wp - grudzien 2016

Złote Spinacze rozdane

Złote Spinacze rozdane

Brief.pl / Patronaty

6 grudnia 2013 r. odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze kampanie PR zrealizowane w okresie 2012/2013. Spośród 250 zgłoszeń przesłanych do 
I etapu Złotych Spinaczy, nominację do nagrody głównej otrzymało w sumie 81 kampanii.

-

Statuetki wręczano w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych. W tegorocznej edycji konkursu w dwóch kategoriach jury przyznało miejsca ex aequo:  „Kampania społeczna” oraz „Launch nowego produktu, usługi lub firmy”. W kategorii głównej „PR korporacyjny” oraz kategorii sektorowej „Uroda”  grono jurorów zdecydowało o nieprzyznaniu  nagrody głównej.

Lista zwycięzców Konkursu Złote Spinacze 2013:

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny:

  • Jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej

PR produktu:

  • Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2 za kampanię "Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion"

Kampania edukacyjna:

  • Konfederacja Lewiatan za kampanię "Przedsiębiorcy tworzą"

Komunikacja antykryzysowa lub komunikacja kryzysowa:

  • Lighthouse Consultants za kampanię „Sprawa poznańska, czyli zażegnanie kryzysu w zarodku"

Public affairs i lobbying:

  • FleishmanHillard za kampanię "Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FREE)"

Kampania społeczna:

  • 180heartbeats + JUNG v. MATT za kampanię "Rak’n’Roll Records - charytatywna wytwórnia muzyczna"
  • Ogilvy PR za kampanię " Język polski jest ą-ę"

Ogilvy PR "Język polski jest ą-ę"

Komunikacja wewnętrzna:

  • BNP Paribas Bank Polska za kampanię "Porozmawiajmy o kampanii"

Event komercyjny:

  • Neinver Polska i Imago Public Relations za "Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw"

Event Społeczny:

  • Go Culture i Fundacja "Kultura nie boli" za "Big Book Festival 2013"

Launch nowego produktu, usługi lub firmy:

  • Publicon Public Relations za Kurkowa 14
  • Walk PR za "Bractwo Feniksa-Walk PR dla Carlsberg Polska"

Corporate Social Responsibility:

  • Orange Polska za Pracownie Orange

PR miejsca, miasta lub regionu:

  • PR Inspiration za kampanię "Mall Wall Art"

Social media:

  • Sarota PR za kampanię "SAPPHIRE rozGRYwka"

Business-to-business PR:

  • Makro Cash and Carry Polska za "Korona Smakosza"

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Nobili Partners za kampanię "Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A."

Sektor publiczny:

  • Partner of Promotion za kampanię „dalEKOwzroczni – przyszłość w czystych barwach"

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność:

  • 180heartbeats i JUNG v. MATT za "Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna"

Złote Spinacze 18heartbeats

Efektywność:

  • Ogilvy PR za "Język polski jest ą-ę"

KATEGORIE SEKTOROWE:

Technologia, IT, telekomunikacja:

  • Intel Technology Poland i Monday Public Relations za kampanię "Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce"

Finanse:

  • ING Życie za kampanię „Zrób Rakowi Wspak - niestandardowe działania PR dla produktu - ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie"

Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne):

  • Havas PR dla Fundacji Rak’n’Roll za kampanię "GADAJ*BADAJ"

Sektor spożywczy:

  • Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2 za kampanię "Coca-Cola. Podziel się radością!, czyli magia imion"

Media i styl życia:

  • Mondelez Polska, Milka za kampanię "Moje miasto się przytula"

Uroda: 

  • Jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej

Kultura:

  • Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Public Dialog za kampanię "Muzeum Utracone - Przywraca Pamięć"

Sport, turystyka i rekreacja:

  • Partner of Promotion za kampanię "Twardziele o miękkich sercach"

Nieruchomości i budownictwo

  • Publicon Public Relations za "Kurkowa 14"

Kurkowa 14 Złote Spinacze

Przemysł, transport i turystyka:

  • Neinver Polska i Imago Public Relations za "Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw"

 

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy!

  • PR korporacyjny:
  • Jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.