScenes jesteśmy w stanie pokazać, co mamy do zaoferowania tym, których to bezpośrednio interesuje.Zbudowaliśmy tam własną strukturę komunikacji używając konsekwentnie „naszych” hashtagów: #FaktyTVN i #Fakty19 – drugi stosujemy tylko w  przypadku treści ze studia. Jeżeli chodzi o oficjalne konto na Instagramie to Fakty TVN są jednym z pierwszych na świecie programów informacyjnych, który zdecydował się tam być. To nie miejsce tylko dla środowiska biznesowego, ale platforma pozwalająca w ciekawy sposób pokazać to, czego nie są w stanie zobaczyć wszyscy. @faktytvn #FaktyTVN

Firma powinna być tam gdzie jej klienci - uważa Artur Smolicki, NewCreative.pl. W chwili gdy promocja na Facebooku staje się coraz droższym elementem marketingu, dywersyfikacja miejsc, w których zamieścić możemy informacje o naszej marce ponownie wysuwa się na czołowe miejsce podczas planowania strategii. Dodatkowo Instagram pozwala pokazać nasz brand z trochę innej strony, zbliżając się do klienta oraz jego codziennych aktywności.

Instagram statystyki

 

Firma powinna być tam gdzie jej klienci - uważa Artur Smolicki, NewCreative.pl. W chwili gdy promocja na Facebooku staje się coraz droższym elementem marketingu, dywersyfikacja miejsc, w których zamieścić możemy informacje o naszej marce ponownie wysuwa się na czołowe miejsce podczas planowania strategii. Dodatkowo Instagram pozwala pokazać nasz brand z trochę innej strony, zbliżając się do klienta oraz jego codziennych aktywności.

Tagi:

Instagram

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.