wp - grudzien 2016

Zimowa kampania LOT-u

Zimowa kampania LOT-u

Brief.pl / Aktualności

„I Ty możesz kupić LOT” – pod takim hasłem wystartowała dzisiaj tygodniowa zimowa promocja polskiego przewoźnika. Do kupienia jest 300 tysięcy biletów, tańszych do 50 proc. Promocja dotyczy całej siatki PLL LOT.

-

Najtańsze bilety pasażerowie znajdą m.in. na trasach z Warszawy do Rygi, Aten, Amsterdamu oraz Paryża. W promocyjnych cenach są również loty z innych polskich miast. Zimowa promocja obejmuje także rejsy z przesiadką w Warszawie z 37 portów zagranicznych do wybranych miast na świecie w ramach siatki polskiego przewoźnika. Na każdym z nich pasażerowie będą mogli skorzystać z 5 określonych połączeń tranzytowych przez Warszawę 

- Na sezon zimowy proponujemy pasażerom rabaty nawet do 50 proc. i dużą pulę biletów promocyjnych – jest ich ponad 300 tysięcy i obejmują całą siatkę połączeń LOT, czyli rejsy krajowe, krótko- i długodystansowe. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oferta jest dostępna w lotach zarówno z Polski jak i pozostałych obsługiwanych przez nas rynków – mówi Michał Leman, dyrektor biura marketingu i produktu PLL LOT.

Bilety można kupić na lot.com, korzystając z mobilnej aplikacji na smartfony i tablety oraz w biurach podróży, biurach i call center LOT. Całkowita cena biletu, zakupionego na stronie lot.com na bezpośredni rejs w obie strony, uwzględnia wysokość taryfy, podatki, opłaty lotniskowe oraz opłaty paliwowe. Sprzedaż trwa od 21 do 28 listopada 2013 roku. Okres podróży dla biletów oferowanych w zimowej promocji dotyczy terminów od 21 listopada 2013 roku do 13 kwietnia 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.