Social media #czwrtk w Katowicach

Brief.pl / Patronaty

21 listopada 2013 roku w Klubie Kulturalnym Klawiatura odbył się 1. Międzynarodowy Czwartek Social Media w Katowicach. Magazyn Brief patronował wydarzeniu.

-

Spotkanie miało wyjątkowy charakter - prelegentami byli przedstawiciele branży social media z Czech. Podczas swoich wystąpień nie tylko pokazali specyfikę lokalnego rynku mediów społecznościowych, ale również kilka przydatnych narzędzi social mediowych.

W spotkaniu uczestniczyło ponad 140 osób.

Zapraszamy do zapoznania się z relacją wideo z wydarzenia.

::

Social media czwartek Katowice

Social media czwartek Katowice

social media czwartek Adam Zabiejczuk

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.