Link to Poland świętuje pierwsze urodziny

Link to Poland świętuje pierwsze urodziny

Brief for Poland / Aktualności

Mija rok od momentu kiedy Link to Poland - portal internetowy o Polsce i Polakach na świecie, pojawił się w sieci.

-

- Portal Link to Poland spotkał się z przychylnym odbiorem wielu osób prywatnych, instytucji i organizacji, o czym świadczy liczba odwiedzin na stronie oraz oddźwięk w mediach społecznościowych. W tak krótkim czasie Link to Poland nawiązał współpracę z ponad 80 partnerskimi organizacjami i mediami z całego świata, mającymi duże znaczenie dla Polaków żyjących poza granicami kraju - mówi Mariusz Soltanifar, pomysłodawca Link to Poland i jednocześnie koordynator sekcji Biznes.

Portal Link to Poland poprzez ścisłą współpracę z mediami i organizacjami polonijnymi, a także polskimi ambasadami upowszechnia wiedzę o polskiej kulturze i tradycji, informując o działalności Polaków i Polonii w różnych dziedzinach życia. Prezentuje osiągnięcia, wystawy, wykłady, koncerty i wiele innych projektów, realizowanych na świecie z udziałem Polaków.

- Mamy tak wiele do zaprezentowania na świecie i zdecydowanie często jesteśmy zbyt krytycznie nastawieni do własnych osiągnięć i własnej tradycji uznając je za niegodne uwagi i zaściankowe. Takie inicjatywy jak Link to Poland pozwalają nam uzmysłowić sobie i docenić nasze osiągnięcia, a tym samym pomagają reklamować Polskę poza jej granicami. Szczerze kibicuję tej inicjatywie odnajdując nie tylko otwartego do współpracy partnera, ale również inspirującego do dalszych wspólnych działań - mówi Irena Bieguńska, wlaścicielka firmy My Poland, prezentującej polskie rękodzieło.

Link to Poland zacieśnia także współpracę z Polską Organizacją Turystyczną, która objęła patronat merytoryczny nad portalem.

Rok Link to Poland w liczbach:

485 opublikowanych artykułów
87 organizacji partnerskich
30 patronatów medialnych
15 referencji
3986 - liczba likes na facebooku
2604 - liczba członków grupy na Facebooku
665 śledzących na Twitterze
509 pinów na Pintereście

Jakie są palny serwisu Link to Poland? - Po nowym roku Link to Poland uruchamia pieć wersji regionalnych: we Francji, Holandii, Irlandii, Niemczech i Wielkiej Brytanii, wydaje ekskluzywny magazyn oraz uruchamia sieć networkingową polskich firm działających za granicami Polski. Portal będzie współzarządzany również przez lokalnych reprezentantów Link to Poland - mówi Grzegorz Chęć, współzalożyciel portalu. - Zapraszamy serdecznie do współpracy, osoby prywatne i organizacje, gotowe podjąć wyzwanie prezentacji Polski i Polaków w świecie, w sposób interaktywny i nowoczesny - dodaje Chęć.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.