Jak zwierzę

Jak zwierzę

Brief.pl / Inspiracje

Przedstawiamy dwie kampanie reklamowe, których kreacje bazują na zestawieniu ludzi i zwierząt na jednym zdjęciu. Jedna z nich to kampania banku Barclays, druga to polska kampania "Paka dla bezdomniaka".

-

Akcja charytatywna pomagająca bezdomnym zwierzętom. Każdy chętny może wpłacić wybraną kwotę na konto, lub przekazać paczkę z żywnością do schroniska w Korabiewicach, gdzie mieszkają koty, psy, konie, świnie, kozy, a nawet niedźwiedzie.

W reklamach, ambasadorzy akcji, zostali zestawieni na kolażach właśnie ze zwierzętami. W przedsięwzięciu biorą udział między innymi Andrzej Chyra, Piotr Adamczyk, Edyta Olszówka czy Skiba.

  • Barclays

Ten bank z Wielkiej Brytanii, również postanowił posłużyć się zwierzętami do swojej kampanii zatytułowanej „Discover your Financial Personalisty” (tłum. odkryj swoją finansową osobowość). Według Barclays każdy klient ma indywidualne podejście do inwestowania, dzięki swojej reklamie zadaje im pytanie na przykład: czy jesteś sprytny?

A Wam która reklama bardziej się podoba, nasza rodzima, czy ta zza granicy?

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.