Euan Semple na Czwartku Social Media

Euan Semple na Czwartku Social Media

Brief.pl / Patronaty

Gościem specjalnym najbliższego Czwartku Social Media będzie Euan Semple - autor książki “Companies don’t tweet, people do” i mówca na wielu międzynarodowych konferencjach. Ten Brytyjczyk wprowadził BBC, jedną z największych telewizji newsowych, w świat social media. Pracował również dla NATO czy Banku Światowego. Już w ten czwartek będzie można posłuchać go w Warszawie.

-

Wystąpienie Euana oraz późniejsza debata z publicznością będzie poświęcona wyzwaniom, które stoją przed każdą organizacją w dobie popularyzacji narzędzi społecznościowych. Jak menedżerowie powinni zareagować na zmiany wywołane przez social media? Jaką rolę odegra komunikacja za pośrednictwem mediów społecznościowych w przyszłości?
 
W dalszej części programu pojawią się Michała Juda oraz Jan Stasz z Showroomu (shwrm.pl). W ciągu kilkunastu miesięcy Showroom stał się największą w Polsce platformą sprzedającą produkty polskich niezależnych projektantów i marek modowych. Umiejętne wykorzystanie Facebooka, w dużej mierze przyczyniło się do ich sukcesu. Podczas prezentacji Juda oraz Stasz powiedzą, z jakich rozwiązań korzystali i które sprawdziły się najlepiej.
 
To spotkanie z cyklu Czwartki Social Media odbędzie się 9 maja o godz. 19.00 w klubie 1500 m2 przy ulicy Solec 18 w Warszawie. W całości zostanie przeprowadzone w języku angielskim.
 
Czwartki Social Media odbywają się co miesiąc w Warszawie, Białymstoku, Krakowie i Katowicach. Na spotkania uczęszczają pracownicy wyspecjalizowanych agencji marketingowych i PR w social media, blogerzy oraz startupowicze, których biznes jest związany z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.