Spotify za darmo

Spotify za darmo

Brief.pl / Aktualności

Wkrótce szwedzki serwis ma wprowadzić darmowe korzystanie z aplikacji na wszystkich urządzeniach przenośnych. Ulubione piosenki będziemy mieć w zasięgu choćby naszego telefonu.

-

Do tej pory darmowe odtwarzanie piosenek za pośrednictwem Spotify możliwe było wyłącznie na laptopach czy komputerach stacjonarnych. Niedługo jednak ma się to zmienić i nie będziemy musieli dokonywać dodatkowych opłat za słuchanie muzyki na smartfonie i tablecie.

Nowy projekt będzie zawierał więcej reklam, a swoje działanie w dużej mierze oprze na Spotify Radio – wybierając artystę aplikacja „podpowie” nam kolejne utwory i stworzy playlistę składającą się z podobnych brzmień. Ograniczona ma być również ilość piosenek, dostępnych dla nas każdego dnia.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.