Grzywaczewska w Liberty Direct

Grzywaczewska w Liberty Direct

Brief.pl / Ludzie

Do ścisłego kierownictwa Liberty Direct dołączyła Maria Katarzyna Grzywaczewska. Jako dyrektor marketingu i kanału direct będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych spółki i dalszy rozwój sprzedaży bezpośredniej.

-

Grzywaczewska z branżą marketingową związana jest od kilkunastu lat.

Karierę rozpoczynała w PTK Centertel, początkowo zarządzając działem mediów, a następnie odpowiadając za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla klientów biznesowych. Po wprowadzeniu na rynek brandu Orange objęła stanowisko dyrektora biura strategii komunikacji marketingowej dla tej marki.

Ostatnie 5 lat spędziła w Avivie prowadząc początkowo dział marketingu kanału direct, a następnie odpowiadając za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem klientów dla Aviva Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.