Monitoring internetu w branży - raport

Monitoring internetu w branży - raport

Brief.pl / Patronaty

IRCenter przeprowadziło badanie o narzędziach do monitoringu i analizy mediów społecznościowych. O opinie na ich temat zapytaliśmy 241 komercyjnych użytkowników z agencji badawczych, reklamowych, social mediowych i przedstawicieli klientów końcowych. Brief jest patronem badania.

-

Celem badania było dowiedzenie się:

- w jaki sposób w Polsce korzysta się z narzędzi monitorujących internet,

- za co są cenione, a za co krytykowane,

- w jaki sposób powinny się rozwijać.

::

Zapraszamy na spotkanie, podczas którego przedstawimy raport z badania. O wynikach będą rozmawiać przedstawiciele Radian6, Sentione, Sotrender, Catnapoleon, i Newspoint, czyli firm oferujących narzędzia do monitoringu internetu.

Spotkanie odbędzie się 11 grudnia o 17.30 w budynku Zebra Tower (XII piętro). Wstęp bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy!

Zaproszenie monitoring internetu

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.