Reklamy wideo na Facebooku

Reklamy wideo na Facebooku

Brief.pl / Aktualności

W tym tygodniu na wybranych użytkownikach Facebooka będą testowane reklamy wideo. Jak będzie wyglądał nowy format reklamowy serwisu z Menlo Park?

-

- wideo odtwarza się automatycznie w momencie, gdy użytkownik ukaże się w strumieniu wiadomości. Odtwarzanie odbywa się bez dźwięku. Żeby zastopować odtwarzanie wystarczy przewinąć strumień wiadomości.

- włączenie wideo w tryb pełnoekranowy automatycznie włącza dźwięk

- na zakończenie użytkownikowi pokazane zostają pozostałe materiały wideo reklamodawcy w postaci karuzeli

- podczas przeglądania Facebooka na urządzeniach mobilnych reklamy wideo będą wyświetlane wyłącznie wtedy, gdy nasze urządzenie będzie połączone z Wi-Fi

 

Czy reklamy wideo na Facebooku staną się konkurencją dla reklam na Youtube?

::

Więcej informacji na stronie Facebook for Business

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.