Doodad 2.0 - DDB rozwija swoją aplikację

Doodad 2.0 - DDB rozwija swoją aplikację

Brief.pl / Inspiracje

Agencja DDB uaktualniła swoją mobilną aplikacje newsową oraz poszerzyła jej redakcję, m. in. o naszego dziennikarza.

-

Doodad jest aplikacją na urządzenia mobilne, w której redaktorzy dzielą się ciekawymi i inspirującymi wiadomościami dotyczącymi marketingu, reklamy, nowych technologii i mediów.

Do redakcji dołączyli właśnie Amir Kassaei, globalny szef kreacji agencji DDB, Paweł Luty, dziennikarz „Briefu” oraz Mateusz Książek, senior copywriter, zdobywca srebrnych i brązowych Lwów w Cannes oraz jeden z 50 kreatywnych ludzi w biznesie 2013 według magazynu "Brief". Oprócz nich redaktorami Doodad są m.in.: Michał Bonarowski, Krzysztof Kowalczyk, Vadim Makarenko i dr Alek Tarkowski.

W wersji 2.0 aplikacji DDB zmodyfikowano nawigację, dodano możliwość gromadzenia ulubionych przez użytkowników treści oraz wprowadzono jasne odróżnienie wiadomości nieprzeczytanych i już przeczytanych.

Doodad jest dostępna na urządzeniach z iOS i Androidem.

Źródło: www.doodad.pl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?