Sosiński i Sysa na czele White Paper Agency

Sosiński i Sysa na czele White Paper Agency

Brief.pl / Aktualności

Łukasz Sysa i Jarosław Sosiński założyli własną, butikową agencję strategiczną White Paper Agency. Zakres kompetencji nowego podmiotu będzie obejmował przede wszystkim tworzenie strategii komunikacji marketingowej w oparciu o kompleksowy dobór narzędzi, audytowanie bieżącej sytuacji marek w mediach online oraz zakup mediów.

-

Obaj założyciele White Paper Agency związani są z branżą mediową od 2004 roku, a ich zawodowe drogi wielokrotnie się spotykały.

Sosiński zaczynał karierę w CR Media Consulting, w 2006 roku założył Zed Digital - strukturę online w ramach Zenith Optimedia. Przez kilka lat pełnił funkcję szefa sprzedaży agencyjnej w Gadu Gadu i Grupie Allegro.

Sysa początkowo pracował w Cyfrze+, potem współtworzył Zed Digital. W 2009 roku podjął decyzję o przejściu na stronę wydawcy i związał się z biurem reklamy Wirtualnej Polski, w którym kierował teamem kreatywnym w dziale akcji specjalnych.

Przez ostatnie dwa lata obaj prowadzili strukturę Interactive w Equinox Polska, w ramach której swoje kompetencje rozwijał także Bartosz Niewiadomski, trzeci założyciel WPA.

Powstała spółka poszerzy o nowe kompetencje strategiczne i kreatywne, portfolio agencji Cube Group, z którą jest powiązana udziałowo.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.