Marka a bloger - wideo z debaty

Brief.pl / Eventy

W Klubie Bankowca w Warszawie odbyła się w ramach Laboratorium Brief debata dotycząca dobrych praktyk współpracy marek z blogerami. Jej inicjatorem był Sokołów. Zapraszamy do obejrzenia relacji wideo.

-

Udział w debacie moderowanej przez Grzegorza Kiszluka wzięli:

Tomasz Sulewski, head of social media, Orange Polska

Krystian Cieślak, associate director, Citybell Consulting

Artur Kurasiński, bloger, ak74.pl

Michał Górecki, bloger, michal-gorecki.pl

Michał Stępień, vloger, KotletTV

Agata Lipiec, ekspert ds. social media instytucji finansowych

Katarzyna Iwaniuk, zastępca dyrektora zarządzającego, natemat.pl

Bożena Głowacka, mecenas

::

Jakie są Wasze wrażenia po obejrzeniu debaty?

W grudniowym numerze magazynu "Brief" znajdziecie 13 dobrych praktyk dotyczących współpracy marek i blogerów. Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.