Spotify za darmo

Spotify za darmo

Brief.pl / Aktualności

Wkrótce szwedzki serwis ma wprowadzić darmowe korzystanie z aplikacji na wszystkich urządzeniach przenośnych. Ulubione piosenki będziemy mieć w zasięgu choćby naszego telefonu.

-

Do tej pory darmowe odtwarzanie piosenek za pośrednictwem Spotify możliwe było wyłącznie na laptopach czy komputerach stacjonarnych. Niedługo jednak ma się to zmienić i nie będziemy musieli dokonywać dodatkowych opłat za słuchanie muzyki na smartfonie i tablecie.

Nowy projekt będzie zawierał więcej reklam, a swoje działanie w dużej mierze oprze na Spotify Radio – wybierając artystę aplikacja „podpowie” nam kolejne utwory i stworzy playlistę składającą się z podobnych brzmień. Ograniczona ma być również ilość piosenek, dostępnych dla nas każdego dnia.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.