MOSQI.TO dla Łodzi

MOSQI.TO dla Łodzi

Brief for Poland / Aktualności

Agencja MOSQI.TO wygrała konkurs na obsługę Miasta Łódź. Zadanie polegało na przygotowaniu spójnej koncepcji kreatywnej, w ramach której w 2014 roku zostaną przeprowadzone cztery kampanie.

-

Dopuszczonych do udziału w konkursie zostało 31 agencji. Zwyciężyła łódzka agencja MOSQI.TO.

Na 2014 rok zaplanowano cztery kampanie:

Łódź kreuje - Centrum Przemysłów Kreatywnych,
Łódź kreuje - promocja Łodzi gospodarczej,
Łódź na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break,
Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi.

Kampanie obejmą spoty telewizyjne oraz radiowe, a także outdoor, prasę, ambient oraz działania online.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.