10 mln zł w drugiej edycji Go Global

10 mln zł w drugiej edycji Go Global

Brief for Poland / Aktualności

Rusza druga edycja programu Go_Global.pl, oferującego wsparcie w komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych na rynkach światowych. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przeznaczyło dla polskich przedsiębiorców 10 mln złotych.

-

W dobie rosnącej globalizacji usług, procesów wytwarzania i dystrybucji, warunkiem sukcesu biznesowego jest dostęp do rynku światowego. Nie da się stworzyć „polskiego google” działającego jedynie na obszarze między Bałtykiem i Tatrami, bowiem świat w dobie nowoczesnych technologii i otwartych granic handlowych przekształcił się w rynek globalny. Program Go_Global.pl ma stworzyć polskim firmom możliwość wejścia na duże i perspektywiczne rynki.

– Jest wiele polskich firm, bazujących na oryginalnych pomysłach i rozwiązaniach o „światowym” potencjale rynkowym, które wymagają opracowania strategii ekspansji międzynarodowej. To właśnie z myślą o nich stworzyliśmy program Go_Global.pl – mówi prof. Krzysztof Jan Kurzydłowski, dyrektor Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. – Nasz program pozwoli odważnym firmom na dostosowanie swoich produktów do specyficznych wymogów rynków zagranicznych, wzorując się na innowacyjnych przedsięwzięciach tam realizowanych – dodaje dyrektor Centrum.

Go_Global.pl pozwala uzyskać dofinansowanie kosztów przygotowania strategii wejścia na rynki światowe, dopasowania innowacji do wymagań tego typu rynków oraz rozwoju i weryfikacji strategii w relacjach z potencjalnymi inwestorami. Program adresowany jest do firm rozwijających produkty z branż wysokich i średnio-wysokich technologii.

Przedsięwzięcie jest realizowane we współpracy z organizacjami umożliwiającymi dostęp do inwestorów zainteresowanych wsparciem wejścia polskich firm innowacyjnych na rynki światowe.


Partnerami NCBR są:. Polsko-Amerykańska Rada Współpracy (US-Polish Trade Council - USPTC) — organizacja, która od dziesięciu lat promuje i wspiera wymianę naukową i transfer nowych technologii między Polską a Doliną Krzemową, Plug&Play Tech Center — akcelerator z Doliny Krzemowej, który koncentruje się na wspieraniu start-upów z sektora IT, a także Fraunhofer MOEZ (Fraunhofer-Zentrum für Mittel- und Osteuropa) — instytut wchodzący w skład Towarzystwa im. Fraunhofera, będącego największą w Europie organizacją, działającą w obszarze badań stosowanych.

Budżet programu wynosi 10 mln zł, Maksymalna wartość dofinansowania projektu wynosi 200 tys. zł. Termin zakończenia naboru w drugiej edycji upływa w dniu 25 czerwca 2013 r.

Więcej  na stronie: ncbr.gov.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.