Mobilna Fotolia

Mobilna Fotolia

Brief.pl / Aktualności

Fotolia uruchomiła nową aplikację mobilną, Fotolia Instant, która pozwala użytkownikom iPhone wysyłać zdjęcia bezpośrednio ze smartfonów do sprzedaży w serwisie Fotolia. Użytkownicy mogą również przeglądać i kupować obrazy z nowej kolekcji Fotolia Instant dedykowanej spontanicznej fotografii ze smartfonów.

-

Aplikacja, opracowana przez zespół ekspertów ds. badań i rozwoju Fotolia, została przygotowana tak, aby korzystanie z niej było proste i efektywne. Fotolia Instant posiada nowe funkcje, które pozwalają użytkownikom na ręczną i niezależną regulację ekspozycji podczas robienia zdjęć oraz wykonywanie bardziej estetycznych zdjęć bez umieszczania na ekranie zbędnych przycisków i funkcji oraz obniżania jakości obrazu.

Fotolia Instant

Fotolia Instant to aplikacja mobilna dostosowana do telefonów komórkowych, ich różnych procedur oraz wymagań. Nie ma już potrzeby drukowania zgody na rozpowszechnianie wizerunku osoby ze zdjęcia, proces ładowania fotografii (dodawanie słów kluczowych, kategoryzacja i inne) może być wykonywany w trybie offline, a zdjęcie można opublikować później za pomocą jednego kliknięcia. Ponadto Fotolia wykorzystała elastyczność, którą oferują telefony komórkowe i zastosowała je do swoich ram prawnych. Z aplikacją Fotolia Instant, zdjęcie modela musi być wysłane razem z pozwoleniem i podpisem złożonym z ekranu smartfona.

– Jednym z najtrudniejszych zadań było dostosowanie procesu przesyłania zdjęcia do serwisu Fotolia, aby nadawało się do zastosowań mobilnych, przy zachowaniu prostoty, intuicyjności i wymogów prawnych. Musieliśmy zmienić wiele rzeczy w API i obejść wiele ograniczeń technicznych tak, aby załadowane zdjęcia były kompatybilne z naszymi wewnętrznymi systemami i wyszukiwarką Fotolia – wyjaśnia Olivier Sirven, Fotolia assistant chief technical officer.

Po wysłaniu, każdy obraz jest oceniany przez grono moderatorów, którzy sprawdzają go pod kątem jakości, estetyki i oryginalności. Następnie jest on kategoryzowany w  wyszukiwarce serwisu Fotolia. – Zdjęcia z filtrami lub efektami podobnymi do Instagrama nie kwalifikują się, podobnie jak zdjęcia, które nie mają spontanicznego klimatu. Oznacza to, że fotografie domowego pupila czy rodziny na plaży nie zostaną zakwalifikowane – tłumaczy Morgan David de Lossy, Fotolia mobile project lead.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.