Link to Poland świętuje pierwsze urodziny

Link to Poland świętuje pierwsze urodziny

Brief for Poland / Aktualności

Mija rok od momentu kiedy Link to Poland - portal internetowy o Polsce i Polakach na świecie, pojawił się w sieci.

-

- Portal Link to Poland spotkał się z przychylnym odbiorem wielu osób prywatnych, instytucji i organizacji, o czym świadczy liczba odwiedzin na stronie oraz oddźwięk w mediach społecznościowych. W tak krótkim czasie Link to Poland nawiązał współpracę z ponad 80 partnerskimi organizacjami i mediami z całego świata, mającymi duże znaczenie dla Polaków żyjących poza granicami kraju - mówi Mariusz Soltanifar, pomysłodawca Link to Poland i jednocześnie koordynator sekcji Biznes.

Portal Link to Poland poprzez ścisłą współpracę z mediami i organizacjami polonijnymi, a także polskimi ambasadami upowszechnia wiedzę o polskiej kulturze i tradycji, informując o działalności Polaków i Polonii w różnych dziedzinach życia. Prezentuje osiągnięcia, wystawy, wykłady, koncerty i wiele innych projektów, realizowanych na świecie z udziałem Polaków.

- Mamy tak wiele do zaprezentowania na świecie i zdecydowanie często jesteśmy zbyt krytycznie nastawieni do własnych osiągnięć i własnej tradycji uznając je za niegodne uwagi i zaściankowe. Takie inicjatywy jak Link to Poland pozwalają nam uzmysłowić sobie i docenić nasze osiągnięcia, a tym samym pomagają reklamować Polskę poza jej granicami. Szczerze kibicuję tej inicjatywie odnajdując nie tylko otwartego do współpracy partnera, ale również inspirującego do dalszych wspólnych działań - mówi Irena Bieguńska, wlaścicielka firmy My Poland, prezentującej polskie rękodzieło.

Link to Poland zacieśnia także współpracę z Polską Organizacją Turystyczną, która objęła patronat merytoryczny nad portalem.

Rok Link to Poland w liczbach:

485 opublikowanych artykułów
87 organizacji partnerskich
30 patronatów medialnych
15 referencji
3986 - liczba likes na facebooku
2604 - liczba członków grupy na Facebooku
665 śledzących na Twitterze
509 pinów na Pintereście

Jakie są palny serwisu Link to Poland? - Po nowym roku Link to Poland uruchamia pieć wersji regionalnych: we Francji, Holandii, Irlandii, Niemczech i Wielkiej Brytanii, wydaje ekskluzywny magazyn oraz uruchamia sieć networkingową polskich firm działających za granicami Polski. Portal będzie współzarządzany również przez lokalnych reprezentantów Link to Poland - mówi Grzegorz Chęć, współzalożyciel portalu. - Zapraszamy serdecznie do współpracy, osoby prywatne i organizacje, gotowe podjąć wyzwanie prezentacji Polski i Polaków w świecie, w sposób interaktywny i nowoczesny - dodaje Chęć.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.