wp - grudzien 2016

Spotkania przy piwie z Warką

Brief.pl / Inspiracje

„Ekipa w komplecie” to jesienna akcja Warki. Cel był jeden – zebrać ekipę ludzi, którzy dawno się nie widzieli i doprowadzić do ich spotkania. Niezależnie od dzielącej ich odległości.

-

Pomysł zrodził się z wpisu na Facebooku. Jego autor Szymon w jednym z komentarzy na stronie Warki wspomniał o swoich braciach, którzy wyjechali w poszukiwaniu pracy z Polski. Napisał, że już dawno nie mięli okazji spotkać się przy piwie i porozmawiać. Brand team Warki zareagował i w tajemnicy przed Szymonem skontaktował się z jego rodzeństwem. Parę dni później bracia Chojnowscy mogli się w końcu zobaczyć.

W oparciu o tę historię  powstały spoty telewizyjne Warki: 90-sekundowy „dokument” opowiadający o spotkaniu braci oraz 15-sekundowy „trailer”. W reklamach wystąpili sami zainteresowani.  Kolejnym krokiem był konkurs na Facebooku, który umożliwiał przeżycie takiej samej przygody innym, czyli imprezę w jednej z 77 wareckich piwiarni w Polsce. Agencja The Digitals skonstruowała aplikację, dzięki której fani mogli zgłaszać rozdzielone ekipy, a zwycięzców wybrali bracia Chojnowscy.

W ciągu pięciu tygodni trwania konkursu zgłosiło się ponad dwieście ekip. „To były bardzo fajne historie. Młodzi emigranci, ale też przyjaciele, którzy nie widzieli się kilkanaście lat, albo rozdzielone ekipy z Erasmusa” opowiada Tomasz Kowcun z brand teamu Warki w Grupie Żywiec.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.