Monitoring internetu w branży - raport

Monitoring internetu w branży - raport

Brief.pl / Patronaty

IRCenter przeprowadziło badanie o narzędziach do monitoringu i analizy mediów społecznościowych. O opinie na ich temat zapytaliśmy 241 komercyjnych użytkowników z agencji badawczych, reklamowych, social mediowych i przedstawicieli klientów końcowych. Brief jest patronem badania.

-

Celem badania było dowiedzenie się:

- w jaki sposób w Polsce korzysta się z narzędzi monitorujących internet,

- za co są cenione, a za co krytykowane,

- w jaki sposób powinny się rozwijać.

::

Zapraszamy na spotkanie, podczas którego przedstawimy raport z badania. O wynikach będą rozmawiać przedstawiciele Radian6, Sentione, Sotrender, Catnapoleon, i Newspoint, czyli firm oferujących narzędzia do monitoringu internetu.

Spotkanie odbędzie się 11 grudnia o 17.30 w budynku Zebra Tower (XII piętro). Wstęp bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy!

Zaproszenie monitoring internetu

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.