Grzywaczewska w Liberty Direct

Grzywaczewska w Liberty Direct

Brief.pl / Ludzie

Do ścisłego kierownictwa Liberty Direct dołączyła Maria Katarzyna Grzywaczewska. Jako dyrektor marketingu i kanału direct będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych spółki i dalszy rozwój sprzedaży bezpośredniej.

-

Grzywaczewska z branżą marketingową związana jest od kilkunastu lat.

Karierę rozpoczynała w PTK Centertel, początkowo zarządzając działem mediów, a następnie odpowiadając za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla klientów biznesowych. Po wprowadzeniu na rynek brandu Orange objęła stanowisko dyrektora biura strategii komunikacji marketingowej dla tej marki.

Ostatnie 5 lat spędziła w Avivie prowadząc początkowo dział marketingu kanału direct, a następnie odpowiadając za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem klientów dla Aviva Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.