FOB zbiera dobre praktyki

FOB zbiera dobre praktyki

Brief.pl / CSR

Do 9 stycznia 2014 można wysyłać zgłoszenia do raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki”, który jest doroczna publikacją Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

-

Każda firma, która w roku 2013 realizowała dobrą praktykę CSR może ją zgłosić do raportu przez wypełnienie specjalnego formularza, dostępnego na stronie raport2013.odpowiedzialnybiznes.pl.

Rejestracji przykładów działań społecznie i środowiskowo odpowiedzialnych przedstawiciele firm mogą dokonywać w dniach 9 grudnia 2013 – 9 stycznia 2014 roku. Zgłaszać można na przykład programy wolontariatu pracowniczego, powstanie kodeksu etycznego, zainicjowanie cyklicznych szkoleń dla pracowników czy wprowadzenie proekologicznych rozwiązań w biurze.

Dobre praktyki muszą dotyczyć jednego z obszarów normy ISO 26000 - ład organizacyjny, praktyki z zakresu pracy, prawa człowieka, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.

Zgłoszenia zostaną zweryfikowane przez Komitet Merytoryczny. Opublikowanie dobrej praktyki w raporcie jest nieodpłatne.

::

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki” to doroczna publikacja, która promuje odpowiedzialne podejście do biznesu. Pokazuje ponad 400 przykładów dobrych praktyk, daje inspirację tym firmom, które wciąż szukają sposobu na CSR w swoich strukturach. To także informator dla świadomych konsumentów i konsumentek, którzy chcą wiedzieć więcej na temat tego, w jaki sposób powstaje dany produkt czy usługa.

Publikacja zostanie zaprezentowana podczas Targów CSR - 1 kwietnia 2014. 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.