Zimowa kampania LOT-u

Zimowa kampania LOT-u

Brief.pl / Aktualności

„I Ty możesz kupić LOT” – pod takim hasłem wystartowała dzisiaj tygodniowa zimowa promocja polskiego przewoźnika. Do kupienia jest 300 tysięcy biletów, tańszych do 50 proc. Promocja dotyczy całej siatki PLL LOT.

-

Najtańsze bilety pasażerowie znajdą m.in. na trasach z Warszawy do Rygi, Aten, Amsterdamu oraz Paryża. W promocyjnych cenach są również loty z innych polskich miast. Zimowa promocja obejmuje także rejsy z przesiadką w Warszawie z 37 portów zagranicznych do wybranych miast na świecie w ramach siatki polskiego przewoźnika. Na każdym z nich pasażerowie będą mogli skorzystać z 5 określonych połączeń tranzytowych przez Warszawę 

- Na sezon zimowy proponujemy pasażerom rabaty nawet do 50 proc. i dużą pulę biletów promocyjnych – jest ich ponad 300 tysięcy i obejmują całą siatkę połączeń LOT, czyli rejsy krajowe, krótko- i długodystansowe. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oferta jest dostępna w lotach zarówno z Polski jak i pozostałych obsługiwanych przez nas rynków – mówi Michał Leman, dyrektor biura marketingu i produktu PLL LOT.

Bilety można kupić na lot.com, korzystając z mobilnej aplikacji na smartfony i tablety oraz w biurach podróży, biurach i call center LOT. Całkowita cena biletu, zakupionego na stronie lot.com na bezpośredni rejs w obie strony, uwzględnia wysokość taryfy, podatki, opłaty lotniskowe oraz opłaty paliwowe. Sprzedaż trwa od 21 do 28 listopada 2013 roku. Okres podróży dla biletów oferowanych w zimowej promocji dotyczy terminów od 21 listopada 2013 roku do 13 kwietnia 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.