Nowi szefowie kreacji w Hand Made

Nowi szefowie kreacji w Hand Made

Brief.pl / Ludzie

Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka zostali nowymi dyrektorami kreatywnymi w agencji reklamowej Hand Made.

-

Trzeciak i Sroka dołączyli do zespołu agencji Hand Made w pierwszym roku jej działania. Po kilku miesiącach byli już dogranym zespołem kreatywnym. Od 6 lat z sukcesem uczestniczą w kluczowych przetargach. Zaangażowanie w pracę agencji i pomysły na rozwój działu kreacji poskutkowały niedawnym awansem.

Agencja od trzech lat poszerza kompetencje interaktywne i łączy je z  doświadczeniem ATL-owym. Nowi szefowie kreacji zastępują Marcina Palarczyka, dotychczasowego dyrektora kreatywnego, współwłaściciela agencji, który teraz skupi się na rozwoju agencji.

Agencja reklamowa Hand Made działa na rynku od 2006 roku. Założona przez Marcina Palarczyka, ówczesnego dyrektora kreatywnego i Artura Lalewicza, dyrektora zarządzającego.

Tagi:

Hand Made

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.