Konferencja Waterfront Forum 2013

Konferencja Waterfront Forum 2013

Brief.pl / Patronaty

Konferencja Waterfront Forum 2013 jest poświęcona zagadnieniom aktywizacji gospodarczej, społecznej, turystycznej i kulturowej polskich miast nadwodnych i stwarza okazję do dyskusji o kierunkach rozwoju zabudowy waterfront w Polsce.

-

Celem konferencji jest animowanie debaty publicznej w zakresie współpracy różnych grup podmiotów przy zagospodarowaniu terenów nadwodnych i realizacji inwestycji typu waterfront. W konferencji biorą udział goście z Polski i z zagranicy, przedstawiciele rządu, samorządów, przedsiębiorcy i naukowcy. Nad programem merytorycznym konferencji czuwa rada naukowa Waterfront Forum. Partnerem strategicznym spotkania jest Miasto Szczecin. 

Podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy: 

  • Waterfront i nowe miasta – oddziaływanie inwestycji w obszarach nadwodnych na rozwój aglomeracji miejskich 
  • Polska nad wodą i polityka regionalna – miejsce waterfrontu w strategiach rozwoju 
  • Inwestycje w waterfront w nowej perspektywie finansowej Unii Europejskiej 
  • Waterfront jako projekt rewitalizacyjny i promocyjny 
  • Kierunki transformacji urbanistycznej przestrzeni nadwodnych 
  • Zachodniopomorski Szlak Żeglarski jako projekt cywilizacyjny 
  • Przemysł w obszarze waterfrontu – kierunki rozwoju 
  • Technologie dla budownictwa Waterfront 
  • Projekty inwestycyjne w przestrzeni Waterfront 
  • Waterfront – strefa turystyki, kultury i handlu

Wydarzenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 11-12 grudnia. Udział w konferencji jest bezpłatny, wymaga rejestracji na stronie www.waterfront.com.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.