Nowy prezes w Grupie Eurozet

Nowy prezes w Grupie Eurozet

Brief.pl / Aktualności

Andrzej Matuszyński został nowym prezesem Grupy Eurozet. Monika Bednarek przechodzi do rady nadzorczej Grupy.

-

Funkcję prezesa Grupy Eurozet z dniem 6 grudnia 2013 objał Andrzej Matuszyński, z którą związany jest od 1997 roku. Karierę rozpoczął od pracy w marketingu RRM (Biura Reklamy Radia Zet), następnie był dyrektorem marketingu Radia Zet, członkiem zarządu Radiostacji oraz dyrektorem marketingu Grupy Eurozet.

W latach 2005-2010 pracował w Cyfrowym Polsacie, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta oraz w ITI Neovision, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym. Od 2011 do 2012 roku, po powrocie do Grupy Eurozet, pełnił rolę dyrektora pionu marketingu, a w 2013 współpracował z Grupą jako doradca zarządu.

Dotychczasowa prezes i dyrektor generalna Grupy Eurozet Monika Bednarek obejmuje funkcję wiceprzewodniczącej rady nadzorczej Eurozet, przekazując zarządzanie całą Grupą Eurozet Andrzejowi Matuszyńskiemu.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.