Snapchat rośnie w siłę

Snapchat rośnie w siłę

Brief.pl / Aktualności

Emily White, dyrektor zarządzająca w firmie Marka Zuckerberga, odpowiedzialna za operacje biznesowe Instagramu, opuszcza Facebooka, by zająć stanowisko COO w Snapchat.

-

W wywiadzie dla allthingsd.com, White powiedziała, że propozycja złożona jej przez Evana Spiegla, CEO Snapchata, była ofertą nie do odrzucenia. Ciężko się temu dziwić - po kilku miesiącach spędzonych na stanowisku dyrektora zarządzającego Facebooka (od kwietnia br.), objęcie drugiej pozycji w firmie jest znaczącym awansem. 

Co najważniejsze, ten ruch potwierdza wcześniejsze zapewnienia Spiegla o niesprzedawaniu Snapchata przez kolejne kilka miesięcy, pomimo niemałego zainteresowania serwisem (Facebook zaoferował Spieglowi 4 mld dolarów). W związku z lawinowo rosnącą liczbą przesyłanych za pomocą aplikacji zdjęć, Spiegel poszukuje pomysłów na monetyzację. Emily White niewątpliwie mu w tym pomoże, zważywszy na fakt, że doświadczenie w tej dziedzinie zdobywała w firmie Marka Zuckerberga.

White dodała, że jest podekscytowana, iż będzie mogła pomóc firmie Spiegla rozwijać się. Stwierdziła też, że Instagram prowadzony jest przez świetny zespół zarządzający.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.