International Coupons na greckim rynku e-commerce

International Coupons na greckim rynku e-commerce

Brief.pl / Aktualności

International Coupons, właściciel portalu z kodami rabatowymi - kodyrabatowe.pl, rusza na podój greckiego rynku e-commerce. Kouponiaekptotika.gr to dwudziesty już portal na świecie uruchomiony przez grupę International Coupons.

-

Z tańszych zakupów w internecie będą teraz mogli korzystać konsumenci z Grecji, dzięki nowemu portalowi Kouponiaekptotika.gr. Będzie on oferował użytkownikom kody rabatowe i oferty ze sklepów internetowych, a sklepom internetowym dostarczy nowych klientów.

- Rynek grecki jest 20 rynkiem, na którym grupa International Coupons uruchomiła portal z kodami rabatowymi. Ekspansja na kolejne rynki jest elementem naszej polityki, której celem jest umożliwienie tańszych zakupów ludziom na całym świecie – mówi Szymon Dobosz, CEO w International Coupons.

W Grecji z internetu korzysta prawie 2 mln osób. Wartość greckiego rynku e-commerce wciąż rośnie - pomimo trwającego kryzysu. Łączna wartość sprzedaży online w 2012 roku wyniosła 2,9 mld euro. Szacuje się, że roczne stopy wzrostu sektora e-commerce w ciągu następnych kilku lat w Grecji mogą sięgnąć nawet 40 proc.

- Statystyki ostatnich pięciu lat pokazują spory wzrost sprzedaży online natomiast liczby te nie są zadowalające dla e-businessu. Grecki rynek e-commerce ma duży potencjał rozwoju a nasz portal jest tym, czego do tej pory brakowało na tym rynku. Grecy lubią chodzić na zakupy, a konieczność „zaciskania pasa” podczas ostatniego kryzysu gospodarczego sprawiła, że poszukują oni coraz więcej promocji i nowych sposobów oszczędzania – komentuje Denis Miroforidis, Greek Market Secialist w International Coupons.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.