Najpopularniejsze miejsca w 2013

Najpopularniejsze miejsca w 2013

Brief.pl / Aktualności

Facebook zrobił przegląd najczęściej odwiedzanych miejsc przez użytkowników serwisu. Na liście 25 najpopularniejszych znalazła się również Warszawa.

-

Wszyscy uwielbiamy podróże, ale jeszcze bardziej lubimy pochwalić się miejscem, w którym aktualnie się znajdujemy. Na podstawie zameldowań, Facebook postanowił sporządzić listę najbardziej popularnych miejsc.

Najchętniej odwiedzanym miejscem w 2013 roku był Disneyland, w Paryżu, Hong Kongu, Tokio i Kalifornii. Check-iny udowadniają, że park rozrywki przyciąga z roku na rok coraz więcej osób. Lista zawiera również trzy stadiony sportowe w Vancouver, Szwecji i Melbourne oraz restaurację serwującą steki w Buenos Aires.

W spisie znalazła się także Polska. Temat Rzeka w Warszawie odwiedziły w tym roku tłumy, co przełożyło się na bardzo wysokie miejsce na facebokowej liście.

Poniżej przedstawiamy pełną listę 25 najbardziej popularnych miejsc, według zameldowań na portalu Facebook (zachowujemy pisownię oryginalną): 

  • Argentina: Puerto Madero, Buenos Aires
  • Australia: Melbourne Cricket Ground (MCG), East Melbourne, Victoria
  • Brazil: Parque Ibirapuera, São Paulo
  • Canada: Rogers Arena, Vancouver, British Columbia
  • Egypt: Sharm el-Sheikh, South Sinai Governorate, Egypt
  • France: Disneyland Paris, Marne La Vallée
  • Germany: Reeperbahn, Hamburg
  • Hong Kong: Hong Kong Disneyland
  • Iceland: Blue Lagoon, Reykjavík, Iceland
  • India: Harmandir Sahib (The Golden Temple)
  • Italy: Piazza San Marco, Venice
  • Japan: Disneyland, Tokyo
  • Mexico: Auditorio Nacional, Mexico City
  • Nigeria: Ikeja City Mall, Ikeja, Lagos, Nigeria
  • Poland: Temat Rzeka, Warsaw
  • Russia: Gorky Park of Culture and Leisure
  • Singapore: Marina Bay Sands
  • South Africa: Victoria & Alfred Waterfront
  • South Korea: Myungdong Street, Seoul
  • Spain: Las Ramblas, Barcelona, Catalonia
  • Sweden: Friends Arena, Solna
  • Taiwan: Tainan Flower Night Market, Tainan City
  • Turkey: Taksim Square, Istanbul
  • United Kingdom: The 02, London
  • United States: Disneyland, Anaheim, California

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.