Nowy prezes w Grupie Eurozet

Nowy prezes w Grupie Eurozet

Brief.pl / Aktualności

Andrzej Matuszyński został nowym prezesem Grupy Eurozet. Monika Bednarek przechodzi do rady nadzorczej Grupy.

-

Funkcję prezesa Grupy Eurozet z dniem 6 grudnia 2013 objał Andrzej Matuszyński, z którą związany jest od 1997 roku. Karierę rozpoczął od pracy w marketingu RRM (Biura Reklamy Radia Zet), następnie był dyrektorem marketingu Radia Zet, członkiem zarządu Radiostacji oraz dyrektorem marketingu Grupy Eurozet.

W latach 2005-2010 pracował w Cyfrowym Polsacie, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta oraz w ITI Neovision, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym. Od 2011 do 2012 roku, po powrocie do Grupy Eurozet, pełnił rolę dyrektora pionu marketingu, a w 2013 współpracował z Grupą jako doradca zarządu.

Dotychczasowa prezes i dyrektor generalna Grupy Eurozet Monika Bednarek obejmuje funkcję wiceprzewodniczącej rady nadzorczej Eurozet, przekazując zarządzanie całą Grupą Eurozet Andrzejowi Matuszyńskiemu.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Magazyn / Aktualności

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem
(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Na pierwszym miejscu jest to, co dzieje się na boisku, ale zaraz za grą, jeśli mowa o zawodzie piłkarza, liczy się jego wizerunek. Marketing sportowy ma ogromne znaczenie, bo wpływa zarówno na medialny odbiór, jak i wycenę zawodnika. O marketingu w sporcie i wykorzystywaniu social media w budowaniu wizerunku opowiada Grzegorz Krychowiak, piłkarz Reprezentacji Polski oraz francuskiego klubu Paris Saint Germain.