Nowy napój od Coca-Coli

Nowy napój od Coca-Coli

Brief.pl / Aktualności

Coca - Cola wprowadza do Polski napoje funkcjonalne Glacéau Vitaminwater. Marka debiutuje na rynku oferując cztery warianty smakowe: Essential, Power-C, Multi-V oraz XXX-Triple berry.

-

Glacéau Vitaminwater można kupić w 26 krajach świata, m.in.: w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Belgii, Danii i innych. Stworzony w 1996 napój ma gasić pragnienie oraz wzbogacać dietę o witaminy i składniki mineralne. 

W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek napojów funkcjonalnych oraz zainteresowanie coraz liczniejszej grupy konsumentów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Glacéau Vitaminwater do Polski – mówi Grzegorz Gęsik-Rudnicki, commercial manager w Coca-Cola Poland Services.

Wprowadzeniu marki na polski rynek towarzyszą działania marketingowe, w tym: promocje w punktach sprzedaży, akcje samplingowe, intensywna aktywność marki w mediach społecznościowych oraz działania z udziałem trend spotters.
W cyberprzestrzeni produkt będzie pokazywany w codziennym życiu najmodniejszych miejsc w Warszawie. Hasłem towarzyszącym kampanii jest #hellowarsaw, którym oznaczane będą także te miejsca w stolicy, w których warto bywać. Dodatkowe informacje na temat marki są dostępne na stronie www.glaceau.pl. Kampania reklamowa dla produktu będzie prowadzona w mediach cyfrowych oraz w wybranych tytułach lifestylowych on-line. Całości towarzyszą działania SEM oparte o Google AdWords. 

Agencja K2 odpowiada za koncepcję strategiczną i kreatywną przy wprowadzeniu produktu na rynek, w tym działania w internecie i w punktach sprzedaży. K2 Media odpowiada za zakup mediów. Działania public relations powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, zaś sampling produktów koordynuje agencja Havas Worldwide Warsaw.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.