Chamlety Przyznane

Chamlety Przyznane

Brief.pl / Aktualności

Twórcy najgorszych polskich reklam zostali nagrodzeni we Wrocławiu w ramach festiwalu Chamlet. Wyłoniono zwycięzców w pięciu kategoriach - reklama drukowana, telewizyjna, internetowa, społeczno - polityczna oraz program communication desing.

-

Festiwal najgorszej reklamy Chamlet to jedyna tego typu impreza w Polsce. Jego celem jest zwrócenie uwagi na ułomność polskiej branży reklamowej - na marną jakość koncepcji kreatywnej, przewidywalność i odtwórczą praktykę firm reklamowych. Od czterech lat jej organizatorzy nagradzają twórców najgorszych polskich reklam, a w tym roku zdecydowali się również zorganizować warsztaty i prelekcje, mające pokazać co można zrobić, by poprawić sytuację na rynku reklamy.

Zgłoszenia do konkursu były wysyłane przez internautów - zebrano ich prawie 400. Dominowały materiały z kategorii reklama drukowana. Następnie jury w składzie prof. Michael Fleischer (Uniwersytet Wrocławski), prof. Grażyna Habrajksa (Uniwersytet Łódzki), prof. Alosza Awdiejew (Uniwersytet Jagielloński), dr Michał Grech (Uniwersytet Wrocławski), Dirk Henkelmann (dyrektor kreatywny agencji Dundp) oraz mgr Mariusz Wszołek (Uniwersytet Wrocławski) wyłoniło 10 nominowanych oraz 1 zwycięzcę w każdej kategorii. 

W kategorii reklama drukowana zwyciężyła kreacja "Nie daj się gruchać, kupuj u swoich", stworzona przez Ul. Rusałka

Ul rusałka reklama

W kategorii reklama telewizyjna nagrodę przyznano kampanii Społecznej Akademii Nauk za spot "Pudzian reklama SAN.edu.pl". Za najgorszą w internecie uznano kampanię Bettson - "Szkoła Pokera z Joanną Krupą". Nagrodę za najgorszą reklamę społeczno - polityczną przyznano Stowarzyszeniu Olimpiady Specjalnej Polska za reklamę "Zespół Downa".

Zespół Downa reklama

Nagrodę w kategorii program communication desing otrzymał zaś Jeronimo Martins Polska za kampanię "Biedronka - My Polacy tak mamy"

my polacy tak mamy

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.