WOŚP na wspieram.to

WOŚP na wspieram.to

Brief.pl / Aktualności

Po raz pierwszy zbiórka WOŚP odbywa się między innymi na polskiej, crowdfundingowej stronie - wspieram.to.

-

Od 16 grudnia na platformie finansowania społecznościowego ruszyła zbiórka pieniędzy WOŚP. W tym roku internauci współfinansują zakup sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej dla seniorów. Ambasadorem projektu na wspieram.to został sam Jerzy Owsiak.

Każdy wspierający staje się częścią Wirtualnego Serca, na którym będzie mógł się odnaleźć. Po wpłaceniu darowizny, dzięki wtyczkom społecznościowym będzie można również powiadomić swoich znajomych o dokonanym wsparciu oraz zachęcić do pomocy innych. Im więcej wspierających, tym większe będzie serce na stronie.

Dziś możecie nie tylko wrzucać datki do puszek, ale także wspomóc potrzebujących za pomocą platformy: https://wspieram.to/701-wirtualne-serce-wosp.html

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.