Śląskie. Sprawdza się?

Brief for Poland / Aktualności

„Śląskie sprawdza się!" -pod takim hasłem ruszyła kampania promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Celem kampanii jest zainteresowanie mieszkańców województwa programem, jako źródłem wsparcia inwestycji zmieniających region.

-

W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego realizuje się obecnie 4572 przedsięwzięcia. Do prezentacji podczas kampanii wybrano 22 przykładowe, zakończone już inwestycje z różnych dziedzin, które pokazują zmiany, jakie zaszły w regionie.

Kampania będzie intensywnie obecna w mediach regionalnych i lokalnych do końca listopada br. W tym czasie w prasie przeczytać będzie można artykuły, wywiady i tradycyjne reklamy, zobaczyć plakaty, w stacjach radiowych usłyszeć spoty, a na ekranach autobusowych oraz w serwisach wideo zobaczyć film reklamowy.

Kampania ma wykraczać poza standardowe media - nietypowe instalacje w postaci mniejszych i większych „łapek" spotkać można w różnych miejscach przestrzeni publicznej. Instalacje pozwalają na połączenie świata realnego i wirtualnego, a tym samym nawiązanie interakcji z odbiorcami kampanii - dzięki urządzeniom mobilnym mogą oni pogłębić swoją wiedzę na temat interesujących ich projektów czy wziąć udział w konkursach internetowych.

Szczególnie intensywnie kampania prowadzona jest właśnie w internecie. Jej rdzeń stanowi strona internetowa www.slaskiesprawdzasie.pl zawierająca interaktywną prezentację wszystkich 22 wybranych inwestycji.

Kolejnym elementem kampanii jest przygotowany z myślą o młodych ludziach wideoklip znanego i cenionego artysty ze śląskiej wytwórni hiphopowej. Utwór pod tytułem „Śląskim szlakiem" w warstwie tekstowej i wizualnej mówi o pozytywnych zmianach w regionie, inaczej niż tradycyjne przekazy reklamowe, bo z wyraźnym zaznaczeniem perspektywy osobistej i w szczerym, emocjonalnym tonie. Jego premiera zaplanowana jest na najbliższe dni.

Co warte podkreślenia, cała koncepcja kreatywna kampanii w czytelny sposób ma nawiązywać do marki Śląskie i jej logotypu.

Kampania jest finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Na zlecenie Wydziału Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zaplanowało i prowadzi ją konsorcjum firm: agencja reklamowa Eskadra i dom mediowy Starcom.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.