Tweetuj kawę ze Starbucks’a

Brief.pl / Aktualności

W październiku ruszyła kampania firmy Starbucks – „Tweet-a-Coffee”. Wystarczy wpisać na Twitterze „@tweetacoffee” w połączeniu z nazwą użytkownika, aby sprezentować mu kawę.

-

Starbucks znalazł nowy sposób na dzielenie się kawą ze znajomymi. Aplikacja "Tweet-a-coffee", po połączeniu się z naszym kontem na Twitterze i kartą kredytową, pozwala wysłać e-kartę podarunkową o wartości 5 dolarów na dowolną kawę ze Starbucks’a.

Od startu akcji 27 tys. osób skorzystało już z aplikacji, 34 proc. z nich wielokrotnie kupiło kartę podarunkową i wysłało kawę znajomemu. Natomiast 32 proc. dokonało zakupu już pierwszego dnia działania aplikacji. Według danych firmy badawaczej Keyhole akcja wygenerowała sprzedaż na poziomie 180 tys. dolarów. 

Oferta jak na razie dostępna jest jedynie w Stanach Zjednoczonych.

::

Ciekawi nas jeszcze, w które dni tygodnia wysyłanych jest najwięcej kaw. W redakcji obstawiamy poniedziałek i piątek ;-)

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.