Kalendarz jako sposób na promocję

Kalendarz jako sposób na promocję

Brief.pl / Inspiracje

Marka Dr Irena Eris została partnerem ekskluzywnego kalendarza przygotowanego przez Ambasadę Polski w Paryżu.

-

10 grudnia miała premierę szósta edycja kalendarza Ambasady RP w Paryżu. 

Kalendarz 2014 jest wynikiem artystycznej współpracy Tomasza Orłowskiego, ambasadora Polski, jego żony Pani Aleksandry Orłowskiej i fotografa Piotra Stokłosy.W tym roku do projektu dołączyła marka Dr Irena Eris. Za stylizacje odpowiadała Agnieszka Ścibior, a za scenografie kreatywny duet Witalis: Anna Szczęsna i Ula Wasielewska.

Twórcy połączyli siły, aby stworzyć wyjątkowy kalendarz promujący polską modę. Zjawiskowe piękno, którego Dr Irena Eris jest synonimem ukazano we wnętrzach Hôtel de Monaco, rezydencji ambasadora.

Dr Irena Eris jest jedyną polską marką, którą wiąże z Francją przynależność do prestiżowego stowarzyszenia Comité Colbert, zrzeszającego m.in. Dior, Chanel czy Louis Vuitton. 

::

Jakie korzyści dla marki widzicie przy współtworzeniu takich projektów?

Dr Irena Elis kalendarz

Projektanci (miesiącami)

00 - okładka - Dawid Woliński. Złota biżuteria Magdalena Frąckowiak.
01 . Maciej Zień
02 . Tomaotomo 
03 . UEG
04 . Monika Błażusiak
05 . Gosia Baczyńska 
06 . Krzysztof Stróżyna 
07 . Serafin Andrzejak
08 . Katarzyna Konieczka 
09 . Lidia Kalita
10 . Mariusz Przybylski 
11 . La Mania 
12 . Pajonk 

Buty: Chanel, Christian Louboutin , Fendi , Manolo Blahnik.

Ekipa:
Piotr Stokłosa - fotografia
Agnieszka Ścibior - stylizacja
Daria Ślusarczyk - makeup / B Agency
Magdalena Tucholska- włosy
Anna Szczęsna et Ula Wasielewska - scenografia / Witalis
Patrycja Gardygajło - modelka / D’vision
Michał Grzywacz - realizacja filmu
Karolina Limbach - asystentka stylistki
Magdalena Plowucha, Magdalena Ławniczak, Vincent Kronental - asystenci fotografa
Mateusz Niechoda- rretusz / PictureLab
Marcin Mazan – grafika
Krzysztof Chmielewski   - www.les-secrets-de-lambassade.eu 

Dr Irena Elis kalendarz

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.