Penkowska pokieruje działem rozwoju biznesu K2

Penkowska pokieruje działem rozwoju biznesu K2

Brief.pl / Ludzie

Anna Penkowska awansuje na stanowisko senior business development managera K2 i obejmie opiekę nad kilkuosobowym działem rozwoju biznesu K2. Będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów i realizację planów sprzedażowych agencji.

-

Zastąpi na tym stanowisku Katarzynę Wiśniewską, która wraz z Adamem Wysockim wspólnie pokieruje agencją mediową K2 Media, należącą do Grupy K2.

Anna Penkowska z K2 związana jest od 6 lat, od początku z działem rozwoju biznesu. W tym czasie miała istotny wpływ na pozyskanie takich klientów jak m.in. Volkswagen, Centrum Nauki Kopernik, PGE Polska Grupa Energetyczna, Teatr Wielki Opera Narodowa, Carrefour, czy Raiffeisen Bank.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.