Sosiński i Sysa na czele White Paper Agency

Sosiński i Sysa na czele White Paper Agency

Brief.pl / Aktualności

Łukasz Sysa i Jarosław Sosiński założyli własną, butikową agencję strategiczną White Paper Agency. Zakres kompetencji nowego podmiotu będzie obejmował przede wszystkim tworzenie strategii komunikacji marketingowej w oparciu o kompleksowy dobór narzędzi, audytowanie bieżącej sytuacji marek w mediach online oraz zakup mediów.

-

Obaj założyciele White Paper Agency związani są z branżą mediową od 2004 roku, a ich zawodowe drogi wielokrotnie się spotykały.

Sosiński zaczynał karierę w CR Media Consulting, w 2006 roku założył Zed Digital - strukturę online w ramach Zenith Optimedia. Przez kilka lat pełnił funkcję szefa sprzedaży agencyjnej w Gadu Gadu i Grupie Allegro.

Sysa początkowo pracował w Cyfrze+, potem współtworzył Zed Digital. W 2009 roku podjął decyzję o przejściu na stronę wydawcy i związał się z biurem reklamy Wirtualnej Polski, w którym kierował teamem kreatywnym w dziale akcji specjalnych.

Przez ostatnie dwa lata obaj prowadzili strukturę Interactive w Equinox Polska, w ramach której swoje kompetencje rozwijał także Bartosz Niewiadomski, trzeci założyciel WPA.

Powstała spółka poszerzy o nowe kompetencje strategiczne i kreatywne, portfolio agencji Cube Group, z którą jest powiązana udziałowo.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.