Poczuj wspomnień czar

Poczuj wspomnień czar

Brief.pl / Aktualności

Na rynek powraca marka Pewex. Na razie pod postacią e-sklepu, ale już niedługo będzie to także sieć delikatesów.

-

Legendarna marka z czasów PRL-u powraca. Pewex powstał w 1972 roku jako sieć sklepów i kiosków walutowych. Można było w nim kupić za bony lub dolary jeansy, klocki LEGO czy coca-colę. Zbankrutował w latach 90., po dziecięciu latach, gdy wygasła jego ochrona znaku towarowego. Sebastian Leśniak rejestruje go ponownie jako własny.

Ten „retrospektywny klub wspomnień” swoim asortymentem nawiązuje do produktów kojarzących się z życiem i popkulturą lat 80. i 90. W sklepie znajdują się dwie główne kategorie on i ona oraz dwie dodatkowe zabawki/gadżety oraz kultura. Podstawowy zestaw produktów to ubrania, buty, dodatki i akcesoria oraz kosmetyki i perfumy. W dziale kultura znajdziemy książki, filmy, audiobooki i muzykę.

Właścicielami sklepu są Sebastian Leśniak i Mariusz Skałdanowski, założyciel takich portali jak demotywatory.pl czy joemonster.org. Współpracuje z nimi także były członek rady nadzorczej sklepu Wirtualnej Polski – Marek Ziemkowski.

::

Co najchętniej kupowaliście w starym Pewexie? A może woleliście Baltonę?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.