International Coupons na greckim rynku e-commerce

International Coupons na greckim rynku e-commerce

Brief.pl / Aktualności

International Coupons, właściciel portalu z kodami rabatowymi - kodyrabatowe.pl, rusza na podój greckiego rynku e-commerce. Kouponiaekptotika.gr to dwudziesty już portal na świecie uruchomiony przez grupę International Coupons.

-

Z tańszych zakupów w internecie będą teraz mogli korzystać konsumenci z Grecji, dzięki nowemu portalowi Kouponiaekptotika.gr. Będzie on oferował użytkownikom kody rabatowe i oferty ze sklepów internetowych, a sklepom internetowym dostarczy nowych klientów.

- Rynek grecki jest 20 rynkiem, na którym grupa International Coupons uruchomiła portal z kodami rabatowymi. Ekspansja na kolejne rynki jest elementem naszej polityki, której celem jest umożliwienie tańszych zakupów ludziom na całym świecie – mówi Szymon Dobosz, CEO w International Coupons.

W Grecji z internetu korzysta prawie 2 mln osób. Wartość greckiego rynku e-commerce wciąż rośnie - pomimo trwającego kryzysu. Łączna wartość sprzedaży online w 2012 roku wyniosła 2,9 mld euro. Szacuje się, że roczne stopy wzrostu sektora e-commerce w ciągu następnych kilku lat w Grecji mogą sięgnąć nawet 40 proc.

- Statystyki ostatnich pięciu lat pokazują spory wzrost sprzedaży online natomiast liczby te nie są zadowalające dla e-businessu. Grecki rynek e-commerce ma duży potencjał rozwoju a nasz portal jest tym, czego do tej pory brakowało na tym rynku. Grecy lubią chodzić na zakupy, a konieczność „zaciskania pasa” podczas ostatniego kryzysu gospodarczego sprawiła, że poszukują oni coraz więcej promocji i nowych sposobów oszczędzania – komentuje Denis Miroforidis, Greek Market Secialist w International Coupons.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.