Rękawiczką po smartfonie

Rękawiczką po smartfonie

Brief.pl / Aktualności

Nie ma nic gorszego od zmarzniętych palców ślizgających się po ekranie telefonu, kiedy wokół zamieć i zimowy krajobraz. Na szczęście są rękawiczki, które pomogą nam przetrwać mróz.

-

Rękawiczki do smartfonów to nie nowość. Jednak wraz z pojawianiem się coraz nowszych modeli telefonów, pojawiają się nowe modele rękawiczek. Dziś nie wystarczają nam już jedynie kompatybilne z naszym urządzeniem mobilnym, chcemy aby były dopasowane do naszego stylu i były po prostu modne.

W odpowiedzi na te zapotrzebowania firma AEON Attire stworzyła kolekcję skórzanych rękawic przeznaczonych do „kontaktu” ze smartfonami. Są minimalistyczne, wodoodporne, a co najważniejsze nie musimy ich zdejmować, aby swobodnie korzystać z naszego telefonu. Rękawiczki AEON debiutowały na Kickstarterze, teraz można je znaleźć na stronie firmy. Zostały wycenione na 65 dolarów i są już w produkcji. Twórcy zapewniają, że rękawiczki powinny być gotowe już przed świętami.

 Jednak Ci, dla których proste rozwiązania wydają się najlepsze, mogą kupić dotykowe rękawice w dostępnych w Polsce sklepach odzieżowych. Ceny zaczynają się już od 10 złotych za parę, więc nie przepłacimy chcąc uniknąć skostniałych z zimna palców piszących właśnie wiadomość na telefonie. Z pewnością okażą się również dobrym pomysłem na prezent, dla nie mogących oderwać się od telefonu nawet zimą.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.