Nowi szefowie kreacji w Hand Made

Nowi szefowie kreacji w Hand Made

Brief.pl / Ludzie

Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka zostali nowymi dyrektorami kreatywnymi w agencji reklamowej Hand Made.

-

Trzeciak i Sroka dołączyli do zespołu agencji Hand Made w pierwszym roku jej działania. Po kilku miesiącach byli już dogranym zespołem kreatywnym. Od 6 lat z sukcesem uczestniczą w kluczowych przetargach. Zaangażowanie w pracę agencji i pomysły na rozwój działu kreacji poskutkowały niedawnym awansem.

Agencja od trzech lat poszerza kompetencje interaktywne i łączy je z  doświadczeniem ATL-owym. Nowi szefowie kreacji zastępują Marcina Palarczyka, dotychczasowego dyrektora kreatywnego, współwłaściciela agencji, który teraz skupi się na rozwoju agencji.

Agencja reklamowa Hand Made działa na rynku od 2006 roku. Założona przez Marcina Palarczyka, ówczesnego dyrektora kreatywnego i Artura Lalewicza, dyrektora zarządzającego.

Tagi:

Hand Made

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.