Zimowa kampania LOT-u

Zimowa kampania LOT-u

Brief.pl / Aktualności

„I Ty możesz kupić LOT” – pod takim hasłem wystartowała dzisiaj tygodniowa zimowa promocja polskiego przewoźnika. Do kupienia jest 300 tysięcy biletów, tańszych do 50 proc. Promocja dotyczy całej siatki PLL LOT.

-

Najtańsze bilety pasażerowie znajdą m.in. na trasach z Warszawy do Rygi, Aten, Amsterdamu oraz Paryża. W promocyjnych cenach są również loty z innych polskich miast. Zimowa promocja obejmuje także rejsy z przesiadką w Warszawie z 37 portów zagranicznych do wybranych miast na świecie w ramach siatki polskiego przewoźnika. Na każdym z nich pasażerowie będą mogli skorzystać z 5 określonych połączeń tranzytowych przez Warszawę 

- Na sezon zimowy proponujemy pasażerom rabaty nawet do 50 proc. i dużą pulę biletów promocyjnych – jest ich ponad 300 tysięcy i obejmują całą siatkę połączeń LOT, czyli rejsy krajowe, krótko- i długodystansowe. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oferta jest dostępna w lotach zarówno z Polski jak i pozostałych obsługiwanych przez nas rynków – mówi Michał Leman, dyrektor biura marketingu i produktu PLL LOT.

Bilety można kupić na lot.com, korzystając z mobilnej aplikacji na smartfony i tablety oraz w biurach podróży, biurach i call center LOT. Całkowita cena biletu, zakupionego na stronie lot.com na bezpośredni rejs w obie strony, uwzględnia wysokość taryfy, podatki, opłaty lotniskowe oraz opłaty paliwowe. Sprzedaż trwa od 21 do 28 listopada 2013 roku. Okres podróży dla biletów oferowanych w zimowej promocji dotyczy terminów od 21 listopada 2013 roku do 13 kwietnia 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.