FOB zbiera dobre praktyki

FOB zbiera dobre praktyki

Brief.pl / CSR

Do 9 stycznia 2014 można wysyłać zgłoszenia do raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki”, który jest doroczna publikacją Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

-

Każda firma, która w roku 2013 realizowała dobrą praktykę CSR może ją zgłosić do raportu przez wypełnienie specjalnego formularza, dostępnego na stronie raport2013.odpowiedzialnybiznes.pl.

Rejestracji przykładów działań społecznie i środowiskowo odpowiedzialnych przedstawiciele firm mogą dokonywać w dniach 9 grudnia 2013 – 9 stycznia 2014 roku. Zgłaszać można na przykład programy wolontariatu pracowniczego, powstanie kodeksu etycznego, zainicjowanie cyklicznych szkoleń dla pracowników czy wprowadzenie proekologicznych rozwiązań w biurze.

Dobre praktyki muszą dotyczyć jednego z obszarów normy ISO 26000 - ład organizacyjny, praktyki z zakresu pracy, prawa człowieka, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.

Zgłoszenia zostaną zweryfikowane przez Komitet Merytoryczny. Opublikowanie dobrej praktyki w raporcie jest nieodpłatne.

::

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki” to doroczna publikacja, która promuje odpowiedzialne podejście do biznesu. Pokazuje ponad 400 przykładów dobrych praktyk, daje inspirację tym firmom, które wciąż szukają sposobu na CSR w swoich strukturach. To także informator dla świadomych konsumentów i konsumentek, którzy chcą wiedzieć więcej na temat tego, w jaki sposób powstaje dany produkt czy usługa.

Publikacja zostanie zaprezentowana podczas Targów CSR - 1 kwietnia 2014. 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.