IV edycja konferencji GOAL

IV edycja konferencji GOAL

Brief.pl / Patronaty

W dniach 5-8 grudnia br. na kampusie Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie rusza konferencja Generation of Active Leaders organizowana przez Koło Naukowe Zarządzania i Marketingu UMCS. W tym roku odbędzie się już czwarta edycja projektu.

-

Konferencja GOAL adresowana jest do studentów z różnych ośrodków akademickich w Polsce, a w szczególności do tych uczących się na kierunkach ekonomicznych i psychologicznych ze wszystkich uczelni w kraju, którzy interesują się zarządzaniem i marketingiem oraz chcieliby poszerzyć swoja wiedzę w tej dziedzinie. 

W ramach wydarzenia będą prezentowane trzy ścieżki rozwoju: HR-owca, managera oraz marketingowca. Na każdą składają się warsztaty w obrębie danej tematyki, które trwają równolegle przez cztery dni. Student wybiera jeden kierunek, który go najbardziej interesuje i daje mu możliwość uzyskania specjalistycznej wiedzy z tego zakresu. Istnieje również możliwość zapisania się na poszczególne szkolenia, należące do różnych ścieżek.

- Są to zajęcia kilkugodzinne, co stanowi wyróżnik pośród innych szkoleń i warsztatów. Ponadto uczestnik ma do wyboru jedną ścieżkę, co pozwala mu uzyskać wiedzę z konkretnego, wybranego przez niego obszaru - przekonuja organizatorzy. Przekazywana podczas kursu wiedza jest trudna do zdobycia inną drogą ze względu na tempo zmian, które zachodzą w dziedzinie zarządzania i marketingu we współczesnej gospodarce. Tym ważniejsze jest uświadomienie studentom dynamiki tych przemian i dawanie im możliwości, aby mogli być na bieżąco, co ułatwi im uzyskanie umiejętności, a także kompetencji potrzebnych do znalezienia pracy.

Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest magazyn "Brief".

Zapisy oraz wszystkie szczegóły znajdziecie na http://goal.umcs.lublin.pl/

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.