Szwedzi zainteresowani Gdańskiem

Szwedzi zainteresowani Gdańskiem

Brief for Poland / Aktualności

Zorganizowany przez Gdańk Convention Bureau/Gdańską Organizacją Turystyczną road show cieszył się sporym zainteresowaniem szwedzkiej branży, związanej z turystyką biznesową. Wydarzenie odbyło się 28 listopada 2013 roku w Ambasadzie Polski w Sztokholmie.

-

Rynek skandynawski jest jednym z kluczowych dla pomorskiej branży turystyki biznesowej m.in. ze względu na dostępność komunikacyjną pomiędzy Polską i Skandynawią oraz dużą popularność Gdańska jako destynacji (biznesowej i leisure'owej) wśród Skandynawów. Z tego powodu spotkanie w Sztokholmie cieszyło się wśród lokalnej branży dużym zainteresowaniem. Do udziału w road show zgłosiło się kilkunastu partnerów z Gdańska i regionu (wśród nich hotele, centrum konferencyjne, PCO/DMC), chcących nawiązać kontakty biznesowe z przedstawicielami branży szwedzkiej.

Ostatecznie w spotkaniu zorganizowanym w budynku Ambasady Polskiej w Sztokholmie udział wzięło łącznie ponad 30 gości, wśród nich przedstawiciele szwedzkich firm eventowych, zainteresowani Gdańskim i regionem. Uczestników spotkania powitała Małgorzata Hudyma, dyrektor ośrodka POIT w Sztokholmie oraz Anna Górska, prezes GOT/Gdańsk Convention Bureau.

Po ogólnej prezentacji Polski oraz Gdańska i regionu, każdy z partnerów z Polski miał kilka minut na przedstawienie swojego obiektu, usług i produktów.

- Wieczór zakończył się poczęstunkiem ze świątecznymi polskimi potrawami oraz rozmowami, które w niedalekiej przyszłości mogą zaowocować projektami biznesowymi - podsumowują organizatorzy road show.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.