Nowy prezes w Grupie Eurozet

Nowy prezes w Grupie Eurozet

Brief.pl / Aktualności

Andrzej Matuszyński został nowym prezesem Grupy Eurozet. Monika Bednarek przechodzi do rady nadzorczej Grupy.

-

Funkcję prezesa Grupy Eurozet z dniem 6 grudnia 2013 objał Andrzej Matuszyński, z którą związany jest od 1997 roku. Karierę rozpoczął od pracy w marketingu RRM (Biura Reklamy Radia Zet), następnie był dyrektorem marketingu Radia Zet, członkiem zarządu Radiostacji oraz dyrektorem marketingu Grupy Eurozet.

W latach 2005-2010 pracował w Cyfrowym Polsacie, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta oraz w ITI Neovision, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym. Od 2011 do 2012 roku, po powrocie do Grupy Eurozet, pełnił rolę dyrektora pionu marketingu, a w 2013 współpracował z Grupą jako doradca zarządu.

Dotychczasowa prezes i dyrektor generalna Grupy Eurozet Monika Bednarek obejmuje funkcję wiceprzewodniczącej rady nadzorczej Eurozet, przekazując zarządzanie całą Grupą Eurozet Andrzejowi Matuszyńskiemu.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.