Gdańsk zwycięzcą ICCA Best Marketing Award

Gdańsk zwycięzcą ICCA Best Marketing Award

Brief for Poland / CSR

Gdańsk Convention Bureau/GOT otrzymało nagrodę ICCA Best Marketing Award przyznawaną przez ICCA za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu.

-

International Congress And Convention Association (ICCA), najważniejsze na świecie stowarzyszenie przemysłu spotkań co roku organizuje konkurs ICCA Best Marketing Award (BMA), którego tegorocznym zwycięzcą jest Gdańsk.

Nagroda ICCA Best Marketing Award przyznawana jest za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miast, regionów lub produktu. Każdego roku o BMA walczą destynacje z całego świata. Międzynarodowa Kapituła konkursu zwraca szczególną uwagę na innowacyjność projektu oraz nietypowe podejście do biznesu.

Uznanie Międzynarodowej Kapituły uzyskał projekt CSR Gdańsk Christmas Baubles, zrealizowany podczas jednych największych europejskich targów przemysłu spotkań EIBTM 2012 w Barcelonie. Projekt polegał na wykorzystaniu świątecznej atmosfery i zaangażowaniu wystawców, hosted buyers i wszystkich osób odwiedzających targi w akcję charytatywną na rzecz dzieci. Projekt zakładał zebranie regionalnych upominków, które wystawcy i tak masowo przywożą na targi oraz przekazane ich dzieciom z hiszpańskiej organizacji wspierającej edukację i rozwój młodzieży wychowujących się w trudnych środowiskach.

- To co zaprezentował Gdańsk jest jednym z najlepszych przykładów wykreowania kampanii marketingowej o ogromnym zasięgu z wykorzystaniem małego budżetu - powiedział Martin Sirk, prezes ICCA.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.