Poczuj wspomnień czar

Poczuj wspomnień czar

Brief.pl / Aktualności

Na rynek powraca marka Pewex. Na razie pod postacią e-sklepu, ale już niedługo będzie to także sieć delikatesów.

-

Legendarna marka z czasów PRL-u powraca. Pewex powstał w 1972 roku jako sieć sklepów i kiosków walutowych. Można było w nim kupić za bony lub dolary jeansy, klocki LEGO czy coca-colę. Zbankrutował w latach 90., po dziecięciu latach, gdy wygasła jego ochrona znaku towarowego. Sebastian Leśniak rejestruje go ponownie jako własny.

Ten „retrospektywny klub wspomnień” swoim asortymentem nawiązuje do produktów kojarzących się z życiem i popkulturą lat 80. i 90. W sklepie znajdują się dwie główne kategorie on i ona oraz dwie dodatkowe zabawki/gadżety oraz kultura. Podstawowy zestaw produktów to ubrania, buty, dodatki i akcesoria oraz kosmetyki i perfumy. W dziale kultura znajdziemy książki, filmy, audiobooki i muzykę.

Właścicielami sklepu są Sebastian Leśniak i Mariusz Skałdanowski, założyciel takich portali jak demotywatory.pl czy joemonster.org. Współpracuje z nimi także były członek rady nadzorczej sklepu Wirtualnej Polski – Marek Ziemkowski.

::

Co najchętniej kupowaliście w starym Pewexie? A może woleliście Baltonę?

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.