Euan Semple na Czwartku Social Media

Euan Semple na Czwartku Social Media

Brief.pl / Patronaty

Gościem specjalnym najbliższego Czwartku Social Media będzie Euan Semple - autor książki “Companies don’t tweet, people do” i mówca na wielu międzynarodowych konferencjach. Ten Brytyjczyk wprowadził BBC, jedną z największych telewizji newsowych, w świat social media. Pracował również dla NATO czy Banku Światowego. Już w ten czwartek będzie można posłuchać go w Warszawie.

-

Wystąpienie Euana oraz późniejsza debata z publicznością będzie poświęcona wyzwaniom, które stoją przed każdą organizacją w dobie popularyzacji narzędzi społecznościowych. Jak menedżerowie powinni zareagować na zmiany wywołane przez social media? Jaką rolę odegra komunikacja za pośrednictwem mediów społecznościowych w przyszłości?
 
W dalszej części programu pojawią się Michała Juda oraz Jan Stasz z Showroomu (shwrm.pl). W ciągu kilkunastu miesięcy Showroom stał się największą w Polsce platformą sprzedającą produkty polskich niezależnych projektantów i marek modowych. Umiejętne wykorzystanie Facebooka, w dużej mierze przyczyniło się do ich sukcesu. Podczas prezentacji Juda oraz Stasz powiedzą, z jakich rozwiązań korzystali i które sprawdziły się najlepiej.
 
To spotkanie z cyklu Czwartki Social Media odbędzie się 9 maja o godz. 19.00 w klubie 1500 m2 przy ulicy Solec 18 w Warszawie. W całości zostanie przeprowadzone w języku angielskim.
 
Czwartki Social Media odbywają się co miesiąc w Warszawie, Białymstoku, Krakowie i Katowicach. Na spotkania uczęszczają pracownicy wyspecjalizowanych agencji marketingowych i PR w social media, blogerzy oraz startupowicze, których biznes jest związany z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.