Konferencja Waterfront Forum 2013

Konferencja Waterfront Forum 2013

Brief.pl / Patronaty

Konferencja Waterfront Forum 2013 jest poświęcona zagadnieniom aktywizacji gospodarczej, społecznej, turystycznej i kulturowej polskich miast nadwodnych i stwarza okazję do dyskusji o kierunkach rozwoju zabudowy waterfront w Polsce.

-

Celem konferencji jest animowanie debaty publicznej w zakresie współpracy różnych grup podmiotów przy zagospodarowaniu terenów nadwodnych i realizacji inwestycji typu waterfront. W konferencji biorą udział goście z Polski i z zagranicy, przedstawiciele rządu, samorządów, przedsiębiorcy i naukowcy. Nad programem merytorycznym konferencji czuwa rada naukowa Waterfront Forum. Partnerem strategicznym spotkania jest Miasto Szczecin. 

Podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy: 

  • Waterfront i nowe miasta – oddziaływanie inwestycji w obszarach nadwodnych na rozwój aglomeracji miejskich 
  • Polska nad wodą i polityka regionalna – miejsce waterfrontu w strategiach rozwoju 
  • Inwestycje w waterfront w nowej perspektywie finansowej Unii Europejskiej 
  • Waterfront jako projekt rewitalizacyjny i promocyjny 
  • Kierunki transformacji urbanistycznej przestrzeni nadwodnych 
  • Zachodniopomorski Szlak Żeglarski jako projekt cywilizacyjny 
  • Przemysł w obszarze waterfrontu – kierunki rozwoju 
  • Technologie dla budownictwa Waterfront 
  • Projekty inwestycyjne w przestrzeni Waterfront 
  • Waterfront – strefa turystyki, kultury i handlu

Wydarzenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 11-12 grudnia. Udział w konferencji jest bezpłatny, wymaga rejestracji na stronie www.waterfront.com.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.