Mood zapewni muzykę w McDonald's

Mood zapewni muzykę w McDonald's

Brief.pl / Aktualności

Mood przedłuża współpracę z międzynarodową siecią McDonald’s. Firmy podpisały umowę na kolejne lata. Firma w dalszym ciągu będzie wyłącznym dostawcą zintegrowanych rozwiązań audio dla 266 lokali McDonald’s w Polsce.

-

Mood współpracuje z siecią McDonald’s od wielu lat. Na skutek pozytywnie układającej się kooperacji, partnerzy postanowili przedłużyć umowę i wprowadzić przy tym nieco „świeżości”.  Mood będzie dostarczał specjalnie wyselekcjonowaną muzykę wraz z prawami autorskimi. We wszystkich 266 lokalach McDonald’s w Polsce (oprócz punktów food court), odtwarzana będzie muzyka z gatunku Pop oraz Rock. Aktualizacje repertuaru będą wprowadzane na bieżąco przez internet

- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Mood. Muzyka, jaką można usłyszeć w lokalach sieci McDonald’s w Polsce stanowi dobre dopełnienie wnętrza, współtworząc atmosferę relaksu i komfortu. Nie jest to jednak tylko muzyczne tło. Wielu naszym gościom prezentowane utwory wpadają w ucho. Spotykamy się np. z prośbami o podanie wykonawcy i tytułu zasłyszanego utworu. Takie sygnały utwierdzają nas w przekonaniu, że nasi goście pozytywnie odbierają ten element wizyty w McDonald’s- mówi Dominik Szulowski, PR manager w McDonald’s Polska.

Dodatkowo, nowe lokale McDonald’s zostaną wyposażone w system nagłośniowy firmy Bose. W jego skład wejdą głośniki z serii FreeSpace oraz  wzmacniacze Bose IZA.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.