Euan Semple na Czwartku Social Media

Euan Semple na Czwartku Social Media

Brief.pl / Patronaty

Gościem specjalnym najbliższego Czwartku Social Media będzie Euan Semple - autor książki “Companies don’t tweet, people do” i mówca na wielu międzynarodowych konferencjach. Ten Brytyjczyk wprowadził BBC, jedną z największych telewizji newsowych, w świat social media. Pracował również dla NATO czy Banku Światowego. Już w ten czwartek będzie można posłuchać go w Warszawie.

-

Wystąpienie Euana oraz późniejsza debata z publicznością będzie poświęcona wyzwaniom, które stoją przed każdą organizacją w dobie popularyzacji narzędzi społecznościowych. Jak menedżerowie powinni zareagować na zmiany wywołane przez social media? Jaką rolę odegra komunikacja za pośrednictwem mediów społecznościowych w przyszłości?
 
W dalszej części programu pojawią się Michała Juda oraz Jan Stasz z Showroomu (shwrm.pl). W ciągu kilkunastu miesięcy Showroom stał się największą w Polsce platformą sprzedającą produkty polskich niezależnych projektantów i marek modowych. Umiejętne wykorzystanie Facebooka, w dużej mierze przyczyniło się do ich sukcesu. Podczas prezentacji Juda oraz Stasz powiedzą, z jakich rozwiązań korzystali i które sprawdziły się najlepiej.
 
To spotkanie z cyklu Czwartki Social Media odbędzie się 9 maja o godz. 19.00 w klubie 1500 m2 przy ulicy Solec 18 w Warszawie. W całości zostanie przeprowadzone w języku angielskim.
 
Czwartki Social Media odbywają się co miesiąc w Warszawie, Białymstoku, Krakowie i Katowicach. Na spotkania uczęszczają pracownicy wyspecjalizowanych agencji marketingowych i PR w social media, blogerzy oraz startupowicze, których biznes jest związany z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.