Mobilna Fotolia

Mobilna Fotolia

Brief.pl / Aktualności

Fotolia uruchomiła nową aplikację mobilną, Fotolia Instant, która pozwala użytkownikom iPhone wysyłać zdjęcia bezpośrednio ze smartfonów do sprzedaży w serwisie Fotolia. Użytkownicy mogą również przeglądać i kupować obrazy z nowej kolekcji Fotolia Instant dedykowanej spontanicznej fotografii ze smartfonów.

-

Aplikacja, opracowana przez zespół ekspertów ds. badań i rozwoju Fotolia, została przygotowana tak, aby korzystanie z niej było proste i efektywne. Fotolia Instant posiada nowe funkcje, które pozwalają użytkownikom na ręczną i niezależną regulację ekspozycji podczas robienia zdjęć oraz wykonywanie bardziej estetycznych zdjęć bez umieszczania na ekranie zbędnych przycisków i funkcji oraz obniżania jakości obrazu.

Fotolia Instant

Fotolia Instant to aplikacja mobilna dostosowana do telefonów komórkowych, ich różnych procedur oraz wymagań. Nie ma już potrzeby drukowania zgody na rozpowszechnianie wizerunku osoby ze zdjęcia, proces ładowania fotografii (dodawanie słów kluczowych, kategoryzacja i inne) może być wykonywany w trybie offline, a zdjęcie można opublikować później za pomocą jednego kliknięcia. Ponadto Fotolia wykorzystała elastyczność, którą oferują telefony komórkowe i zastosowała je do swoich ram prawnych. Z aplikacją Fotolia Instant, zdjęcie modela musi być wysłane razem z pozwoleniem i podpisem złożonym z ekranu smartfona.

– Jednym z najtrudniejszych zadań było dostosowanie procesu przesyłania zdjęcia do serwisu Fotolia, aby nadawało się do zastosowań mobilnych, przy zachowaniu prostoty, intuicyjności i wymogów prawnych. Musieliśmy zmienić wiele rzeczy w API i obejść wiele ograniczeń technicznych tak, aby załadowane zdjęcia były kompatybilne z naszymi wewnętrznymi systemami i wyszukiwarką Fotolia – wyjaśnia Olivier Sirven, Fotolia assistant chief technical officer.

Po wysłaniu, każdy obraz jest oceniany przez grono moderatorów, którzy sprawdzają go pod kątem jakości, estetyki i oryginalności. Następnie jest on kategoryzowany w  wyszukiwarce serwisu Fotolia. – Zdjęcia z filtrami lub efektami podobnymi do Instagrama nie kwalifikują się, podobnie jak zdjęcia, które nie mają spontanicznego klimatu. Oznacza to, że fotografie domowego pupila czy rodziny na plaży nie zostaną zakwalifikowane – tłumaczy Morgan David de Lossy, Fotolia mobile project lead.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.