Reklamy wideo na Facebooku

Reklamy wideo na Facebooku

Brief.pl / Aktualności

W tym tygodniu na wybranych użytkownikach Facebooka będą testowane reklamy wideo. Jak będzie wyglądał nowy format reklamowy serwisu z Menlo Park?

-

- wideo odtwarza się automatycznie w momencie, gdy użytkownik ukaże się w strumieniu wiadomości. Odtwarzanie odbywa się bez dźwięku. Żeby zastopować odtwarzanie wystarczy przewinąć strumień wiadomości.

- włączenie wideo w tryb pełnoekranowy automatycznie włącza dźwięk

- na zakończenie użytkownikowi pokazane zostają pozostałe materiały wideo reklamodawcy w postaci karuzeli

- podczas przeglądania Facebooka na urządzeniach mobilnych reklamy wideo będą wyświetlane wyłącznie wtedy, gdy nasze urządzenie będzie połączone z Wi-Fi

 

Czy reklamy wideo na Facebooku staną się konkurencją dla reklam na Youtube?

::

Więcej informacji na stronie Facebook for Business

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.