wp - grudzien 2016

Biżuteria z Instagrama

Biżuteria z Instagrama

Brief.pl / Inspiracje

Portal photojojo, który istnieje już od 2006 roku, ma w swoim asortymencie wiele ciekawych gadżetów. Część z nich, zainspirowana jest naszym życiem w internecie, a bardziej szczegółowo, manią robienia zdjęć.

-

Jeżeli ktokolwiek z Was chciał pokazać całemu światu, jak bardzo lubi fotografować, może to zrobić dzięki biżuterii inspirowanej na przykład Instagramem.

#selfie

Te naszyjniki są przeznaczone dla osób, które wprost uwielbiają robić zdjęcia, a najlepiej samemu sobie. Specjalnie dla nich firma Plastique postanowiła stworzyć naszyjniki, z ulubionymi ikonami z Instagrama. Znajdzie się coś dla tych, którzy lubują się w #selfie, dla tych, którzy wolą oglądać świat #nofilter oraz cieszących się na widok „lajka”. Naszyjniki zostały wykonane z akrylu.

Nowe ikony mody

Czyli przypinki dla fanów Photoshopa, Instagrama i Pinteresta. Każda z nich, została starannie wycięta laserowo w akrylu i wyposażona w kołek, dzięki czemu można przypinać je do kurtek, czapek, pasków od aparatu czy do torby. Teraz internetowe ikony wychodzą z komputera i wkraczają śmiało w świat mody.

Pokaż swoją miłość do zdjęć

Jeśli tworzysz, ze swoim aparatem jedność, z pewnością te bransoletki przypadną Ci do gustu. Lens Bracelet to sposób, na pokazanie swojej miłości do robienia zdjęć. Wykonane z sylikonu, są repliką obręczy ogniskowania obiektywu. Bransoletki mają jeden rozmiar. Każdy ma swój ulubiony rodzaj obiektywu, dlatego też są do wyboru różne długości ogniskowej i aparat, na przykład Nikon 24-70mm.

 

 

A Wam jak podobają się te inspiracje?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.