Reader’s Digest w Polsce ma nowego właściciela

Reader’s Digest w Polsce ma nowego właściciela

Brief.pl / Aktualności

Od maja br. Reader's Digest Przegląd ma nowego właściciela. Jest nim Tarsago Media Group. W skład nowej spółki wejdą także dotychczasowe oddziały Reader’s Digest na Węgrzech i w Rumunii.

-

Od maja br. polska spółka Reader’s Digest, będąca do tej pory częścią amerykańskiego koncernu The Reader’s Digest Association, stanie się własnością Tarsago Media Group. Tarsago Media Group będzie spółką międzynarodową – w skład grupy wejdą także dotychczasowe oddziały Reader's Digest na Węgrzech i w Rumunii. Wartość transakcji nie została ujawniona.

W związku z wykupem, zmiany w portfolio firmy nie są planowane. Tarsago Media Group oraz The Reader’s Digest Association zawarły długoterminową umowę licencyjną.

Reader's Digest istnieje na polskim rynku od 1995 roku. Obecnie znajduje się w czołówce firm wydawniczych w kraju, jest liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W portfolio Reader’s Digest znajdują się m.in. miesięcznik „Reader’s Digest”, dwumiesięcznik „Witaj w Podróży”, publikacje książkowe oraz wydawnictwa muzyczne.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.