Złote Spinacze rozdane

Złote Spinacze rozdane

Brief.pl / Patronaty

6 grudnia 2013 r. odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze kampanie PR zrealizowane w okresie 2012/2013. Spośród 250 zgłoszeń przesłanych do 
I etapu Złotych Spinaczy, nominację do nagrody głównej otrzymało w sumie 81 kampanii.

-

Statuetki wręczano w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych. W tegorocznej edycji konkursu w dwóch kategoriach jury przyznało miejsca ex aequo:  „Kampania społeczna” oraz „Launch nowego produktu, usługi lub firmy”. W kategorii głównej „PR korporacyjny” oraz kategorii sektorowej „Uroda”  grono jurorów zdecydowało o nieprzyznaniu  nagrody głównej.

Lista zwycięzców Konkursu Złote Spinacze 2013:

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny:

  • Jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej

PR produktu:

  • Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2 za kampanię "Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion"

Kampania edukacyjna:

  • Konfederacja Lewiatan za kampanię "Przedsiębiorcy tworzą"

Komunikacja antykryzysowa lub komunikacja kryzysowa:

  • Lighthouse Consultants za kampanię „Sprawa poznańska, czyli zażegnanie kryzysu w zarodku"

Public affairs i lobbying:

  • FleishmanHillard za kampanię "Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FREE)"

Kampania społeczna:

  • 180heartbeats + JUNG v. MATT za kampanię "Rak’n’Roll Records - charytatywna wytwórnia muzyczna"
  • Ogilvy PR za kampanię " Język polski jest ą-ę"

Ogilvy PR "Język polski jest ą-ę"

Komunikacja wewnętrzna:

  • BNP Paribas Bank Polska za kampanię "Porozmawiajmy o kampanii"

Event komercyjny:

  • Neinver Polska i Imago Public Relations za "Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw"

Event Społeczny:

  • Go Culture i Fundacja "Kultura nie boli" za "Big Book Festival 2013"

Launch nowego produktu, usługi lub firmy:

  • Publicon Public Relations za Kurkowa 14
  • Walk PR za "Bractwo Feniksa-Walk PR dla Carlsberg Polska"

Corporate Social Responsibility:

  • Orange Polska za Pracownie Orange

PR miejsca, miasta lub regionu:

  • PR Inspiration za kampanię "Mall Wall Art"

Social media:

  • Sarota PR za kampanię "SAPPHIRE rozGRYwka"

Business-to-business PR:

  • Makro Cash and Carry Polska za "Korona Smakosza"

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Nobili Partners za kampanię "Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A."

Sektor publiczny:

  • Partner of Promotion za kampanię „dalEKOwzroczni – przyszłość w czystych barwach"

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność:

  • 180heartbeats i JUNG v. MATT za "Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna"

Złote Spinacze 18heartbeats

Efektywność:

  • Ogilvy PR za "Język polski jest ą-ę"

KATEGORIE SEKTOROWE:

Technologia, IT, telekomunikacja:

  • Intel Technology Poland i Monday Public Relations za kampanię "Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce"

Finanse:

  • ING Życie za kampanię „Zrób Rakowi Wspak - niestandardowe działania PR dla produktu - ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie"

Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne):

  • Havas PR dla Fundacji Rak’n’Roll za kampanię "GADAJ*BADAJ"

Sektor spożywczy:

  • Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2 za kampanię "Coca-Cola. Podziel się radością!, czyli magia imion"

Media i styl życia:

  • Mondelez Polska, Milka za kampanię "Moje miasto się przytula"

Uroda: 

  • Jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej

Kultura:

  • Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Public Dialog za kampanię "Muzeum Utracone - Przywraca Pamięć"

Sport, turystyka i rekreacja:

  • Partner of Promotion za kampanię "Twardziele o miękkich sercach"

Nieruchomości i budownictwo

  • Publicon Public Relations za "Kurkowa 14"

Kurkowa 14 Złote Spinacze

Przemysł, transport i turystyka:

  • Neinver Polska i Imago Public Relations za "Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw"

 

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy!

  • PR korporacyjny:
  • Jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.