Spotkania przy piwie z Warką

Brief.pl / Inspiracje

„Ekipa w komplecie” to jesienna akcja Warki. Cel był jeden – zebrać ekipę ludzi, którzy dawno się nie widzieli i doprowadzić do ich spotkania. Niezależnie od dzielącej ich odległości.

-

Pomysł zrodził się z wpisu na Facebooku. Jego autor Szymon w jednym z komentarzy na stronie Warki wspomniał o swoich braciach, którzy wyjechali w poszukiwaniu pracy z Polski. Napisał, że już dawno nie mięli okazji spotkać się przy piwie i porozmawiać. Brand team Warki zareagował i w tajemnicy przed Szymonem skontaktował się z jego rodzeństwem. Parę dni później bracia Chojnowscy mogli się w końcu zobaczyć.

W oparciu o tę historię  powstały spoty telewizyjne Warki: 90-sekundowy „dokument” opowiadający o spotkaniu braci oraz 15-sekundowy „trailer”. W reklamach wystąpili sami zainteresowani.  Kolejnym krokiem był konkurs na Facebooku, który umożliwiał przeżycie takiej samej przygody innym, czyli imprezę w jednej z 77 wareckich piwiarni w Polsce. Agencja The Digitals skonstruowała aplikację, dzięki której fani mogli zgłaszać rozdzielone ekipy, a zwycięzców wybrali bracia Chojnowscy.

W ciągu pięciu tygodni trwania konkursu zgłosiło się ponad dwieście ekip. „To były bardzo fajne historie. Młodzi emigranci, ale też przyjaciele, którzy nie widzieli się kilkanaście lat, albo rozdzielone ekipy z Erasmusa” opowiada Tomasz Kowcun z brand teamu Warki w Grupie Żywiec.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.