Biżuteria z Instagrama

Biżuteria z Instagrama

Brief.pl / Inspiracje

Portal photojojo, który istnieje już od 2006 roku, ma w swoim asortymencie wiele ciekawych gadżetów. Część z nich, zainspirowana jest naszym życiem w internecie, a bardziej szczegółowo, manią robienia zdjęć.

-

Jeżeli ktokolwiek z Was chciał pokazać całemu światu, jak bardzo lubi fotografować, może to zrobić dzięki biżuterii inspirowanej na przykład Instagramem.

#selfie

Te naszyjniki są przeznaczone dla osób, które wprost uwielbiają robić zdjęcia, a najlepiej samemu sobie. Specjalnie dla nich firma Plastique postanowiła stworzyć naszyjniki, z ulubionymi ikonami z Instagrama. Znajdzie się coś dla tych, którzy lubują się w #selfie, dla tych, którzy wolą oglądać świat #nofilter oraz cieszących się na widok „lajka”. Naszyjniki zostały wykonane z akrylu.

Nowe ikony mody

Czyli przypinki dla fanów Photoshopa, Instagrama i Pinteresta. Każda z nich, została starannie wycięta laserowo w akrylu i wyposażona w kołek, dzięki czemu można przypinać je do kurtek, czapek, pasków od aparatu czy do torby. Teraz internetowe ikony wychodzą z komputera i wkraczają śmiało w świat mody.

Pokaż swoją miłość do zdjęć

Jeśli tworzysz, ze swoim aparatem jedność, z pewnością te bransoletki przypadną Ci do gustu. Lens Bracelet to sposób, na pokazanie swojej miłości do robienia zdjęć. Wykonane z sylikonu, są repliką obręczy ogniskowania obiektywu. Bransoletki mają jeden rozmiar. Każdy ma swój ulubiony rodzaj obiektywu, dlatego też są do wyboru różne długości ogniskowej i aparat, na przykład Nikon 24-70mm.

 

 

A Wam jak podobają się te inspiracje?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.