Poczuj wspomnień czar

Poczuj wspomnień czar

Brief.pl / Aktualności

Na rynek powraca marka Pewex. Na razie pod postacią e-sklepu, ale już niedługo będzie to także sieć delikatesów.

-

Legendarna marka z czasów PRL-u powraca. Pewex powstał w 1972 roku jako sieć sklepów i kiosków walutowych. Można było w nim kupić za bony lub dolary jeansy, klocki LEGO czy coca-colę. Zbankrutował w latach 90., po dziecięciu latach, gdy wygasła jego ochrona znaku towarowego. Sebastian Leśniak rejestruje go ponownie jako własny.

Ten „retrospektywny klub wspomnień” swoim asortymentem nawiązuje do produktów kojarzących się z życiem i popkulturą lat 80. i 90. W sklepie znajdują się dwie główne kategorie on i ona oraz dwie dodatkowe zabawki/gadżety oraz kultura. Podstawowy zestaw produktów to ubrania, buty, dodatki i akcesoria oraz kosmetyki i perfumy. W dziale kultura znajdziemy książki, filmy, audiobooki i muzykę.

Właścicielami sklepu są Sebastian Leśniak i Mariusz Skałdanowski, założyciel takich portali jak demotywatory.pl czy joemonster.org. Współpracuje z nimi także były członek rady nadzorczej sklepu Wirtualnej Polski – Marek Ziemkowski.

::

Co najchętniej kupowaliście w starym Pewexie? A może woleliście Baltonę?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.