Mały głośnik, duże możliwości

Mały głośnik, duże możliwości

Brief.pl / Technologie

Skuteczna prezentacja to nie tylko niezliczona ilość statycznych slajdów. Aby przekaz emocji był pełny, prezenter powinien wykorzystać zarówno obraz jak i dźwięk. Jak oddać jego głębię, mając do dyspozycji jedynie małe głośniki laptopa? Tym zagadnieniem zajęła się firma Bose.

-
SPONSOROWANE

- Produkt Bose to swego rodzaju rewolucja i jesteśmy z niego dumni. – mówi Katarzyna Jankowska, marketing manager w Bose. - Nasi inżynierowie stworzyli nową kategorię w segmencie głośników przenośnych. Nie kierowała nami chęć stworzenia najmniejszego urządzenia na rynku. Musiał odtwarzać dźwięki lepszej jakości niż jakiekolwiek inne urządzenie tej wielkości. I to się udało. – dodaje Jankowska.

Rzeczywiście, przyglądając się nowemu produktowi firmy Bose ciężko uwierzyć, że będzie w stanie zagłuszyć głośniki naszego laptopa. Jednak sprzęt wielkości dwóch złączonych pięści wydaje dźwięk, którego nie powstydziłyby się niejedne kolumny kina domowego, a jego barwa i wyrazistość są na wysokim poziomie. Głośnik sprawdza się przy słuchaniu muzyki z telefonu oraz przy odtwarzaniu filmów i dźwięków na laptopie, także tych zaszytych w naszych prezentacjach Power Point.

Bose Soundlink Mini komunikuje się z urządzeniami na dwa sposoby – bezprzewodowo, wykorzystując technologię bluetooth, oraz za pomocą kabla z wejściem mini jack- najbardziej popularnym, obecnym w każdym urządzeniu przenośnym. W ten sposób sami wybieramy dogodną dla nas metodę. Jeśli chcemy zrobić imprezę w domu i zaprosić znajomych – każdy będzie miał okazję pochwalić się swoją playlistą bezpośrednio z telefonu, bez użycia kabli. Jeśli weźmiemy udział w spotkaniu biznesowym – bez problemu podłączymy głośnik do laptopa za pośrednictwem małego kabla. 

Bose Soundlink Mini

Głośnik jest w pełni mobilny, wbudowany w niego akumulator starcza nawet na 7 godzin nieprzerwanego działania. Naładujemy go do pełna w 2 godziny za pomocą dostarczonej ładowarki lub przystawki dokującej. Cena nowego urządzenia to 895 zł - niemało, ale sprzęt wart jest swojej ceny.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.