Pomorskie docenione przez Światową Organizację Turystyczną

Pomorskie docenione przez Światową Organizację Turystyczną

Brief for Poland / Aktualności

Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego znalazł się w finale konkursu organizowanego przez Światową Organizację Turystyczną na najlepszy innowacyjny projekt turystyczny w kategorii Innovation in Public Policy and Governance.

-

Nagroda Ulysses Award UNWTO jest uważana za najważniejsze wyróżnienie w światowej branży turystycznej. Co roku nagrody przyznawane przez Światową Organizację Turystyczną doceniają innowacje oraz podkreślają znaczenie stosowania wiedzy w sektorze turystyki.

Wyróżniony projekt z województwa pomorskiego to Zintegrowany System Informacji Turystycznej, w ramach którego funkcjonuje m.in. portal wizerunkowy regionu pomorskie.travel, interaktywny system mapowy pomorskie.travel/ISIT i innowacyjna infrastruktura dostępu do cyfrowej informacji ISIT.

Ogłoszenie zwycięzców oraz wręczenie nagród odbędzie się 22 stycznia 2014 roku w Madrycie.

::

Poniżej prezentujemy wszystkie wyróżnione projekty:

2013 UNWTO Award for Excellence and Innovation in Tourism:

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Public Policy and Governance
• Interactive System of Tourist Information, Office of the Marshal of the Pomorskie Voivodeship, Poland
• Kwita Izina, Rwanda Development Board, Rwanda
• Responsible Tourism Project at Kumarakom, Department of Tourism, Government of Kerala, India

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Enterprises
• Arromanches 1944, Biplan, France
• Hotel ICON Ltd, ICON Hotel, Hong Kong SAR, China
• International Quality Brand for Hospitality for All, Village for All, Italy
• Talasoplaya Spa Project, Fundación Aqua Maris y Summum Design Global Projects, Spain

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Non-Governmental Organizations
• Alqueva Dark Sky Programme, Genuineland, Portugal
• Big Blog Exchange, Hostelling International, United Kingdom
• From Charity to Social Entrepreneurship, Borneo Ecotourism Solutions and Technologies Society, Malaysia

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Research and Technology
• 3D AR Virtual Portal, DSP Studio & Momentum Studio, Croatia
• Smart Tour Guide, Korean Tourism Organization, Republic of Korea
• V4A Inside, Village for All, Italy

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.