Doodad 2.0 - DDB rozwija swoją aplikację

Doodad 2.0 - DDB rozwija swoją aplikację

Brief.pl / Inspiracje

Agencja DDB uaktualniła swoją mobilną aplikacje newsową oraz poszerzyła jej redakcję, m. in. o naszego dziennikarza.

-

Doodad jest aplikacją na urządzenia mobilne, w której redaktorzy dzielą się ciekawymi i inspirującymi wiadomościami dotyczącymi marketingu, reklamy, nowych technologii i mediów.

Do redakcji dołączyli właśnie Amir Kassaei, globalny szef kreacji agencji DDB, Paweł Luty, dziennikarz „Briefu” oraz Mateusz Książek, senior copywriter, zdobywca srebrnych i brązowych Lwów w Cannes oraz jeden z 50 kreatywnych ludzi w biznesie 2013 według magazynu "Brief". Oprócz nich redaktorami Doodad są m.in.: Michał Bonarowski, Krzysztof Kowalczyk, Vadim Makarenko i dr Alek Tarkowski.

W wersji 2.0 aplikacji DDB zmodyfikowano nawigację, dodano możliwość gromadzenia ulubionych przez użytkowników treści oraz wprowadzono jasne odróżnienie wiadomości nieprzeczytanych i już przeczytanych.

Doodad jest dostępna na urządzeniach z iOS i Androidem.

Źródło: www.doodad.pl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.