Reader’s Digest w Polsce ma nowego właściciela

Reader’s Digest w Polsce ma nowego właściciela

Brief.pl / Aktualności

Od maja br. Reader's Digest Przegląd ma nowego właściciela. Jest nim Tarsago Media Group. W skład nowej spółki wejdą także dotychczasowe oddziały Reader’s Digest na Węgrzech i w Rumunii.

-

Od maja br. polska spółka Reader’s Digest, będąca do tej pory częścią amerykańskiego koncernu The Reader’s Digest Association, stanie się własnością Tarsago Media Group. Tarsago Media Group będzie spółką międzynarodową – w skład grupy wejdą także dotychczasowe oddziały Reader's Digest na Węgrzech i w Rumunii. Wartość transakcji nie została ujawniona.

W związku z wykupem, zmiany w portfolio firmy nie są planowane. Tarsago Media Group oraz The Reader’s Digest Association zawarły długoterminową umowę licencyjną.

Reader's Digest istnieje na polskim rynku od 1995 roku. Obecnie znajduje się w czołówce firm wydawniczych w kraju, jest liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W portfolio Reader’s Digest znajdują się m.in. miesięcznik „Reader’s Digest”, dwumiesięcznik „Witaj w Podróży”, publikacje książkowe oraz wydawnictwa muzyczne.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.