Złóż życzenia z Nivea w telewizji

Złóż życzenia z Nivea w telewizji

Brief.pl / Inspiracje

Na święta Bożego Narodzenia Nivea przygotowała specjalną kampanię reklamową. W mediach zostaną wyemitowane życzenia składane bliskim w akcji konkursowej organizowanej przez markę.

-

W nadchodzące święta Nivea postanowiła podarować Polakom swoją przestrzeń reklamową, aby mogli składać sobie życzenia. Na stronie www.nivea.pl/swieta znajduje się zaproszenie do tworzenia życzeń dla bliskich, które mogą zostać wyemitowane w radiu, telewizji bądź internecie. Internauci znajdą tam też wskazówki dotyczące przygotowania materiałów.

Wybrane życzenia zostaną wyemitowane między 23 a 26 grudnia na antenie największych polskich stacji radiowych i telewizyjnych. Wiadomości tekstowe zostaną także opublikowane na portalu Onet.pl. Autorzy najciekawszych, najbardziej ciepłych życzeń zostaną przez markę dodatkowo nagrodzeni: Nivea zakupi prezenty marzeń dla nich i ich bliskich.

Pierwszy etap kampanii Nivea potrwa od 18 listopada do 6 grudnia. Przez ten czas Internauci mogą przesyłać życzenia, które przygotowali dla swoich bliskich. Będą one widoczne na stronie www.nivea.pl/swieta i mogą stać się inspiracją do tworzenia własnych oryginalnych życzeń. Finałem działań będzie zaś emisja wybranych treści w mediach.

Nivea jest marką, która chce być bliżej konsumentów - mówi Katarzyna Samotyjek, jr digital communication manager z Nivea Polska.. Dlatego w tym roku na Gwiazdkę udostępniliśmy nasze powierzchnie reklamowe Polakom, aby mogli złożyć swoim bliskim życzenia i pokazać je wszystkim wokół. Treści generowane przez konsumentów Nivea, które otrzymamy, będą najbardziej wartościowym materiałem, jaki możemy wyemitować w czasie Gwiazdki. – podsumowuje Katarzyna Samotyjek.

Kampanię realizuje agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.

::

Jak Wam się podoba kampania? Czy chcielibyście obejrzeć w telewizji życzenia od bliskiej osoby?

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.