Poczuj wspomnień czar

Poczuj wspomnień czar

Brief.pl / Aktualności

Na rynek powraca marka Pewex. Na razie pod postacią e-sklepu, ale już niedługo będzie to także sieć delikatesów.

-

Legendarna marka z czasów PRL-u powraca. Pewex powstał w 1972 roku jako sieć sklepów i kiosków walutowych. Można było w nim kupić za bony lub dolary jeansy, klocki LEGO czy coca-colę. Zbankrutował w latach 90., po dziecięciu latach, gdy wygasła jego ochrona znaku towarowego. Sebastian Leśniak rejestruje go ponownie jako własny.

Ten „retrospektywny klub wspomnień” swoim asortymentem nawiązuje do produktów kojarzących się z życiem i popkulturą lat 80. i 90. W sklepie znajdują się dwie główne kategorie on i ona oraz dwie dodatkowe zabawki/gadżety oraz kultura. Podstawowy zestaw produktów to ubrania, buty, dodatki i akcesoria oraz kosmetyki i perfumy. W dziale kultura znajdziemy książki, filmy, audiobooki i muzykę.

Właścicielami sklepu są Sebastian Leśniak i Mariusz Skałdanowski, założyciel takich portali jak demotywatory.pl czy joemonster.org. Współpracuje z nimi także były członek rady nadzorczej sklepu Wirtualnej Polski – Marek Ziemkowski.

::

Co najchętniej kupowaliście w starym Pewexie? A może woleliście Baltonę?

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.