Szwedzi zainteresowani Gdańskiem

Szwedzi zainteresowani Gdańskiem

Brief for Poland / Aktualności

Zorganizowany przez Gdańk Convention Bureau/Gdańską Organizacją Turystyczną road show cieszył się sporym zainteresowaniem szwedzkiej branży, związanej z turystyką biznesową. Wydarzenie odbyło się 28 listopada 2013 roku w Ambasadzie Polski w Sztokholmie.

-

Rynek skandynawski jest jednym z kluczowych dla pomorskiej branży turystyki biznesowej m.in. ze względu na dostępność komunikacyjną pomiędzy Polską i Skandynawią oraz dużą popularność Gdańska jako destynacji (biznesowej i leisure'owej) wśród Skandynawów. Z tego powodu spotkanie w Sztokholmie cieszyło się wśród lokalnej branży dużym zainteresowaniem. Do udziału w road show zgłosiło się kilkunastu partnerów z Gdańska i regionu (wśród nich hotele, centrum konferencyjne, PCO/DMC), chcących nawiązać kontakty biznesowe z przedstawicielami branży szwedzkiej.

Ostatecznie w spotkaniu zorganizowanym w budynku Ambasady Polskiej w Sztokholmie udział wzięło łącznie ponad 30 gości, wśród nich przedstawiciele szwedzkich firm eventowych, zainteresowani Gdańskim i regionem. Uczestników spotkania powitała Małgorzata Hudyma, dyrektor ośrodka POIT w Sztokholmie oraz Anna Górska, prezes GOT/Gdańsk Convention Bureau.

Po ogólnej prezentacji Polski oraz Gdańska i regionu, każdy z partnerów z Polski miał kilka minut na przedstawienie swojego obiektu, usług i produktów.

- Wieczór zakończył się poczęstunkiem ze świątecznymi polskimi potrawami oraz rozmowami, które w niedalekiej przyszłości mogą zaowocować projektami biznesowymi - podsumowują organizatorzy road show.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.