Spotify za darmo

Spotify za darmo

Brief.pl / Aktualności

Wkrótce szwedzki serwis ma wprowadzić darmowe korzystanie z aplikacji na wszystkich urządzeniach przenośnych. Ulubione piosenki będziemy mieć w zasięgu choćby naszego telefonu.

-

Do tej pory darmowe odtwarzanie piosenek za pośrednictwem Spotify możliwe było wyłącznie na laptopach czy komputerach stacjonarnych. Niedługo jednak ma się to zmienić i nie będziemy musieli dokonywać dodatkowych opłat za słuchanie muzyki na smartfonie i tablecie.

Nowy projekt będzie zawierał więcej reklam, a swoje działanie w dużej mierze oprze na Spotify Radio – wybierając artystę aplikacja „podpowie” nam kolejne utwory i stworzy playlistę składającą się z podobnych brzmień. Ograniczona ma być również ilość piosenek, dostępnych dla nas każdego dnia.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.