Tour de Pologne liderem

Tour de Pologne liderem

Brief for Poland / Aktualności

Wieloetapowy wyścig kolarstwa szosowego Tour de Pologne był najbardziej rozpoznawalnym wydarzeniem sportowym, które odbyło się w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Ponad 4 na 5 respondentów słyszało o wydarzeniu organizowanym przez Czesława Langa - wynika z badania przeprowadzonego przez Pentagon Research.

-

Drugą najczęściej wskazywaną imprezą sportową był Konkurs PŚ w skokach narciarskich w Zakopanem (72,3 proc. głosów ankietowanych). Nieco mniej, bo 67,9 proc. wszystkich respondentów słyszało o tegorocznych Mistrzostwach Europy w siatkówce mężczyzn, które były organizowane przez Polskę i Danię we wrześniu 2013 roku.

Co ciekawe, na czwartym i piątym miejscu znalazły się wydarzenia związane ze skokami narciarskimi, oba rozgrywane w Wiśle: zawody Pucharu Świata oraz Letnie Grand Prix. Na rozpoznawalność powyższych imprez z pewnością wpłynęły dobre wyniki zawodników reprezentacji Polski oraz popularność dyscypliny po sukcesach Adama Małysza.

Popularność wydarzeń sportowych, które odbyły się w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy (październik 2012 – październik 2013)

::

Badanie zostało zrealizowane w dniach 4-7 października 2013 roku na próbie 495 respondentów należących do internetowego panelu badawczego Pentagon Online.

Jako technikę badawczą wykorzystano ankietę internetową (CAWI). Próba dobierana była kwotowo i jest reprezentatywna pod względem wieku oraz płci dla mieszkańców Polski w wieku 18-49 lat. Ranking został opracowany metodą ilościową.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.