International Coupons na greckim rynku e-commerce

International Coupons na greckim rynku e-commerce

Brief.pl / Aktualności

International Coupons, właściciel portalu z kodami rabatowymi - kodyrabatowe.pl, rusza na podój greckiego rynku e-commerce. Kouponiaekptotika.gr to dwudziesty już portal na świecie uruchomiony przez grupę International Coupons.

-

Z tańszych zakupów w internecie będą teraz mogli korzystać konsumenci z Grecji, dzięki nowemu portalowi Kouponiaekptotika.gr. Będzie on oferował użytkownikom kody rabatowe i oferty ze sklepów internetowych, a sklepom internetowym dostarczy nowych klientów.

- Rynek grecki jest 20 rynkiem, na którym grupa International Coupons uruchomiła portal z kodami rabatowymi. Ekspansja na kolejne rynki jest elementem naszej polityki, której celem jest umożliwienie tańszych zakupów ludziom na całym świecie – mówi Szymon Dobosz, CEO w International Coupons.

W Grecji z internetu korzysta prawie 2 mln osób. Wartość greckiego rynku e-commerce wciąż rośnie - pomimo trwającego kryzysu. Łączna wartość sprzedaży online w 2012 roku wyniosła 2,9 mld euro. Szacuje się, że roczne stopy wzrostu sektora e-commerce w ciągu następnych kilku lat w Grecji mogą sięgnąć nawet 40 proc.

- Statystyki ostatnich pięciu lat pokazują spory wzrost sprzedaży online natomiast liczby te nie są zadowalające dla e-businessu. Grecki rynek e-commerce ma duży potencjał rozwoju a nasz portal jest tym, czego do tej pory brakowało na tym rynku. Grecy lubią chodzić na zakupy, a konieczność „zaciskania pasa” podczas ostatniego kryzysu gospodarczego sprawiła, że poszukują oni coraz więcej promocji i nowych sposobów oszczędzania – komentuje Denis Miroforidis, Greek Market Secialist w International Coupons.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.