IV edycja konferencji GOAL

IV edycja konferencji GOAL

Brief.pl / Patronaty

W dniach 5-8 grudnia br. na kampusie Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie rusza konferencja Generation of Active Leaders organizowana przez Koło Naukowe Zarządzania i Marketingu UMCS. W tym roku odbędzie się już czwarta edycja projektu.

-

Konferencja GOAL adresowana jest do studentów z różnych ośrodków akademickich w Polsce, a w szczególności do tych uczących się na kierunkach ekonomicznych i psychologicznych ze wszystkich uczelni w kraju, którzy interesują się zarządzaniem i marketingiem oraz chcieliby poszerzyć swoja wiedzę w tej dziedzinie. 

W ramach wydarzenia będą prezentowane trzy ścieżki rozwoju: HR-owca, managera oraz marketingowca. Na każdą składają się warsztaty w obrębie danej tematyki, które trwają równolegle przez cztery dni. Student wybiera jeden kierunek, który go najbardziej interesuje i daje mu możliwość uzyskania specjalistycznej wiedzy z tego zakresu. Istnieje również możliwość zapisania się na poszczególne szkolenia, należące do różnych ścieżek.

- Są to zajęcia kilkugodzinne, co stanowi wyróżnik pośród innych szkoleń i warsztatów. Ponadto uczestnik ma do wyboru jedną ścieżkę, co pozwala mu uzyskać wiedzę z konkretnego, wybranego przez niego obszaru - przekonuja organizatorzy. Przekazywana podczas kursu wiedza jest trudna do zdobycia inną drogą ze względu na tempo zmian, które zachodzą w dziedzinie zarządzania i marketingu we współczesnej gospodarce. Tym ważniejsze jest uświadomienie studentom dynamiki tych przemian i dawanie im możliwości, aby mogli być na bieżąco, co ułatwi im uzyskanie umiejętności, a także kompetencji potrzebnych do znalezienia pracy.

Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest magazyn "Brief".

Zapisy oraz wszystkie szczegóły znajdziecie na http://goal.umcs.lublin.pl/

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.