Konferencja Waterfront Forum 2013

Konferencja Waterfront Forum 2013

Brief.pl / Patronaty

Konferencja Waterfront Forum 2013 jest poświęcona zagadnieniom aktywizacji gospodarczej, społecznej, turystycznej i kulturowej polskich miast nadwodnych i stwarza okazję do dyskusji o kierunkach rozwoju zabudowy waterfront w Polsce.

-

Celem konferencji jest animowanie debaty publicznej w zakresie współpracy różnych grup podmiotów przy zagospodarowaniu terenów nadwodnych i realizacji inwestycji typu waterfront. W konferencji biorą udział goście z Polski i z zagranicy, przedstawiciele rządu, samorządów, przedsiębiorcy i naukowcy. Nad programem merytorycznym konferencji czuwa rada naukowa Waterfront Forum. Partnerem strategicznym spotkania jest Miasto Szczecin. 

Podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy: 

  • Waterfront i nowe miasta – oddziaływanie inwestycji w obszarach nadwodnych na rozwój aglomeracji miejskich 
  • Polska nad wodą i polityka regionalna – miejsce waterfrontu w strategiach rozwoju 
  • Inwestycje w waterfront w nowej perspektywie finansowej Unii Europejskiej 
  • Waterfront jako projekt rewitalizacyjny i promocyjny 
  • Kierunki transformacji urbanistycznej przestrzeni nadwodnych 
  • Zachodniopomorski Szlak Żeglarski jako projekt cywilizacyjny 
  • Przemysł w obszarze waterfrontu – kierunki rozwoju 
  • Technologie dla budownictwa Waterfront 
  • Projekty inwestycyjne w przestrzeni Waterfront 
  • Waterfront – strefa turystyki, kultury i handlu

Wydarzenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 11-12 grudnia. Udział w konferencji jest bezpłatny, wymaga rejestracji na stronie www.waterfront.com.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.