wp - grudzien 2016

Nowy napój od Coca-Coli

Nowy napój od Coca-Coli

Brief.pl / Aktualności

Coca - Cola wprowadza do Polski napoje funkcjonalne Glacéau Vitaminwater. Marka debiutuje na rynku oferując cztery warianty smakowe: Essential, Power-C, Multi-V oraz XXX-Triple berry.

-

Glacéau Vitaminwater można kupić w 26 krajach świata, m.in.: w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Belgii, Danii i innych. Stworzony w 1996 napój ma gasić pragnienie oraz wzbogacać dietę o witaminy i składniki mineralne. 

W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek napojów funkcjonalnych oraz zainteresowanie coraz liczniejszej grupy konsumentów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Glacéau Vitaminwater do Polski – mówi Grzegorz Gęsik-Rudnicki, commercial manager w Coca-Cola Poland Services.

Wprowadzeniu marki na polski rynek towarzyszą działania marketingowe, w tym: promocje w punktach sprzedaży, akcje samplingowe, intensywna aktywność marki w mediach społecznościowych oraz działania z udziałem trend spotters.
W cyberprzestrzeni produkt będzie pokazywany w codziennym życiu najmodniejszych miejsc w Warszawie. Hasłem towarzyszącym kampanii jest #hellowarsaw, którym oznaczane będą także te miejsca w stolicy, w których warto bywać. Dodatkowe informacje na temat marki są dostępne na stronie www.glaceau.pl. Kampania reklamowa dla produktu będzie prowadzona w mediach cyfrowych oraz w wybranych tytułach lifestylowych on-line. Całości towarzyszą działania SEM oparte o Google AdWords. 

Agencja K2 odpowiada za koncepcję strategiczną i kreatywną przy wprowadzeniu produktu na rynek, w tym działania w internecie i w punktach sprzedaży. K2 Media odpowiada za zakup mediów. Działania public relations powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, zaś sampling produktów koordynuje agencja Havas Worldwide Warsaw.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.