Tweetuj kawę ze Starbucks’a

Brief.pl / Aktualności

W październiku ruszyła kampania firmy Starbucks – „Tweet-a-Coffee”. Wystarczy wpisać na Twitterze „@tweetacoffee” w połączeniu z nazwą użytkownika, aby sprezentować mu kawę.

-

Starbucks znalazł nowy sposób na dzielenie się kawą ze znajomymi. Aplikacja "Tweet-a-coffee", po połączeniu się z naszym kontem na Twitterze i kartą kredytową, pozwala wysłać e-kartę podarunkową o wartości 5 dolarów na dowolną kawę ze Starbucks’a.

Od startu akcji 27 tys. osób skorzystało już z aplikacji, 34 proc. z nich wielokrotnie kupiło kartę podarunkową i wysłało kawę znajomemu. Natomiast 32 proc. dokonało zakupu już pierwszego dnia działania aplikacji. Według danych firmy badawaczej Keyhole akcja wygenerowała sprzedaż na poziomie 180 tys. dolarów. 

Oferta jak na razie dostępna jest jedynie w Stanach Zjednoczonych.

::

Ciekawi nas jeszcze, w które dni tygodnia wysyłanych jest najwięcej kaw. W redakcji obstawiamy poniedziałek i piątek ;-)

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.