Czas na Instagram!

Czas na Instagram!

Brief.pl / Aktualności

65 na 100 najbardziej wartościowych marek na świecie wykorzystuje Instagram w komunikacji z klientami.

-

Co więcej, rok temu tylko 42 marki z zestawienia najbardziej wartościowych marek, posiadały konto na tym serwisie.

Zwiększyła się również liczba followersów i częstotliwość postowania na ich kontach (infografika poniżej).

::

Zapytaliśmy Mikołaja Nowaka z Faktów TVN i Artura Smolickiego z newcreative.pl o to, dlaczego marki powinny rozważyć swoją obecność na Instagramie:

Dla Faktów TVN Instagram to nowa – niezwykle praktyczna – platforma komunikacji - mówi Mikołaj Nowak. Po pierwsze – wszyscy mamy go w komórce. Po drugie - z jego pomocą opracowaliśmy formułę, którą stosujemy od ponad pół roku. Codziennie via Instagram robimy zdjęcie prowadzącego na próbach (ok. 18:45), które punktualnie o 19:00 (start programu na żywo) Producent Online udostępnia na naszym Fan Page'u.
Dzięki temu urozmaicamy naszą komunikację i czynimy ją ciekawszą. Dla nas Instagram to także unikatowa galeria w sieci; właśnie tam pokazujemy najwięcej zza kulis oraz docieramy do osób potencjalnie zainteresowany tym przekazem. Prowadzimy dialog z użyciem hashtagów, a dzięki takim jak #TVnews, czy #BehindTheScenes jesteśmy w stanie pokazać, co mamy do zaoferowania tym, których to bezpośrednio interesuje.Zbudowaliśmy tam własną strukturę komunikacji używając konsekwentnie „naszych” hashtagów: #FaktyTVN i #Fakty19 – drugi stosujemy tylko w  przypadku treści ze studia. Jeżeli chodzi o oficjalne konto na Instagramie to Fakty TVN są jednym z pierwszych na świecie programów informacyjnych, który zdecydował się tam być. To nie miejsce tylko dla środowiska biznesowego, ale platforma pozwalająca w ciekawy sposób pokazać to, czego nie są w stanie zobaczyć wszyscy. @faktytvn #FaktyTVN

Firma powinna być tam gdzie jej klienci - uważa Artur Smolicki, NewCreative.pl. W chwili gdy promocja na Facebooku staje się coraz droższym elementem marketingu, dywersyfikacja miejsc, w których zamieścić możemy informacje o naszej marce ponownie wysuwa się na czołowe miejsce podczas planowania strategii. Dodatkowo Instagram pozwala pokazać nasz brand z trochę innej strony, zbliżając się do klienta oraz jego codziennych aktywności.

Instagram statystyki

 

Firma powinna być tam gdzie jej klienci - uważa Artur Smolicki, NewCreative.pl. W chwili gdy promocja na Facebooku staje się coraz droższym elementem marketingu, dywersyfikacja miejsc, w których zamieścić możemy informacje o naszej marce ponownie wysuwa się na czołowe miejsce podczas planowania strategii. Dodatkowo Instagram pozwala pokazać nasz brand z trochę innej strony, zbliżając się do klienta oraz jego codziennych aktywności.

Tagi:

Instagram

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.