Nowy napój od Coca-Coli

Nowy napój od Coca-Coli

Brief.pl / Aktualności

Coca - Cola wprowadza do Polski napoje funkcjonalne Glacéau Vitaminwater. Marka debiutuje na rynku oferując cztery warianty smakowe: Essential, Power-C, Multi-V oraz XXX-Triple berry.

-

Glacéau Vitaminwater można kupić w 26 krajach świata, m.in.: w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Belgii, Danii i innych. Stworzony w 1996 napój ma gasić pragnienie oraz wzbogacać dietę o witaminy i składniki mineralne. 

W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek napojów funkcjonalnych oraz zainteresowanie coraz liczniejszej grupy konsumentów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Glacéau Vitaminwater do Polski – mówi Grzegorz Gęsik-Rudnicki, commercial manager w Coca-Cola Poland Services.

Wprowadzeniu marki na polski rynek towarzyszą działania marketingowe, w tym: promocje w punktach sprzedaży, akcje samplingowe, intensywna aktywność marki w mediach społecznościowych oraz działania z udziałem trend spotters.
W cyberprzestrzeni produkt będzie pokazywany w codziennym życiu najmodniejszych miejsc w Warszawie. Hasłem towarzyszącym kampanii jest #hellowarsaw, którym oznaczane będą także te miejsca w stolicy, w których warto bywać. Dodatkowe informacje na temat marki są dostępne na stronie www.glaceau.pl. Kampania reklamowa dla produktu będzie prowadzona w mediach cyfrowych oraz w wybranych tytułach lifestylowych on-line. Całości towarzyszą działania SEM oparte o Google AdWords. 

Agencja K2 odpowiada za koncepcję strategiczną i kreatywną przy wprowadzeniu produktu na rynek, w tym działania w internecie i w punktach sprzedaży. K2 Media odpowiada za zakup mediów. Działania public relations powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, zaś sampling produktów koordynuje agencja Havas Worldwide Warsaw.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?