Doodad 2.0 - DDB rozwija swoją aplikację

Doodad 2.0 - DDB rozwija swoją aplikację

Brief.pl / Inspiracje

Agencja DDB uaktualniła swoją mobilną aplikacje newsową oraz poszerzyła jej redakcję, m. in. o naszego dziennikarza.

-

Doodad jest aplikacją na urządzenia mobilne, w której redaktorzy dzielą się ciekawymi i inspirującymi wiadomościami dotyczącymi marketingu, reklamy, nowych technologii i mediów.

Do redakcji dołączyli właśnie Amir Kassaei, globalny szef kreacji agencji DDB, Paweł Luty, dziennikarz „Briefu” oraz Mateusz Książek, senior copywriter, zdobywca srebrnych i brązowych Lwów w Cannes oraz jeden z 50 kreatywnych ludzi w biznesie 2013 według magazynu "Brief". Oprócz nich redaktorami Doodad są m.in.: Michał Bonarowski, Krzysztof Kowalczyk, Vadim Makarenko i dr Alek Tarkowski.

W wersji 2.0 aplikacji DDB zmodyfikowano nawigację, dodano możliwość gromadzenia ulubionych przez użytkowników treści oraz wprowadzono jasne odróżnienie wiadomości nieprzeczytanych i już przeczytanych.

Doodad jest dostępna na urządzeniach z iOS i Androidem.

Źródło: www.doodad.pl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.