Jak zwierzę

Jak zwierzę

Brief.pl / Inspiracje

Przedstawiamy dwie kampanie reklamowe, których kreacje bazują na zestawieniu ludzi i zwierząt na jednym zdjęciu. Jedna z nich to kampania banku Barclays, druga to polska kampania "Paka dla bezdomniaka".

-

Akcja charytatywna pomagająca bezdomnym zwierzętom. Każdy chętny może wpłacić wybraną kwotę na konto, lub przekazać paczkę z żywnością do schroniska w Korabiewicach, gdzie mieszkają koty, psy, konie, świnie, kozy, a nawet niedźwiedzie.

W reklamach, ambasadorzy akcji, zostali zestawieni na kolażach właśnie ze zwierzętami. W przedsięwzięciu biorą udział między innymi Andrzej Chyra, Piotr Adamczyk, Edyta Olszówka czy Skiba.

  • Barclays

Ten bank z Wielkiej Brytanii, również postanowił posłużyć się zwierzętami do swojej kampanii zatytułowanej „Discover your Financial Personalisty” (tłum. odkryj swoją finansową osobowość). Według Barclays każdy klient ma indywidualne podejście do inwestowania, dzięki swojej reklamie zadaje im pytanie na przykład: czy jesteś sprytny?

A Wam która reklama bardziej się podoba, nasza rodzima, czy ta zza granicy?

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.