Myśl jak startup!

Myśl jak startup!

Brief.pl / Aktualności

Jak duże firmy tworzą i rozwijają nowe modele biznesowe?

-

O tym jak firmy tworzą nowe modele biznesowe i rozwijają nowe źródła przychodów będzie można porozmawiać podczas najbliższego spotkania z cyklu Roundtable of Innovation Champions organizowanego przez Innovatikę.

Po raz kolejny spotkają się tak pasjonaci innowacji jak Ci, którzy w ich tworzeniu stawiają dopiero pierwsze kroki. Bedę prezetnacje, dyskuje oraz warsztat praktyczny poświęcony tematyce tworzenia modeli biznesowych oraz podejściu customer development.

Ponad to, o swoich doświadczeniach w tym zakresie opowie m.in Tomasz Szczęsny (CEO Re-Finance), Sebastian Kołaciński (dyrektor Biura Rowoju Produktów, Poczta Polska Usługi Cyfrowe) oraz Marcin Panek (były dyrektor zarządzający Idea Bank/Noble Bank).

Będzie to doskonała okazja, aby dowiedzieć się jak w praktyce powstaje nowy biznes oraz na co zwrócić uwagę planując jego rozwój.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajdziecie na stronie internetowej Roundtable of Innovation Champions.

Spotkanie odbędzie się 12 grudnia w Teatrze Studio w Warszawie.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.