Biżuteria z Instagrama

Biżuteria z Instagrama

Brief.pl / Inspiracje

Portal photojojo, który istnieje już od 2006 roku, ma w swoim asortymencie wiele ciekawych gadżetów. Część z nich, zainspirowana jest naszym życiem w internecie, a bardziej szczegółowo, manią robienia zdjęć.

-

Jeżeli ktokolwiek z Was chciał pokazać całemu światu, jak bardzo lubi fotografować, może to zrobić dzięki biżuterii inspirowanej na przykład Instagramem.

#selfie

Te naszyjniki są przeznaczone dla osób, które wprost uwielbiają robić zdjęcia, a najlepiej samemu sobie. Specjalnie dla nich firma Plastique postanowiła stworzyć naszyjniki, z ulubionymi ikonami z Instagrama. Znajdzie się coś dla tych, którzy lubują się w #selfie, dla tych, którzy wolą oglądać świat #nofilter oraz cieszących się na widok „lajka”. Naszyjniki zostały wykonane z akrylu.

Nowe ikony mody

Czyli przypinki dla fanów Photoshopa, Instagrama i Pinteresta. Każda z nich, została starannie wycięta laserowo w akrylu i wyposażona w kołek, dzięki czemu można przypinać je do kurtek, czapek, pasków od aparatu czy do torby. Teraz internetowe ikony wychodzą z komputera i wkraczają śmiało w świat mody.

Pokaż swoją miłość do zdjęć

Jeśli tworzysz, ze swoim aparatem jedność, z pewnością te bransoletki przypadną Ci do gustu. Lens Bracelet to sposób, na pokazanie swojej miłości do robienia zdjęć. Wykonane z sylikonu, są repliką obręczy ogniskowania obiektywu. Bransoletki mają jeden rozmiar. Każdy ma swój ulubiony rodzaj obiektywu, dlatego też są do wyboru różne długości ogniskowej i aparat, na przykład Nikon 24-70mm.

 

 

A Wam jak podobają się te inspiracje?

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.