Szwedzi zainteresowani Gdańskiem

Szwedzi zainteresowani Gdańskiem

Brief for Poland / Aktualności

Zorganizowany przez Gdańk Convention Bureau/Gdańską Organizacją Turystyczną road show cieszył się sporym zainteresowaniem szwedzkiej branży, związanej z turystyką biznesową. Wydarzenie odbyło się 28 listopada 2013 roku w Ambasadzie Polski w Sztokholmie.

-

Rynek skandynawski jest jednym z kluczowych dla pomorskiej branży turystyki biznesowej m.in. ze względu na dostępność komunikacyjną pomiędzy Polską i Skandynawią oraz dużą popularność Gdańska jako destynacji (biznesowej i leisure'owej) wśród Skandynawów. Z tego powodu spotkanie w Sztokholmie cieszyło się wśród lokalnej branży dużym zainteresowaniem. Do udziału w road show zgłosiło się kilkunastu partnerów z Gdańska i regionu (wśród nich hotele, centrum konferencyjne, PCO/DMC), chcących nawiązać kontakty biznesowe z przedstawicielami branży szwedzkiej.

Ostatecznie w spotkaniu zorganizowanym w budynku Ambasady Polskiej w Sztokholmie udział wzięło łącznie ponad 30 gości, wśród nich przedstawiciele szwedzkich firm eventowych, zainteresowani Gdańskim i regionem. Uczestników spotkania powitała Małgorzata Hudyma, dyrektor ośrodka POIT w Sztokholmie oraz Anna Górska, prezes GOT/Gdańsk Convention Bureau.

Po ogólnej prezentacji Polski oraz Gdańska i regionu, każdy z partnerów z Polski miał kilka minut na przedstawienie swojego obiektu, usług i produktów.

- Wieczór zakończył się poczęstunkiem ze świątecznymi polskimi potrawami oraz rozmowami, które w niedalekiej przyszłości mogą zaowocować projektami biznesowymi - podsumowują organizatorzy road show.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.