Sosiński i Sysa na czele White Paper Agency

Sosiński i Sysa na czele White Paper Agency

Brief.pl / Aktualności

Łukasz Sysa i Jarosław Sosiński założyli własną, butikową agencję strategiczną White Paper Agency. Zakres kompetencji nowego podmiotu będzie obejmował przede wszystkim tworzenie strategii komunikacji marketingowej w oparciu o kompleksowy dobór narzędzi, audytowanie bieżącej sytuacji marek w mediach online oraz zakup mediów.

-

Obaj założyciele White Paper Agency związani są z branżą mediową od 2004 roku, a ich zawodowe drogi wielokrotnie się spotykały.

Sosiński zaczynał karierę w CR Media Consulting, w 2006 roku założył Zed Digital - strukturę online w ramach Zenith Optimedia. Przez kilka lat pełnił funkcję szefa sprzedaży agencyjnej w Gadu Gadu i Grupie Allegro.

Sysa początkowo pracował w Cyfrze+, potem współtworzył Zed Digital. W 2009 roku podjął decyzję o przejściu na stronę wydawcy i związał się z biurem reklamy Wirtualnej Polski, w którym kierował teamem kreatywnym w dziale akcji specjalnych.

Przez ostatnie dwa lata obaj prowadzili strukturę Interactive w Equinox Polska, w ramach której swoje kompetencje rozwijał także Bartosz Niewiadomski, trzeci założyciel WPA.

Powstała spółka poszerzy o nowe kompetencje strategiczne i kreatywne, portfolio agencji Cube Group, z którą jest powiązana udziałowo.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.