wp - grudzien 2016

Penkowska pokieruje działem rozwoju biznesu K2

Penkowska pokieruje działem rozwoju biznesu K2

Brief.pl / Ludzie

Anna Penkowska awansuje na stanowisko senior business development managera K2 i obejmie opiekę nad kilkuosobowym działem rozwoju biznesu K2. Będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów i realizację planów sprzedażowych agencji.

-

Zastąpi na tym stanowisku Katarzynę Wiśniewską, która wraz z Adamem Wysockim wspólnie pokieruje agencją mediową K2 Media, należącą do Grupy K2.

Anna Penkowska z K2 związana jest od 6 lat, od początku z działem rozwoju biznesu. W tym czasie miała istotny wpływ na pozyskanie takich klientów jak m.in. Volkswagen, Centrum Nauki Kopernik, PGE Polska Grupa Energetyczna, Teatr Wielki Opera Narodowa, Carrefour, czy Raiffeisen Bank.

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.