IV edycja konferencji GOAL

IV edycja konferencji GOAL

Brief.pl / Patronaty

W dniach 5-8 grudnia br. na kampusie Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie rusza konferencja Generation of Active Leaders organizowana przez Koło Naukowe Zarządzania i Marketingu UMCS. W tym roku odbędzie się już czwarta edycja projektu.

-

Konferencja GOAL adresowana jest do studentów z różnych ośrodków akademickich w Polsce, a w szczególności do tych uczących się na kierunkach ekonomicznych i psychologicznych ze wszystkich uczelni w kraju, którzy interesują się zarządzaniem i marketingiem oraz chcieliby poszerzyć swoja wiedzę w tej dziedzinie. 

W ramach wydarzenia będą prezentowane trzy ścieżki rozwoju: HR-owca, managera oraz marketingowca. Na każdą składają się warsztaty w obrębie danej tematyki, które trwają równolegle przez cztery dni. Student wybiera jeden kierunek, który go najbardziej interesuje i daje mu możliwość uzyskania specjalistycznej wiedzy z tego zakresu. Istnieje również możliwość zapisania się na poszczególne szkolenia, należące do różnych ścieżek.

- Są to zajęcia kilkugodzinne, co stanowi wyróżnik pośród innych szkoleń i warsztatów. Ponadto uczestnik ma do wyboru jedną ścieżkę, co pozwala mu uzyskać wiedzę z konkretnego, wybranego przez niego obszaru - przekonuja organizatorzy. Przekazywana podczas kursu wiedza jest trudna do zdobycia inną drogą ze względu na tempo zmian, które zachodzą w dziedzinie zarządzania i marketingu we współczesnej gospodarce. Tym ważniejsze jest uświadomienie studentom dynamiki tych przemian i dawanie im możliwości, aby mogli być na bieżąco, co ułatwi im uzyskanie umiejętności, a także kompetencji potrzebnych do znalezienia pracy.

Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest magazyn "Brief".

Zapisy oraz wszystkie szczegóły znajdziecie na http://goal.umcs.lublin.pl/

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.