WOŚP na wspieram.to

WOŚP na wspieram.to

Brief.pl / Aktualności

Po raz pierwszy zbiórka WOŚP odbywa się między innymi na polskiej, crowdfundingowej stronie - wspieram.to.

-

Od 16 grudnia na platformie finansowania społecznościowego ruszyła zbiórka pieniędzy WOŚP. W tym roku internauci współfinansują zakup sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej dla seniorów. Ambasadorem projektu na wspieram.to został sam Jerzy Owsiak.

Każdy wspierający staje się częścią Wirtualnego Serca, na którym będzie mógł się odnaleźć. Po wpłaceniu darowizny, dzięki wtyczkom społecznościowym będzie można również powiadomić swoich znajomych o dokonanym wsparciu oraz zachęcić do pomocy innych. Im więcej wspierających, tym większe będzie serce na stronie.

Dziś możecie nie tylko wrzucać datki do puszek, ale także wspomóc potrzebujących za pomocą platformy: https://wspieram.to/701-wirtualne-serce-wosp.html

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.