Jak zwierzę

Jak zwierzę

Brief.pl / Inspiracje

Przedstawiamy dwie kampanie reklamowe, których kreacje bazują na zestawieniu ludzi i zwierząt na jednym zdjęciu. Jedna z nich to kampania banku Barclays, druga to polska kampania "Paka dla bezdomniaka".

-

Akcja charytatywna pomagająca bezdomnym zwierzętom. Każdy chętny może wpłacić wybraną kwotę na konto, lub przekazać paczkę z żywnością do schroniska w Korabiewicach, gdzie mieszkają koty, psy, konie, świnie, kozy, a nawet niedźwiedzie.

W reklamach, ambasadorzy akcji, zostali zestawieni na kolażach właśnie ze zwierzętami. W przedsięwzięciu biorą udział między innymi Andrzej Chyra, Piotr Adamczyk, Edyta Olszówka czy Skiba.

  • Barclays

Ten bank z Wielkiej Brytanii, również postanowił posłużyć się zwierzętami do swojej kampanii zatytułowanej „Discover your Financial Personalisty” (tłum. odkryj swoją finansową osobowość). Według Barclays każdy klient ma indywidualne podejście do inwestowania, dzięki swojej reklamie zadaje im pytanie na przykład: czy jesteś sprytny?

A Wam która reklama bardziej się podoba, nasza rodzima, czy ta zza granicy?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.