Konferencja Waterfront Forum 2013

Konferencja Waterfront Forum 2013

Brief.pl / Patronaty

Konferencja Waterfront Forum 2013 jest poświęcona zagadnieniom aktywizacji gospodarczej, społecznej, turystycznej i kulturowej polskich miast nadwodnych i stwarza okazję do dyskusji o kierunkach rozwoju zabudowy waterfront w Polsce.

-

Celem konferencji jest animowanie debaty publicznej w zakresie współpracy różnych grup podmiotów przy zagospodarowaniu terenów nadwodnych i realizacji inwestycji typu waterfront. W konferencji biorą udział goście z Polski i z zagranicy, przedstawiciele rządu, samorządów, przedsiębiorcy i naukowcy. Nad programem merytorycznym konferencji czuwa rada naukowa Waterfront Forum. Partnerem strategicznym spotkania jest Miasto Szczecin. 

Podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy: 

  • Waterfront i nowe miasta – oddziaływanie inwestycji w obszarach nadwodnych na rozwój aglomeracji miejskich 
  • Polska nad wodą i polityka regionalna – miejsce waterfrontu w strategiach rozwoju 
  • Inwestycje w waterfront w nowej perspektywie finansowej Unii Europejskiej 
  • Waterfront jako projekt rewitalizacyjny i promocyjny 
  • Kierunki transformacji urbanistycznej przestrzeni nadwodnych 
  • Zachodniopomorski Szlak Żeglarski jako projekt cywilizacyjny 
  • Przemysł w obszarze waterfrontu – kierunki rozwoju 
  • Technologie dla budownictwa Waterfront 
  • Projekty inwestycyjne w przestrzeni Waterfront 
  • Waterfront – strefa turystyki, kultury i handlu

Wydarzenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 11-12 grudnia. Udział w konferencji jest bezpłatny, wymaga rejestracji na stronie www.waterfront.com.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.