wp - grudzien 2016

Reklamy wideo na Facebooku

Reklamy wideo na Facebooku

Brief.pl / Aktualności

W tym tygodniu na wybranych użytkownikach Facebooka będą testowane reklamy wideo. Jak będzie wyglądał nowy format reklamowy serwisu z Menlo Park?

-

- wideo odtwarza się automatycznie w momencie, gdy użytkownik ukaże się w strumieniu wiadomości. Odtwarzanie odbywa się bez dźwięku. Żeby zastopować odtwarzanie wystarczy przewinąć strumień wiadomości.

- włączenie wideo w tryb pełnoekranowy automatycznie włącza dźwięk

- na zakończenie użytkownikowi pokazane zostają pozostałe materiały wideo reklamodawcy w postaci karuzeli

- podczas przeglądania Facebooka na urządzeniach mobilnych reklamy wideo będą wyświetlane wyłącznie wtedy, gdy nasze urządzenie będzie połączone z Wi-Fi

 

Czy reklamy wideo na Facebooku staną się konkurencją dla reklam na Youtube?

::

Więcej informacji na stronie Facebook for Business

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.