wp - grudzien 2016

Euan Semple na Czwartku Social Media

Euan Semple na Czwartku Social Media

Brief.pl / Patronaty

Gościem specjalnym najbliższego Czwartku Social Media będzie Euan Semple - autor książki “Companies don’t tweet, people do” i mówca na wielu międzynarodowych konferencjach. Ten Brytyjczyk wprowadził BBC, jedną z największych telewizji newsowych, w świat social media. Pracował również dla NATO czy Banku Światowego. Już w ten czwartek będzie można posłuchać go w Warszawie.

-

Wystąpienie Euana oraz późniejsza debata z publicznością będzie poświęcona wyzwaniom, które stoją przed każdą organizacją w dobie popularyzacji narzędzi społecznościowych. Jak menedżerowie powinni zareagować na zmiany wywołane przez social media? Jaką rolę odegra komunikacja za pośrednictwem mediów społecznościowych w przyszłości?
 
W dalszej części programu pojawią się Michała Juda oraz Jan Stasz z Showroomu (shwrm.pl). W ciągu kilkunastu miesięcy Showroom stał się największą w Polsce platformą sprzedającą produkty polskich niezależnych projektantów i marek modowych. Umiejętne wykorzystanie Facebooka, w dużej mierze przyczyniło się do ich sukcesu. Podczas prezentacji Juda oraz Stasz powiedzą, z jakich rozwiązań korzystali i które sprawdziły się najlepiej.
 
To spotkanie z cyklu Czwartki Social Media odbędzie się 9 maja o godz. 19.00 w klubie 1500 m2 przy ulicy Solec 18 w Warszawie. W całości zostanie przeprowadzone w języku angielskim.
 
Czwartki Social Media odbywają się co miesiąc w Warszawie, Białymstoku, Krakowie i Katowicach. Na spotkania uczęszczają pracownicy wyspecjalizowanych agencji marketingowych i PR w social media, blogerzy oraz startupowicze, których biznes jest związany z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.