Zimowa kampania LOT-u

Zimowa kampania LOT-u

Brief.pl / Aktualności

„I Ty możesz kupić LOT” – pod takim hasłem wystartowała dzisiaj tygodniowa zimowa promocja polskiego przewoźnika. Do kupienia jest 300 tysięcy biletów, tańszych do 50 proc. Promocja dotyczy całej siatki PLL LOT.

-

Najtańsze bilety pasażerowie znajdą m.in. na trasach z Warszawy do Rygi, Aten, Amsterdamu oraz Paryża. W promocyjnych cenach są również loty z innych polskich miast. Zimowa promocja obejmuje także rejsy z przesiadką w Warszawie z 37 portów zagranicznych do wybranych miast na świecie w ramach siatki polskiego przewoźnika. Na każdym z nich pasażerowie będą mogli skorzystać z 5 określonych połączeń tranzytowych przez Warszawę 

- Na sezon zimowy proponujemy pasażerom rabaty nawet do 50 proc. i dużą pulę biletów promocyjnych – jest ich ponad 300 tysięcy i obejmują całą siatkę połączeń LOT, czyli rejsy krajowe, krótko- i długodystansowe. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oferta jest dostępna w lotach zarówno z Polski jak i pozostałych obsługiwanych przez nas rynków – mówi Michał Leman, dyrektor biura marketingu i produktu PLL LOT.

Bilety można kupić na lot.com, korzystając z mobilnej aplikacji na smartfony i tablety oraz w biurach podróży, biurach i call center LOT. Całkowita cena biletu, zakupionego na stronie lot.com na bezpośredni rejs w obie strony, uwzględnia wysokość taryfy, podatki, opłaty lotniskowe oraz opłaty paliwowe. Sprzedaż trwa od 21 do 28 listopada 2013 roku. Okres podróży dla biletów oferowanych w zimowej promocji dotyczy terminów od 21 listopada 2013 roku do 13 kwietnia 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.