Pomorskie docenione przez Światową Organizację Turystyczną

Pomorskie docenione przez Światową Organizację Turystyczną

Brief for Poland / Aktualności

Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego znalazł się w finale konkursu organizowanego przez Światową Organizację Turystyczną na najlepszy innowacyjny projekt turystyczny w kategorii Innovation in Public Policy and Governance.

-

Nagroda Ulysses Award UNWTO jest uważana za najważniejsze wyróżnienie w światowej branży turystycznej. Co roku nagrody przyznawane przez Światową Organizację Turystyczną doceniają innowacje oraz podkreślają znaczenie stosowania wiedzy w sektorze turystyki.

Wyróżniony projekt z województwa pomorskiego to Zintegrowany System Informacji Turystycznej, w ramach którego funkcjonuje m.in. portal wizerunkowy regionu pomorskie.travel, interaktywny system mapowy pomorskie.travel/ISIT i innowacyjna infrastruktura dostępu do cyfrowej informacji ISIT.

Ogłoszenie zwycięzców oraz wręczenie nagród odbędzie się 22 stycznia 2014 roku w Madrycie.

::

Poniżej prezentujemy wszystkie wyróżnione projekty:

2013 UNWTO Award for Excellence and Innovation in Tourism:

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Public Policy and Governance
• Interactive System of Tourist Information, Office of the Marshal of the Pomorskie Voivodeship, Poland
• Kwita Izina, Rwanda Development Board, Rwanda
• Responsible Tourism Project at Kumarakom, Department of Tourism, Government of Kerala, India

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Enterprises
• Arromanches 1944, Biplan, France
• Hotel ICON Ltd, ICON Hotel, Hong Kong SAR, China
• International Quality Brand for Hospitality for All, Village for All, Italy
• Talasoplaya Spa Project, Fundación Aqua Maris y Summum Design Global Projects, Spain

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Non-Governmental Organizations
• Alqueva Dark Sky Programme, Genuineland, Portugal
• Big Blog Exchange, Hostelling International, United Kingdom
• From Charity to Social Entrepreneurship, Borneo Ecotourism Solutions and Technologies Society, Malaysia

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Research and Technology
• 3D AR Virtual Portal, DSP Studio & Momentum Studio, Croatia
• Smart Tour Guide, Korean Tourism Organization, Republic of Korea
• V4A Inside, Village for All, Italy

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.