Mood zapewni muzykę w McDonald's

Mood zapewni muzykę w McDonald's

Brief.pl / Aktualności

Mood przedłuża współpracę z międzynarodową siecią McDonald’s. Firmy podpisały umowę na kolejne lata. Firma w dalszym ciągu będzie wyłącznym dostawcą zintegrowanych rozwiązań audio dla 266 lokali McDonald’s w Polsce.

-

Mood współpracuje z siecią McDonald’s od wielu lat. Na skutek pozytywnie układającej się kooperacji, partnerzy postanowili przedłużyć umowę i wprowadzić przy tym nieco „świeżości”.  Mood będzie dostarczał specjalnie wyselekcjonowaną muzykę wraz z prawami autorskimi. We wszystkich 266 lokalach McDonald’s w Polsce (oprócz punktów food court), odtwarzana będzie muzyka z gatunku Pop oraz Rock. Aktualizacje repertuaru będą wprowadzane na bieżąco przez internet

- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Mood. Muzyka, jaką można usłyszeć w lokalach sieci McDonald’s w Polsce stanowi dobre dopełnienie wnętrza, współtworząc atmosferę relaksu i komfortu. Nie jest to jednak tylko muzyczne tło. Wielu naszym gościom prezentowane utwory wpadają w ucho. Spotykamy się np. z prośbami o podanie wykonawcy i tytułu zasłyszanego utworu. Takie sygnały utwierdzają nas w przekonaniu, że nasi goście pozytywnie odbierają ten element wizyty w McDonald’s- mówi Dominik Szulowski, PR manager w McDonald’s Polska.

Dodatkowo, nowe lokale McDonald’s zostaną wyposażone w system nagłośniowy firmy Bose. W jego skład wejdą głośniki z serii FreeSpace oraz  wzmacniacze Bose IZA.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.