Nowy napój od Coca-Coli

Nowy napój od Coca-Coli

Brief.pl / Aktualności

Coca - Cola wprowadza do Polski napoje funkcjonalne Glacéau Vitaminwater. Marka debiutuje na rynku oferując cztery warianty smakowe: Essential, Power-C, Multi-V oraz XXX-Triple berry.

-

Glacéau Vitaminwater można kupić w 26 krajach świata, m.in.: w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Belgii, Danii i innych. Stworzony w 1996 napój ma gasić pragnienie oraz wzbogacać dietę o witaminy i składniki mineralne. 

W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek napojów funkcjonalnych oraz zainteresowanie coraz liczniejszej grupy konsumentów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Glacéau Vitaminwater do Polski – mówi Grzegorz Gęsik-Rudnicki, commercial manager w Coca-Cola Poland Services.

Wprowadzeniu marki na polski rynek towarzyszą działania marketingowe, w tym: promocje w punktach sprzedaży, akcje samplingowe, intensywna aktywność marki w mediach społecznościowych oraz działania z udziałem trend spotters.
W cyberprzestrzeni produkt będzie pokazywany w codziennym życiu najmodniejszych miejsc w Warszawie. Hasłem towarzyszącym kampanii jest #hellowarsaw, którym oznaczane będą także te miejsca w stolicy, w których warto bywać. Dodatkowe informacje na temat marki są dostępne na stronie www.glaceau.pl. Kampania reklamowa dla produktu będzie prowadzona w mediach cyfrowych oraz w wybranych tytułach lifestylowych on-line. Całości towarzyszą działania SEM oparte o Google AdWords. 

Agencja K2 odpowiada za koncepcję strategiczną i kreatywną przy wprowadzeniu produktu na rynek, w tym działania w internecie i w punktach sprzedaży. K2 Media odpowiada za zakup mediów. Działania public relations powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, zaś sampling produktów koordynuje agencja Havas Worldwide Warsaw.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.