Wejdź i wybierz najlepsze usługi i produkty z rynku nowych technologii

Wejdź i wybierz najlepsze usługi i produkty z rynku nowych technologii

Brief.pl / Patronaty

Wydawnictwo MIT Media Group Sp. z o.o., wydawca magazynu mobilnych technologii „Mobility”, po raz czwarty, organizuje Galę Mobility Trends. Podczas uroczystości wręczane zostają nagrody „Złoty Bell” za najlepsze produkty i usługi, przyznawane na cześć Alexandra Grahama Bella, szkockiego wynalazcy telefonu.

-

Zwycięzców osiemnastu kategorii wytypują głosy oddane przez wszystkich, którzy wypełnią ankietę znajdującą się na stronach: www.mobilitytrends.pl  oraz www.mobility.com.pl. Laureaci wyłaniani są w 18 kategoriach: Najlepszy telefon roku 2013, Notebook roku 2013, Mobilna aplikacja roku 2013, Multimedialny telefon roku 2013, Nawigacja - aplikacja roku 2013, Oferta pre-paid roku 2013, Biznesowy telefon roku 2013, Nawigacja - urządzenie roku 2013, Oferta roku 2013, Tablet roku 2013, Kobiecy gadżet roku 2013, Oferta dla biznesu roku 2013, Multimedialny tablet roku 2013, Męski gadżet roku 2013, Mobilny internet roku 2013, Tablet dla profesjonalisty roku 2013, Akcesorium roku 2013, Mobilny Bank - najlepsza oferta roku 2013. Głosowanie potrwa od 16 grudnia 2013 r do 10 stycznia 2014.


Zapraszamy do głosowania.
::

Podsumowując  ubiegły rok pod kątem nowinek technologicznych chciałbym podkreślić kilka nowych trendów – rywalizację o końcowego klienta pomiędzy producentami i dystrybutorami smatfonów - mówi Tomasz Cieślak, redaktor naczelny miesięcznika „Mobility”. Swoje premierowe modele pokazali zarówno najwięksi gracze na rynku jak również Ci, który dopiero w tym roku weszli na rynek. 2013 r przyniósł również mnóstwo nowych aplikacji i dodatkowych rozwiązań, oferowanych klientom korzystającym z urządzeń mobilnych – powiedział Cieślak.

Bell Mobility Trends

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.