Nowi szefowie kreacji w Hand Made

Nowi szefowie kreacji w Hand Made

Brief.pl / Ludzie

Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka zostali nowymi dyrektorami kreatywnymi w agencji reklamowej Hand Made.

-

Trzeciak i Sroka dołączyli do zespołu agencji Hand Made w pierwszym roku jej działania. Po kilku miesiącach byli już dogranym zespołem kreatywnym. Od 6 lat z sukcesem uczestniczą w kluczowych przetargach. Zaangażowanie w pracę agencji i pomysły na rozwój działu kreacji poskutkowały niedawnym awansem.

Agencja od trzech lat poszerza kompetencje interaktywne i łączy je z  doświadczeniem ATL-owym. Nowi szefowie kreacji zastępują Marcina Palarczyka, dotychczasowego dyrektora kreatywnego, współwłaściciela agencji, który teraz skupi się na rozwoju agencji.

Agencja reklamowa Hand Made działa na rynku od 2006 roku. Założona przez Marcina Palarczyka, ówczesnego dyrektora kreatywnego i Artura Lalewicza, dyrektora zarządzającego.

Tagi:

Hand Made

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.