Snapchat rośnie w siłę

Snapchat rośnie w siłę

Brief.pl / Aktualności

Emily White, dyrektor zarządzająca w firmie Marka Zuckerberga, odpowiedzialna za operacje biznesowe Instagramu, opuszcza Facebooka, by zająć stanowisko COO w Snapchat.

-

W wywiadzie dla allthingsd.com, White powiedziała, że propozycja złożona jej przez Evana Spiegla, CEO Snapchata, była ofertą nie do odrzucenia. Ciężko się temu dziwić - po kilku miesiącach spędzonych na stanowisku dyrektora zarządzającego Facebooka (od kwietnia br.), objęcie drugiej pozycji w firmie jest znaczącym awansem. 

Co najważniejsze, ten ruch potwierdza wcześniejsze zapewnienia Spiegla o niesprzedawaniu Snapchata przez kolejne kilka miesięcy, pomimo niemałego zainteresowania serwisem (Facebook zaoferował Spieglowi 4 mld dolarów). W związku z lawinowo rosnącą liczbą przesyłanych za pomocą aplikacji zdjęć, Spiegel poszukuje pomysłów na monetyzację. Emily White niewątpliwie mu w tym pomoże, zważywszy na fakt, że doświadczenie w tej dziedzinie zdobywała w firmie Marka Zuckerberga.

White dodała, że jest podekscytowana, iż będzie mogła pomóc firmie Spiegla rozwijać się. Stwierdziła też, że Instagram prowadzony jest przez świetny zespół zarządzający.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.