IV edycja konferencji GOAL

IV edycja konferencji GOAL

Brief.pl / Patronaty

W dniach 5-8 grudnia br. na kampusie Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie rusza konferencja Generation of Active Leaders organizowana przez Koło Naukowe Zarządzania i Marketingu UMCS. W tym roku odbędzie się już czwarta edycja projektu.

-

Konferencja GOAL adresowana jest do studentów z różnych ośrodków akademickich w Polsce, a w szczególności do tych uczących się na kierunkach ekonomicznych i psychologicznych ze wszystkich uczelni w kraju, którzy interesują się zarządzaniem i marketingiem oraz chcieliby poszerzyć swoja wiedzę w tej dziedzinie. 

W ramach wydarzenia będą prezentowane trzy ścieżki rozwoju: HR-owca, managera oraz marketingowca. Na każdą składają się warsztaty w obrębie danej tematyki, które trwają równolegle przez cztery dni. Student wybiera jeden kierunek, który go najbardziej interesuje i daje mu możliwość uzyskania specjalistycznej wiedzy z tego zakresu. Istnieje również możliwość zapisania się na poszczególne szkolenia, należące do różnych ścieżek.

- Są to zajęcia kilkugodzinne, co stanowi wyróżnik pośród innych szkoleń i warsztatów. Ponadto uczestnik ma do wyboru jedną ścieżkę, co pozwala mu uzyskać wiedzę z konkretnego, wybranego przez niego obszaru - przekonuja organizatorzy. Przekazywana podczas kursu wiedza jest trudna do zdobycia inną drogą ze względu na tempo zmian, które zachodzą w dziedzinie zarządzania i marketingu we współczesnej gospodarce. Tym ważniejsze jest uświadomienie studentom dynamiki tych przemian i dawanie im możliwości, aby mogli być na bieżąco, co ułatwi im uzyskanie umiejętności, a także kompetencji potrzebnych do znalezienia pracy.

Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest magazyn "Brief".

Zapisy oraz wszystkie szczegóły znajdziecie na http://goal.umcs.lublin.pl/

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.