Gdańsk zwycięzcą ICCA Best Marketing Award

Gdańsk zwycięzcą ICCA Best Marketing Award

Brief for Poland / CSR

Gdańsk Convention Bureau/GOT otrzymało nagrodę ICCA Best Marketing Award przyznawaną przez ICCA za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu.

-

International Congress And Convention Association (ICCA), najważniejsze na świecie stowarzyszenie przemysłu spotkań co roku organizuje konkurs ICCA Best Marketing Award (BMA), którego tegorocznym zwycięzcą jest Gdańsk.

Nagroda ICCA Best Marketing Award przyznawana jest za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miast, regionów lub produktu. Każdego roku o BMA walczą destynacje z całego świata. Międzynarodowa Kapituła konkursu zwraca szczególną uwagę na innowacyjność projektu oraz nietypowe podejście do biznesu.

Uznanie Międzynarodowej Kapituły uzyskał projekt CSR Gdańsk Christmas Baubles, zrealizowany podczas jednych największych europejskich targów przemysłu spotkań EIBTM 2012 w Barcelonie. Projekt polegał na wykorzystaniu świątecznej atmosfery i zaangażowaniu wystawców, hosted buyers i wszystkich osób odwiedzających targi w akcję charytatywną na rzecz dzieci. Projekt zakładał zebranie regionalnych upominków, które wystawcy i tak masowo przywożą na targi oraz przekazane ich dzieciom z hiszpańskiej organizacji wspierającej edukację i rozwój młodzieży wychowujących się w trudnych środowiskach.

- To co zaprezentował Gdańsk jest jednym z najlepszych przykładów wykreowania kampanii marketingowej o ogromnym zasięgu z wykorzystaniem małego budżetu - powiedział Martin Sirk, prezes ICCA.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.