Konferencja Waterfront Forum 2013

Konferencja Waterfront Forum 2013

Brief.pl / Patronaty

Konferencja Waterfront Forum 2013 jest poświęcona zagadnieniom aktywizacji gospodarczej, społecznej, turystycznej i kulturowej polskich miast nadwodnych i stwarza okazję do dyskusji o kierunkach rozwoju zabudowy waterfront w Polsce.

-

Celem konferencji jest animowanie debaty publicznej w zakresie współpracy różnych grup podmiotów przy zagospodarowaniu terenów nadwodnych i realizacji inwestycji typu waterfront. W konferencji biorą udział goście z Polski i z zagranicy, przedstawiciele rządu, samorządów, przedsiębiorcy i naukowcy. Nad programem merytorycznym konferencji czuwa rada naukowa Waterfront Forum. Partnerem strategicznym spotkania jest Miasto Szczecin. 

Podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy: 

  • Waterfront i nowe miasta – oddziaływanie inwestycji w obszarach nadwodnych na rozwój aglomeracji miejskich 
  • Polska nad wodą i polityka regionalna – miejsce waterfrontu w strategiach rozwoju 
  • Inwestycje w waterfront w nowej perspektywie finansowej Unii Europejskiej 
  • Waterfront jako projekt rewitalizacyjny i promocyjny 
  • Kierunki transformacji urbanistycznej przestrzeni nadwodnych 
  • Zachodniopomorski Szlak Żeglarski jako projekt cywilizacyjny 
  • Przemysł w obszarze waterfrontu – kierunki rozwoju 
  • Technologie dla budownictwa Waterfront 
  • Projekty inwestycyjne w przestrzeni Waterfront 
  • Waterfront – strefa turystyki, kultury i handlu

Wydarzenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 11-12 grudnia. Udział w konferencji jest bezpłatny, wymaga rejestracji na stronie www.waterfront.com.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.