Kalendarz jako sposób na promocję

Kalendarz jako sposób na promocję

Brief.pl / Inspiracje

Marka Dr Irena Eris została partnerem ekskluzywnego kalendarza przygotowanego przez Ambasadę Polski w Paryżu.

-

10 grudnia miała premierę szósta edycja kalendarza Ambasady RP w Paryżu. 

Kalendarz 2014 jest wynikiem artystycznej współpracy Tomasza Orłowskiego, ambasadora Polski, jego żony Pani Aleksandry Orłowskiej i fotografa Piotra Stokłosy.W tym roku do projektu dołączyła marka Dr Irena Eris. Za stylizacje odpowiadała Agnieszka Ścibior, a za scenografie kreatywny duet Witalis: Anna Szczęsna i Ula Wasielewska.

Twórcy połączyli siły, aby stworzyć wyjątkowy kalendarz promujący polską modę. Zjawiskowe piękno, którego Dr Irena Eris jest synonimem ukazano we wnętrzach Hôtel de Monaco, rezydencji ambasadora.

Dr Irena Eris jest jedyną polską marką, którą wiąże z Francją przynależność do prestiżowego stowarzyszenia Comité Colbert, zrzeszającego m.in. Dior, Chanel czy Louis Vuitton. 

::

Jakie korzyści dla marki widzicie przy współtworzeniu takich projektów?

Dr Irena Elis kalendarz

Projektanci (miesiącami)

00 - okładka - Dawid Woliński. Złota biżuteria Magdalena Frąckowiak.
01 . Maciej Zień
02 . Tomaotomo 
03 . UEG
04 . Monika Błażusiak
05 . Gosia Baczyńska 
06 . Krzysztof Stróżyna 
07 . Serafin Andrzejak
08 . Katarzyna Konieczka 
09 . Lidia Kalita
10 . Mariusz Przybylski 
11 . La Mania 
12 . Pajonk 

Buty: Chanel, Christian Louboutin , Fendi , Manolo Blahnik.

Ekipa:
Piotr Stokłosa - fotografia
Agnieszka Ścibior - stylizacja
Daria Ślusarczyk - makeup / B Agency
Magdalena Tucholska- włosy
Anna Szczęsna et Ula Wasielewska - scenografia / Witalis
Patrycja Gardygajło - modelka / D’vision
Michał Grzywacz - realizacja filmu
Karolina Limbach - asystentka stylistki
Magdalena Plowucha, Magdalena Ławniczak, Vincent Kronental - asystenci fotografa
Mateusz Niechoda- rretusz / PictureLab
Marcin Mazan – grafika
Krzysztof Chmielewski   - www.les-secrets-de-lambassade.eu 

Dr Irena Elis kalendarz

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.