Tour de Pologne liderem

Tour de Pologne liderem

Brief for Poland / Aktualności

Wieloetapowy wyścig kolarstwa szosowego Tour de Pologne był najbardziej rozpoznawalnym wydarzeniem sportowym, które odbyło się w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Ponad 4 na 5 respondentów słyszało o wydarzeniu organizowanym przez Czesława Langa - wynika z badania przeprowadzonego przez Pentagon Research.

-

Drugą najczęściej wskazywaną imprezą sportową był Konkurs PŚ w skokach narciarskich w Zakopanem (72,3 proc. głosów ankietowanych). Nieco mniej, bo 67,9 proc. wszystkich respondentów słyszało o tegorocznych Mistrzostwach Europy w siatkówce mężczyzn, które były organizowane przez Polskę i Danię we wrześniu 2013 roku.

Co ciekawe, na czwartym i piątym miejscu znalazły się wydarzenia związane ze skokami narciarskimi, oba rozgrywane w Wiśle: zawody Pucharu Świata oraz Letnie Grand Prix. Na rozpoznawalność powyższych imprez z pewnością wpłynęły dobre wyniki zawodników reprezentacji Polski oraz popularność dyscypliny po sukcesach Adama Małysza.

Popularność wydarzeń sportowych, które odbyły się w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy (październik 2012 – październik 2013)

::

Badanie zostało zrealizowane w dniach 4-7 października 2013 roku na próbie 495 respondentów należących do internetowego panelu badawczego Pentagon Online.

Jako technikę badawczą wykorzystano ankietę internetową (CAWI). Próba dobierana była kwotowo i jest reprezentatywna pod względem wieku oraz płci dla mieszkańców Polski w wieku 18-49 lat. Ranking został opracowany metodą ilościową.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.