wp - grudzien 2016

Śląskie. Sprawdza się?

Brief for Poland / Aktualności

„Śląskie sprawdza się!" -pod takim hasłem ruszyła kampania promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Celem kampanii jest zainteresowanie mieszkańców województwa programem, jako źródłem wsparcia inwestycji zmieniających region.

-

W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego realizuje się obecnie 4572 przedsięwzięcia. Do prezentacji podczas kampanii wybrano 22 przykładowe, zakończone już inwestycje z różnych dziedzin, które pokazują zmiany, jakie zaszły w regionie.

Kampania będzie intensywnie obecna w mediach regionalnych i lokalnych do końca listopada br. W tym czasie w prasie przeczytać będzie można artykuły, wywiady i tradycyjne reklamy, zobaczyć plakaty, w stacjach radiowych usłyszeć spoty, a na ekranach autobusowych oraz w serwisach wideo zobaczyć film reklamowy.

Kampania ma wykraczać poza standardowe media - nietypowe instalacje w postaci mniejszych i większych „łapek" spotkać można w różnych miejscach przestrzeni publicznej. Instalacje pozwalają na połączenie świata realnego i wirtualnego, a tym samym nawiązanie interakcji z odbiorcami kampanii - dzięki urządzeniom mobilnym mogą oni pogłębić swoją wiedzę na temat interesujących ich projektów czy wziąć udział w konkursach internetowych.

Szczególnie intensywnie kampania prowadzona jest właśnie w internecie. Jej rdzeń stanowi strona internetowa www.slaskiesprawdzasie.pl zawierająca interaktywną prezentację wszystkich 22 wybranych inwestycji.

Kolejnym elementem kampanii jest przygotowany z myślą o młodych ludziach wideoklip znanego i cenionego artysty ze śląskiej wytwórni hiphopowej. Utwór pod tytułem „Śląskim szlakiem" w warstwie tekstowej i wizualnej mówi o pozytywnych zmianach w regionie, inaczej niż tradycyjne przekazy reklamowe, bo z wyraźnym zaznaczeniem perspektywy osobistej i w szczerym, emocjonalnym tonie. Jego premiera zaplanowana jest na najbliższe dni.

Co warte podkreślenia, cała koncepcja kreatywna kampanii w czytelny sposób ma nawiązywać do marki Śląskie i jej logotypu.

Kampania jest finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Na zlecenie Wydziału Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zaplanowało i prowadzi ją konsorcjum firm: agencja reklamowa Eskadra i dom mediowy Starcom.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.