Złóż życzenia z Nivea w telewizji

Złóż życzenia z Nivea w telewizji

Brief.pl / Inspiracje

Na święta Bożego Narodzenia Nivea przygotowała specjalną kampanię reklamową. W mediach zostaną wyemitowane życzenia składane bliskim w akcji konkursowej organizowanej przez markę.

-

W nadchodzące święta Nivea postanowiła podarować Polakom swoją przestrzeń reklamową, aby mogli składać sobie życzenia. Na stronie www.nivea.pl/swieta znajduje się zaproszenie do tworzenia życzeń dla bliskich, które mogą zostać wyemitowane w radiu, telewizji bądź internecie. Internauci znajdą tam też wskazówki dotyczące przygotowania materiałów.

Wybrane życzenia zostaną wyemitowane między 23 a 26 grudnia na antenie największych polskich stacji radiowych i telewizyjnych. Wiadomości tekstowe zostaną także opublikowane na portalu Onet.pl. Autorzy najciekawszych, najbardziej ciepłych życzeń zostaną przez markę dodatkowo nagrodzeni: Nivea zakupi prezenty marzeń dla nich i ich bliskich.

Pierwszy etap kampanii Nivea potrwa od 18 listopada do 6 grudnia. Przez ten czas Internauci mogą przesyłać życzenia, które przygotowali dla swoich bliskich. Będą one widoczne na stronie www.nivea.pl/swieta i mogą stać się inspiracją do tworzenia własnych oryginalnych życzeń. Finałem działań będzie zaś emisja wybranych treści w mediach.

Nivea jest marką, która chce być bliżej konsumentów - mówi Katarzyna Samotyjek, jr digital communication manager z Nivea Polska.. Dlatego w tym roku na Gwiazdkę udostępniliśmy nasze powierzchnie reklamowe Polakom, aby mogli złożyć swoim bliskim życzenia i pokazać je wszystkim wokół. Treści generowane przez konsumentów Nivea, które otrzymamy, będą najbardziej wartościowym materiałem, jaki możemy wyemitować w czasie Gwiazdki. – podsumowuje Katarzyna Samotyjek.

Kampanię realizuje agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.

::

Jak Wam się podoba kampania? Czy chcielibyście obejrzeć w telewizji życzenia od bliskiej osoby?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.