wp - grudzien 2016

Szwedzi zainteresowani Gdańskiem

Szwedzi zainteresowani Gdańskiem

Brief for Poland / Aktualności

Zorganizowany przez Gdańk Convention Bureau/Gdańską Organizacją Turystyczną road show cieszył się sporym zainteresowaniem szwedzkiej branży, związanej z turystyką biznesową. Wydarzenie odbyło się 28 listopada 2013 roku w Ambasadzie Polski w Sztokholmie.

-

Rynek skandynawski jest jednym z kluczowych dla pomorskiej branży turystyki biznesowej m.in. ze względu na dostępność komunikacyjną pomiędzy Polską i Skandynawią oraz dużą popularność Gdańska jako destynacji (biznesowej i leisure'owej) wśród Skandynawów. Z tego powodu spotkanie w Sztokholmie cieszyło się wśród lokalnej branży dużym zainteresowaniem. Do udziału w road show zgłosiło się kilkunastu partnerów z Gdańska i regionu (wśród nich hotele, centrum konferencyjne, PCO/DMC), chcących nawiązać kontakty biznesowe z przedstawicielami branży szwedzkiej.

Ostatecznie w spotkaniu zorganizowanym w budynku Ambasady Polskiej w Sztokholmie udział wzięło łącznie ponad 30 gości, wśród nich przedstawiciele szwedzkich firm eventowych, zainteresowani Gdańskim i regionem. Uczestników spotkania powitała Małgorzata Hudyma, dyrektor ośrodka POIT w Sztokholmie oraz Anna Górska, prezes GOT/Gdańsk Convention Bureau.

Po ogólnej prezentacji Polski oraz Gdańska i regionu, każdy z partnerów z Polski miał kilka minut na przedstawienie swojego obiektu, usług i produktów.

- Wieczór zakończył się poczęstunkiem ze świątecznymi polskimi potrawami oraz rozmowami, które w niedalekiej przyszłości mogą zaowocować projektami biznesowymi - podsumowują organizatorzy road show.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.