Tour de Pologne liderem

Tour de Pologne liderem

Brief for Poland / Aktualności

Wieloetapowy wyścig kolarstwa szosowego Tour de Pologne był najbardziej rozpoznawalnym wydarzeniem sportowym, które odbyło się w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Ponad 4 na 5 respondentów słyszało o wydarzeniu organizowanym przez Czesława Langa - wynika z badania przeprowadzonego przez Pentagon Research.

-

Drugą najczęściej wskazywaną imprezą sportową był Konkurs PŚ w skokach narciarskich w Zakopanem (72,3 proc. głosów ankietowanych). Nieco mniej, bo 67,9 proc. wszystkich respondentów słyszało o tegorocznych Mistrzostwach Europy w siatkówce mężczyzn, które były organizowane przez Polskę i Danię we wrześniu 2013 roku.

Co ciekawe, na czwartym i piątym miejscu znalazły się wydarzenia związane ze skokami narciarskimi, oba rozgrywane w Wiśle: zawody Pucharu Świata oraz Letnie Grand Prix. Na rozpoznawalność powyższych imprez z pewnością wpłynęły dobre wyniki zawodników reprezentacji Polski oraz popularność dyscypliny po sukcesach Adama Małysza.

Popularność wydarzeń sportowych, które odbyły się w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy (październik 2012 – październik 2013)

::

Badanie zostało zrealizowane w dniach 4-7 października 2013 roku na próbie 495 respondentów należących do internetowego panelu badawczego Pentagon Online.

Jako technikę badawczą wykorzystano ankietę internetową (CAWI). Próba dobierana była kwotowo i jest reprezentatywna pod względem wieku oraz płci dla mieszkańców Polski w wieku 18-49 lat. Ranking został opracowany metodą ilościową.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.